-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область
Торги не відбулися
104 478 661.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 044 786.61 UAH
мін. крок: 1% або 1 044 786.61 UAH
Період оскарження:
04.02.2019 17:09 - 07.05.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Номер:
303f1d1a031d4c15b19ab241dca6261f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-003980-b.a4
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
Звертаємось до Органу оскарження у зв’язку із прийняттям Замовником –Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, на нашу думку, протиправного рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.06.2019 23:23
- Платіжне доручення 10.06.2019 23:23
- Паспорт АБЗ 10.06.2019 23:23
- Рішення від 13.06.2019 № 7719.pdf 13.06.2019 20:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2019 23:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.06.2019 20:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.06.2019 20:54
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр"
Номер:
2dc488dc9c914a02b7cbe62ab73e30c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-003980-b.c3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" 10.06.2019 23:00
- Скан-копія платіжного доручення 10.06.2019 23:01
- додатки до скарги 10.06.2019 23:01
- Рішення від 13.06.2019 № 7720.pdf 13.06.2019 20:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2019 23:01
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.06.2019 20:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.06.2019 20:49
Скарга
Відхилено
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
8bc657063a77439c9824b48b6979b61f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-003980-b.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації 06.05.2019 23:07
- Скан-копія платіжного доручення 06.05.2019 23:07
- отримані Скаржником у цьому розі відгуки за аналогічними договорами 06.05.2019 23:07
- докази звернень до замовників з проханням надати нові відгуки 06.05.2019 23:07
- Аналогічний договір 1ПБЦ18 від 22.05.2018 ч. 1_.pdf 27.05.2019 14:27
- Аналогічний договір 1ПБЦ18 від 22.05.2018 ч. 2.pdf 27.05.2019 14:27
- Договір 2 ПБЦ 18 ч 1.pdf 27.05.2019 14:27
- Договір 2 ПБЦ 18 ч 2.pdf 27.05.2019 14:27
- Додаткові пояснення (2).pdf 27.05.2019 14:27
- рішення від 10.05.2019 № 5695 + лист Замовнику.pdf 10.05.2019 19:10
- Про перенесення розгляду UA-2019-02-04-003980-b.b2 + ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ.pdf 24.05.2019 13:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2019 № 6716.pdf 28.05.2019 12:29
- рішення від 27.05.2019 № 6716.pdf 30.05.2019 20:25
- Заперечення по суті скарги UA-2019-02-04-003980-b.PDF 17.05.2019 17:04
- Рішення Колегії Укравтодору від 16.01.2018 р. №1.pdf 17.05.2019 17:04
- Лист укравтодору №935І1І9.3-5 від 15.04.2019 р..pdf 17.05.2019 17:05
- Додаткові обгрунтування до Заперечення по суті скарги частина 1.pdf 24.05.2019 10:24
- Додаткові обгрунтування до Заперечення по суті скарги частина 2.pdf 24.05.2019 10:25
- Додаткове заперечення по суті скарги UA-2019-02-04-003980-b.b2.PDF 27.05.2019 11:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2019 23:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.05.2019 20:26
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
f55028bf2f40400cb4efa35d7107fced
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-003980-b.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації 16.03.2019 23:02
- Скан-копія платіжного доручення 16.03.2019 23:02
- договір поставки асфальтобетонних сумішей 16.03.2019 23:02
- атестат АБЗ 16.03.2019 23:02
- протокол випробувань асфальтобетонних сумішей 16.03.2019 23:02
- лист ДП «ДерждорНДІ» № 19.3-14-507 від 10.05.2018р 16.03.2019 23:02
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 16.03.2019 23:02
- договір № 28/02 від 28.02.2018р. про надання послуг автомобілями-самоскидами вантажними 16.03.2019 23:02
- лист-підтвердження власника самоскидів 16.03.2019 23:02
- лист специфікації на самоскиди 16.03.2019 23:02
- опис структуруючої енергозберігаючої добавки (модифікатору) для дорожніх бітумів та асфальтобетонів SASOBIT® 16.03.2019 23:02
- рішення Органу оскарження № 10905-р/пк-пз від 24.10.2018 16.03.2019 23:02
- рішення Органу оскарження № 10948-р/пк-пз від 25.10.2018 16.03.2019 23:02
- Рішенння від 20.03.2019 № 3165 + лист Замовника.pdf 20.03.2019 20:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2019 № 3877.pdf 03.04.2019 20:12
- Рішення від 02.04.2019 № 3877.pdf 05.04.2019 23:35
- Заперечення на скагу UA-2019-02-04-003980-b.rar 25.03.2019 17:41
- Додаткові обгрунтування до заперечення по суті скарги UA-2019-02-04-003980-b.PDF 02.04.2019 11:26
- Ухвала іменем України Справа №761І9537І19 Провадження №1-ксІ761І6811І2019.PDF 02.04.2019 11:27
