• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

55520000-1 - Кейтерингові послуги

55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів лікарні)

Завершена

3 986 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 931.65 UAH
Період оскарження: 20.03.2019 14:23 - 02.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 963dc2cc53c04b999e809b04d8cd36a1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-20-000500-b.b2
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить умови, які є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2019 22:08
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2019 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН м. Київ 25.04.2019 р. 1. Найменування замовника – Комунальний заклад Київської обласної Ради «Київська обласна клінічна лікарня» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника – 01993701 3. Місцезнаходження замовника – 04107, Україна, Київ, вул. Багговутівська, будинок 1. 4.Інформація про предмет закупівлі: код ДК 021-2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги 5.Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-03-20-000500-b 6. На обговорення тендерного комітету виноситься наступне питання: Внесення зміни до Тендерної документації на закупівлю 55520000-1 - Кейтерингові послуги. 7. Обговорювали Внести зміни в Тендерну документацію: в пункт в) «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: БУЛО - довідку в довільній формі про раніше укладені та принаймні частково виконані договори про надання кейтерингових послуг – по одному договору за 2018, 2017 та 2016 роки. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). У довідці має бути відображено: найменування контрагента та його ідентифікаційний код, адреса та номер телефону; предмет закупівлі за договором; номер та дата укладення договору; обсяг постачання у натуральному вимірі (ліжко-дні, комплексні обіди і т.д.); строк надання послуг. - лист-відгук від контрагента за кожним з договорів, відображеним у довідці, про належне виконання учасником умов укладеного договору та відсутність у замовника будь-яких неврегульованих претензій. СТАЛО - довідку в довільній формі про раніше укладений та принаймні частково виконаний договір про надання кейтерингових послуг – за 2018 рік. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). У довідці має бути відображено: найменування контрагента та його ідентифікаційний код, адреса та номер телефону; предмет закупівлі за договором; номер та дата укладення договору; обсяг постачання у натуральному вимірі (ліжко-дні, комплексні обіди і т.д.); строк надання послуг. - лист-відгук від контрагента за договір, відображеним у довідці, про належне виконання учасником умов укладеного договору та відсутність у замовника будь-яких неврегульованих претензій. У Додаток 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації БУЛО 1. Виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів лікарні щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід і вечерю «готової їжі» високої якості (дієтичним блюд) за 7-денним меню наданим замовником: 2. Послуги надаються безперебійно, 7 (сім) днів на тиждень, три рази на день, безпосередньо транспортом Виконавця, у відповідності з наступним графіком доставки: сніданок – о 8.30., обід – о 12.30., вечеря – о 16.30. 3. Забезпечення приготування сніданків, обідів, вечері за щоденним меню, високої якості, проведення щоденного бракеражу страв у відповідності з діючим положенням про бракераж на підприємствах громадського харчування України. 4. Продукти харчування, які використовуються для приготування їжі повинні відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, мати сертифікат та мають бути вищої, або першої категорії. 5.Продукти, з яких готуються страви не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, штучних консервантів. 6.Вимоги до окремих видів продуктів, які будуть використовуватися для приготування їжі: - крупи: гречка – ядро середньої прожарки, рис – ядро шліфоване, білий, манка – середньої помолу, вівсяна крупа (пластівці) – вищий сорт; - молочні блюда з макаронних виробів – готувати з дрібних макаронних виробів; - борошно – пшеничне, вищий сорт; - яйця - курячі харчові, вищий сорт; - масло – не менше 82,5% жирності; - молоко – цільне, 2,5 % жирності; - сир кисломолочний - жирність не менше 9%; - сир твердий – жирність не менше 45 – 50%; - олія – соняшникова, рафінована, без добавок; - риба – тільки морська, типу «ХЕК»; - сік – тільки натуральний, не відновлений, порційний по 200,0 мл.; - компоти – тільки з сухофруктів (яблуко, груша); - хліб, сир, масло, фрукти повинні бути порційно нарізані відповідно до ваги виходу страви; Всі продукти, які використовуються при приготуванні їжі повинні відповідати ДСТУ та не бути простроченими. 7. Виконавець повинен забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, правил особистої гігієни працівників, які займаються приготуванням їжі. При передачі продуктів харчування Виконавець повинен надавати сертифікати на продукти з яких проводилось приготування їжі для лікарні відповідальним особам від Замовника. 8. Час від приготування їжі до доставки в лікарню не повинен перевищувати 1 (однієї) години 30 хвилин. Загальний час від приготування їжі до роздачі хворим в лікарні не повинен перевищувати 2 (дві) години. 9. Виконавець послуг повинен дотримуватися вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду: всі працівники Виконавця, які причетні до приготування та транспортування їжі, повинні мати санітарні книжки з відмітками про проходження медичних оглядів та обстежень згідно законодавства України, в т.