• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо

Тушка куряча свіжа чи охолоджена 1 категорії вагою не менше 1,8 кг); М’ясо яловичини (котлетне жирністю не більше 10%) свіже чи охолоджене; Печінка яловича свіжа чи охолоджена)

Завершена

419 035.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 095.18 UAH
Період оскарження: 04.04.2019 15:45 - 15.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Зубов О.О.

Номер: bcc434b51b50421aac25d29083a6fcee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-002845-a.a1
Назва: вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Зубов О.О.
Вимога:
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ФОП Зубов О.О., а саме: 1. Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що додатково учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежуванні заходи (санкції). У складі тендерної пропозиції ФОП Зубова О.О. не було надано такого гарантійного листа. Файл «22. Гаран. лист санкції. PDF» було довантажено 06.05.2019 о 16:43, тобто вже після того як відбувся аукціон 22.04.2019 о 12:01. Відповідно до вимог тендерної документації після визначення учасника переможцем, Учаснику-переможцю необхідно надати Замовнику документи, які наведені у Додатку 2 до тендерної документації. Гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежуванні заходи (санкції) не зазначений у Додатку 2 тобто ФОП Зубов О.О не мав права довантажувати вказаний документ після визначення його переможцем, даний документ мав бути наданий у складі тендерної пропозиції, тобто до початку аукціону. Тобто ФОП Зубов О.О. не виконав вимоги замовника, не надавши гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежуванні заходи (санкції). 2. Відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник подає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Даного гарантійного листа також не було у складі тендерної пропозиції ФОП Зубов О.О.. Файл «21. Гаран. лист відхилення. PDF» було завантажено 06.05.2019 о 16:43, тобто після аукціону та після закінчення строків подання тендерних пропозицій. ФОП Зубов О.О. не виконав вимоги Замовника не надавши даний лист у складі своє пропозиції. Врахування замовником документів, які були дозавантажені ФОП Зубов О.О. вже після розкриття тендерних пропозицій, вважаємо дискримінаційним підходом до розгляду пропозицій інших учасників торгів. Початкова відсутність таких документів свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Зубов О.О. вимогам тендерної документації та наявність підстав для відхилення пропозиції згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовником було порушено наші охоронювані законом права та інтереси як учасника процедури закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція ФОП Зубов О.О., не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По суті Вашої вимоги інформуємо: Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» Полтавської обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним підприємством «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни» Полтавської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо (ідентифікатор оголошення UA-2019-04-04-002845-a) за адресою www.prozorro.gov.ua. Відповідно до положення статті 28 Закону «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Оскільки пропозиція ФОП Мазаратій Наталії Іванівни на основі протоколу 39/19 від 06.05.19 р. відповідно до статті 30 Закону була відхилена, до розгляду перейшла наступна тендерна пропозиція з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною – ФОП Зубова О.О. Враховуючи вище зазначені положення, рішення про вибір Переможця або визнання торгів такими, що відбулись, приймає Замовник на підставі останніх представлених Учасниками закупівлі пропозицій за результатами аукціону. Відтак, Замовник повинен брати до розгляду всі документи Учасника, які долучені до тендерної пропозиції. Разом з тим, в разі не взяття до розгляду всіх долучених документів в тендерній пропозиції ФОП Зубова О.О., останній в свою чергу матиме незаперечне право звертатись зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстав порушення принципів закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Так як на момент розгляду тендерної пропозиції ФОП Зубова О.О. в підтвердження вимог, передбачених тендерною документацією, всі необхідні документи були в наявності, Замовник не уповноважений давати оцінку технічним умовам системи електронних закупівель «Prozorro» в частині можливості Учасника до завантажувати документи за результатом аукціону, а отже, тлумачити правомірність присутності інформації в розділі «Документи» напроти пропозиції учасника. Оскільки регламент ДП «ПРОЗОРРО» щодо технічного порядку розміщення документів учасниками закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу не встановлює обмежень по строку їх (документів) надання/ненадання, Замовник торгів з урахуванням положень статті 19 Конституції України та рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та положенням про тендерний комітет, як наслідок, не може ставити під сумнів, тим більше безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь – якого учасника без достатнього на те аргументованого та повного дослідження інформації. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів, що розміщені на день розгляду тендерної пропозиції учасника з урахуванням можливостей та технічних аспектів роботи системи закупівель «Prozorro». Також, звертаємо увагу, що ми, як замовник процедур закупівель неухильно дотримуємось їх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З метою дотримання даних принципів ми надаємо відповідь на Вашу вимогу. Разом з тим, у відповідності до частини 3 статті 30 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Ваша ж пропозиція не розглядалась та не була відхилена, а отже у розумінні Закону Ви не можете звертатись до замовника з даною вимогою. Крім того, Ваша умова, викладена у вимозі, про звернення до Антимонопольного комітету України в разі незадоволення вимоги може також сприйматись як тиск на замовника з метою прийняття неправомірного рішення. Тому, в разі вчинення з Вашого боку в подальшому дій, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до відповідних органів державної влади в межах діючого законодавства для вжиття відповідних заходів. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Зубова О.О. залишається без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено