• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі Головного управління державної казначейської служби України у Дніпропетровській області за адресою вул. Челюскіна, 1 м.Дніпро»

Завершена

221 036.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 210.37 UAH
Період оскарження: 25.04.2019 16:27 - 03.05.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Коригування параметрів закупівлі та приведення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності.

Номер: 88afa99a916e453eb671e6ae8ca30daf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-25-000857-a.a3
Назва: Коригування параметрів закупівлі та приведення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності.
Вимога:
Замовник «Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області» при оголошенні закупівлі «Допорогові закупівлі «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі Головного управління державної казначейської служби України у Дніпропетровській області за адресою вул. Челюскіна, 1 м.Дніпро» зробило істотне порушення. А саме – невірно описало предмет державних закупівель і в оголошенні на сайті «Прозоро» визначило закупівлю за кодом як «Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п'ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев'ята цифра - контрольна. Замовник невірно визначив предмет закупівлі. Ці роботи відносяться до: Код ДК 021-2015 (CPV): 71300000-1 - Інженерні послуги або Код ДК 021-2015 (CPV): 71200000-0 - Архітектурні та супутні послуги Національний класифікатор Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, Класифікатор Український Єдиний закупівельний словник призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України В зв'язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності закупівля підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до ст. 19 Конституції України, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. В той же час, ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" містить вичерпний перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулись.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

реєстр атестованих осіб

Номер: affbca6e19bf4e1b8fb686a53cc2269e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-25-000857-a.b2
Назва: реєстр атестованих осіб
Вимога:
реєстр атестованих осіб
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На момент розгляду пропозиції ТОВ ДК ОРІОН, в документах прикріплених до тендерної пропозиції, всупереч ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» було відсутнє підтвердження рівня кваліфікації фахівців.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження дійсності сертіфікату

Номер: f6821543c21147468186b784abd4c8c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-25-000857-a.c1
Назва: Оскарження дійсності сертіфікату
Вимога:
Замовник при прийнятті рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ДК «ОРІОН» послався на ч. 3. ст 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» в старої редакції. Доводимо до відома замовника, що в наступний час діє редакція закону від 18.12.2017 р. В поточній редакції вже нема нумерації частин та нема взагалі такого пункту. Абзац 21 ст. 17 гласить: «Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується.». Абзац 23 «Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб.» Наш спеціаліст Буянов В.Н. підвищив кваліфікацію відповідно до законодавства в квітні 2018р. , має відповідне свідоцтво та може виконувати окремі види робіт (послуги), пов'язані із створенням об'єкта архітектури . Замовник в тендерній документації не вимагав надавати свідоцтво. Доступ до реєстру атестованих осіб є відкритим і дійсність сертифікату замовник міг перевірити. Таким чином в наступний час кваліфікаційні сертифікати Буянова В.Н. є чинними. З огляду на зазначене просимо : - Скасувати неправомірний протокол про дискваліфікацію. - Повернутися до етапу «розгляд пропозицій» ( це процедурно можливо на допорогових закупівлях) В разі відмови просимо надати мотивовану відповідь для подальшого оскарження дій замовника до адміністративного суду м. Дніпра та ДАСУ. Додатки - свідоцтво підвищення кваліфікації - screenshot з реєстру атестованих осіб
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На момент розгляду пропозиції ТОВ ДК ОРІОН, в документах прикріплених до тендерної пропозиції, всупереч ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» було відсутнє підтвердження рівня кваліфікації фахівців.
Статус вимоги: Відхилено