ч. водії, вантажники, тощо. 10. Готова їжа передається Замовнику у тарі (Контейнери/ємкості/термоси), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам та яка має відповідні сертифікати. Тара повинна забезпечувати збереження якості та температурний режим готової їжі під час транспортування. Для транспортування готової їжі використовують термоси, або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками. Контейнери/ємкості є поворотною тарою, вони повертаються постачальнику у неушкодженому та чистому вигляді, на наступний день. 11. Прийом-передача контейнерів/ємкостей з їжею здійснюється у лікарні за участі відповідальних осіб лікарні: дієтсестри та чергового лікаря ПДВ, які повинні: - дієтсестра: здійснювати контроль за цілісністю зовнішньої оболонки та кришки тари, відсутністю слідів розливу та перекидання, контроль за санітарним станом автомашини, яка привезла їжу та станом здоров’я водія, прийняття контрольних добових проб на всі страви згідно меню, в одному екземплярі та встановлення їх на зберігання. Приймає акт прийому-передачі та перевіряє відповідність прийнятої їжі в тарі відповідним записам в акті прийому-передачі. - черговий лікар ПДВ : проводить пробу їжі з усіх контейнерів та робить відповідний запис-дозвіл на видачу їжі пацієнтам. 12. Готові страви повинні транспортуватися в автотранспорті відповідного призначення. 13. На кожній тарі з їжею повинно бути нанесено найменування готової їжі, зазначено строки виготовлення та термін вживання, назву відділення, в яке призначається доставлена їжа, а також назва Замовника. 14. Готова їжа, яка привезена в розпакованій тарі, або у тарі, яка не відповідає умовам даного технічного завдання, або у тарі, яка має сліди відкриття, Замовником не приймається. 15. Доставка готової їжі здійснюється силами та засобами Виконавця за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ, 04107, до спеціально визначеного Замовником приміщення. 16. Під час надання послуг з харчування повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. 17. Замовник щоденно передає порційну вимогу (заявку) в розрізі категорій та відділень лікарні на наступний день з 16.00. до 17:00., (за телефоном, які надає Виконавець), з відміткою в журналі передачі заявок: ПІБ передаючого, часу передачі, суті порційної вимоги, ПІБ прийнявшого, часу прийняття. 18. Постачальник щоденно надає представникам лікарні контрольні добові проби на всі страви згідно меню, в одному екземплярі за власний рахунок. 19. Для забезпечення безперервного процесу надання послуг, згідно предмету закупівлі, Виконавець повинен мати складські приміщення та морозильні камери. Зберігання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно бути організовано відповідно до законодавства України. 20. Меню складається з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, згідно вікових груп, асортименту різноманітності їжі та її якості, з дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). 21. Кількість блюд та видів їжі протягом надання терміну послуг може змінюватися в межах вартості Договору відповідно до кількості та категорій хворих, що перебувають в стаціонарі. 22. Разом з Договором Виконавець по всім меню, на всі страви, які будуть поставлятись, надає технологічні картки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви (можливість заміни одних продуктів іншими можливо лише згідно нормативних правил, які передбачають таку заміну), а саме: маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви для погодження з адміністрацією Замовника. Можливість заміни одних продуктів іншими можливо лише згідно наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. №931. 23. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати калькуляцію згідно заявлених меню: СТАЛО 1. Виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів лікарні щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід і вечерю «готової їжі» високої якості (дієтичним блюд) за 7-денним меню наданим замовником: 2. Послуги надаються безперебійно, 7 (сім) днів на тиждень, три рази на день, безпосередньо транспортом Виконавця, у відповідності з наступним графіком доставки: сніданок – о 8.30., обід – о 12.30., вечеря – о 16.30. 3. Забезпечення приготування сніданків, обідів, вечері за щоденним меню, високої якості, проведення щоденного бракеражу страв у відповідності з діючим положенням про бракераж на підприємствах громадського харчування України. 4. Продукти харчування, які використовуються для приготування їжі повинні відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, мати сертифікат та мають бути вищої, або першої категорії. 5.Продукти, з яких готуються страви не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, штучних консервантів. 6.Вимоги до окремих видів продуктів, які будуть використовуватися для приготування їжі: - крупи: гречка – ядро середньої прожарки, рис – ядро шліфоване, білий, манка – середньої помолу, вівсяна крупа (пластівці) – вищий сорт; - молочні блюда з макаронних виробів – готувати з дрібних макаронних виробів; - борошно – пшеничне, вищий сорт; - яйця - курячі харчові, вищий сорт; - масло – не менше 82,5% жирності; - молоко – цільне, 2,5 % жирності; - сир кисломолочний - жирність не менше 9%; - сир твердий – жирність не менше 45 – 50%; - олія – соняшникова, рафінована, без добавок; - риба – тільки морська, типу «ХЕК»; - сік – тільки натуральний, не відновлений, порційний по 200,0 мл.; - компоти – тільки з сухофруктів (яблуко, груша); - хліб, сир, масло, фрукти повинні бути порційно нарізані відповідно до ваги виходу страви; Всі продукти, які використовуються при приготуванні їжі повинні відповідати ДСТУ та не бути простроченими. 