- Лист державного підприємства Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна від 17.05.2018 року № 19.3-11-531.pdf 02.04.2019 11:27
- НОВА РЕДАКЦІЯ ТІД 8І17 ПСР М-12 км 204 - км 207-2.doc 02.05.2019 17:02
- ЗМІНИ 8І17 ТІД ПСР М-12 км 203 - км 207-3.doc 02.05.2019 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2019 23:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2019 23:36
Дата виконання рішення Замовником:
02.05.2019 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Заступника голови тендерного комітету Пастухова М. П., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо публічної закупівлі №UA-2019-02-04-003980-b (день прийняття рішення по скарзі: 05-04-2019, 23:36:16).
02.04.2019 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №3877-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» від 16.03.2019 року №UA-2019-02-04-003980-b.c1.
Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-02-04-003980-b з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) та нової редакції тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Відповідно до частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”: «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону» та за рішенням тендерного комітету внести зміни до розділів, частин та додатків тендерної документації, перелік змін:
№ з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 8/12 від 13.03.2019 року Нова редакція тендерної документації
1 2 3
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону
Інші документи:
14) скан-копія одного аналогічного договору (Додаток №3) (у період з 2014 по 2018 роки) Учасником виконані роботи/надані послуги з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах або договір, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними вимогами даного предмету закупівлі. До договору надаються скан-копії наступних документів:
- довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт/наданих послуг підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору;
- відгук (відгуки) Замовника (Замовників) щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору (договорам); скан-копія одного аналогічного договору (Додаток №3) (у період з 2014 по 2018 роки) Учасником виконані роботи/надані послуги з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах або договір, який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними вимогами даного предмету закупівлі. До договору надаються скан-копії наступних документів:
- довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт/наданих послуг підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору;
- лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору або за певний етап виконання договору, датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції;
- документ, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкта будівництва згідно чинного законодавства України;
15) довідки, встановлених форм (Додаток №2), яка підтверджує наявність в Учасника обладнання (таблиця 1) та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт (таблиця 2).
До довідки включаються ті машини і механізми, які будуть використані при надані послуг/виконані робіт (таблиця 1). Для підтвердження наявності механізмів, обладнання, виробничих засобів надаються наступні документи:
у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби власні – довідка за підписом головного бухгалтера про наявність механізмів, обладнання, виробничих засобів на балансі підприємства на кожну одиницю вказану у таблиці;
у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби орендуються, знаходяться в лізингу або залучені на інших правах користування –надаються відповідні копії договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо, на кожну одиницю вказану у таблиці.
При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год), відстань перевезення асфальтобетонної суміші з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не більше 150 км (згідно вимог проектної документації) (таблиця 2).
Довідка про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016 (із змінами та доповненнями).
При наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), Учасники надають:
- копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- гарантійний лист про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання.
У разі відсутності відповідних виробництв Учасник надає:
- копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції;
- копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції;
- копію договору постачання (лізингу або оренди асфальтобетонного заводу) асфальтобетонних сумішей з актом прийому-передачі;
- копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання; довідки, встановлених форм (Додаток №2), яка підтверджує наявність в Учасника обладнання (таблиця 1) та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт (таблиця 2).
До довідки включаються ті машини і механізми, які будуть використані при надані послуг/виконані робіт (таблиця 1). Для підтвердження наявності механізмів, обладнання, виробничих засобів надаються наступні документи:
у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби власні – довідка за підписом головного бухгалтера про наявність механізмів, обладнання, виробничих засобів на балансі підприємства на кожну одиницю вказану у таблиці;
у разі, якщо механізми, обладнання, виробничі засоби орендуються, знаходяться в лізингу або залучені на інших правах користування – надаються відповідні копії договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо, на кожну одиницю вказану у таблиці.
При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год) (таблиця 2).
Довідка про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016 (із змінами та доповненнями).
При наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), Учасники надають:
- копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- гарантійний лист про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання.
У разі відсутності відповідних виробництв Учасник надає:
- копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції;
- копію атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції;
- копію договору постачання (лізингу або оренди асфальтобетонного заводу) асфальтобетонних сумішей з актом прийому-передачі;
- копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про спроможність забезпечення обсягів асфальтобетонних сумішей відповідно до технічного завдання;
Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
6 Забезпечення виконання договору про закупівлю
не вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотків від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р 26003301011588 Хмельницького обласного управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер закупівлі: __________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Замовник повертає забезпечення виконання договору з наступних підстав: - після виконання учасником-переможцем договору, - у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, - у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, - у разі розірвання Договору за згодою сторін, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник залишає за собою право повернення забезпечення у разі: - належного виконання умов Договору у відсотковому відношенні до суми виконаних та прийнятих робіт/послуг. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань. У разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань, кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
ДОДАТОК №2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
№ п/п Найменування обладнання Потужність (тон на годину) Адреса розташування АБЗ Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км Власний, орендується, лізинг чи постачання на інших правах
1 2 3 4 5 6
Виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 150 км (згідно вимог проектної документації)
При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (відстань перевезення асфальтобетонної суміші з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не більше 150 км (згідно вимог проектної документації). № п/п Найменування обладнання Потужність (тон на годину) Адреса розташування АБЗ Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км Власний, орендується, лізинг чи постачання на інших правах
1 2 3 4 5 6
Виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год
При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу.
ДОДАТОК №3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2014 - 2018 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно завірені копії одного договору (довідки (довідка) та акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору та відгук (відгуки) від Замовника (Замовників)), щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у період з 2014 по 2018 роки). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2018 роки до тендерної пропозиції мають бути долучені відповідно скан-копії одного договору (довідки (довідка) та акти (акт) виконаних робіт/наданих послуг на повну вартість або частину вартості договору, лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору або за певний етап виконання договору на виконання/надання аналогічних робіт/послуг датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції та документ, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкта будівництва згідно чинного законодавства України.
Проект договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) Нова редакція проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі)
В зв’язку із внесення змін до договору, змінилася нумерація з розділу 10.
10. Забезпечення виконання договору про закупівлю
10.1. Розмір забезпечення виконання договору становить 2 відсотки від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) або внесення на рахунок Замовника визначеної суми.
10.2. Підрядник не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р 26003301011588 Хмельницького обласного управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів.
10.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору з наступних підстав:
- після виконання учасником-переможцем договору,
- у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними,
- у випадках, передбачених статтею 37 Закону “Про публічні закупівлі” , а також згідно з умовами, зазначеними в договорі,
- у разі розірвання Договору за згодою сторін, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
10.4. Замовник залишає за собою право повернення забезпечення у разі: - належного виконання умов Договору у відсотковому відношенні до суми виконаних та прийнятих робіт.
10.5. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань, кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розмістити зміни до тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) та нова редакція тендерної документації і проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) в особистому кабінеті на Майданчику e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-02-04-003980-b «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 204+000 – км 207+000) Хмельницька область. 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».