7. Виконавець повинен забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, правил особистої гігієни працівників, які займаються приготуванням їжі. При передачі продуктів харчування Виконавець повинен надавати сертифікати на продукти з яких проводилось приготування їжі для лікарні відповідальним особам від Замовника. 8. Учасник надає - копію сертифікату, яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно з ISO 22000 : 2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів», на виробництво харчових продуктів та приготування, зберігання та, якщо це належно, доставка харчових продуктів для споживання на місці приготування або на віддаленій ділянці. 9. Час від приготування їжі до доставки в лікарню не повинен перевищувати 1 (однієї) години 30 хвилин. Загальний час від приготування їжі до роздачі хворим в лікарні не повинен перевищувати 2 (дві) години. 10. Виконавець послуг повинен дотримуватися вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду: всі працівники Виконавця, які причетні до приготування та транспортування їжі, повинні мати санітарні книжки з відмітками про проходження медичних оглядів та обстежень згідно законодавства України, в т.ч. водії, вантажники, тощо. 11. Готова їжа передається Замовнику у тарі (Контейнери/ємкості/термоси), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам та яка має відповідні сертифікати. Тара повинна забезпечувати збереження якості та температурний режим готової їжі під час транспортування. Для транспортування готової їжі використовують термоси, або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками. Контейнери/ємкості є поворотною тарою, вони повертаються постачальнику у неушкодженому та чистому вигляді, на наступний день. 12. Прийом-передача контейнерів/ємкостей з їжею здійснюється у лікарні за участі відповідальних осіб лікарні: дієтсестри та чергового лікаря ПДВ, які повинні: - дієтсестра : здійснювати контроль за цілісністю зовнішньої оболонки та кришки тари, відсутністю слідів розливу та перекидання, контроль за санітарним станом автомашини, яка привезла їжу та станом здоров’я водія, прийняття контрольних добових проб на всі страви згідно меню, в одному екземплярі та встановлення їх на зберігання. Приймає акт прийому-передачі та перевіряє відповідність прийнятої їжі в тарі відповідним записам в акті прийому-передачі. - черговий лікар ПДВ : проводить пробу їжі з усіх контейнерів та робить відповідний запис-дозвіл на видачу їжі пацієнтам. 13. Готові страви повинні транспортуватися в автотранспорті відповідного призначення. 14. На кожній тарі з їжею повинно бути нанесено найменування готової їжі, зазначено строки виготовлення та термін вживання, назву відділення, в яке призначається доставлена їжа, а також назва Замовника. 15. Готова їжа, яка привезена в розпакованій тарі, або у тарі, яка не відповідає умовам даного технічного завдання, або у тарі, яка має сліди відкриття, Замовником не приймається. 16. Доставка готової їжі здійснюється силами та засобами Виконавця за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ, 04107, до спеціально визначеного Замовником приміщення. 17. Під час надання послуг з харчування повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. 18. Замовник щоденно передає порційну вимогу (заявку) в розрізі категорій та відділень лікарні на наступний день з 16.00. до 17:00., (за телефоном, які надає Виконавець), з відміткою в журналі передачі заявок: ПІБ передаючого, часу передачі, суті порційної вимоги, ПІБ прийнявшого, часу прийняття. 19. Постачальник щоденно надає представникам лікарні контрольні добові проби на всі страви згідно меню, в одному екземплярі за власний рахунок. 20. Для забезпечення безперервного процесу надання послуг, згідно предмету закупівлі, Виконавець повинен мати складські приміщення та морозильні камери. Зберігання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно бути організовано відповідно до законодавства України. 21. Меню складається з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, згідно вікових груп, асортименту різноманітності їжі та її якості, з дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). 22. Кількість блюд та видів їжі протягом надання терміну послуг може змінюватися в межах вартості Договору відповідно до кількості та категорій хворих, що перебувають в стаціонарі. 23. Разом з Договором Виконавець по всім меню, на всі страви, які будуть поставлятись, надає технологічні картки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви (можливість заміни одних продуктів іншими можливо лише згідно нормативних правил, які передбачають таку заміну), а саме: маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви для погодження з адміністрацією Замовника. Можливість заміни одних продуктів іншими можливо лише згідно наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. №931. 24. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати калькуляцію згідно заявлених меню: У Семиденне меню (Понеділок, Сніданок) Додаток 1 та Додаток 3 Тендерної документації БУЛО Категорії I та II раціон III раціон та ЦД Спеціальний раціон Діти віком від 1 до 3 років Діти віком від 4 до 18 років Назва страви Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Понеділок Сніданок Яйце варене 1 шт. 1 шт. 1 шт. 1 шт. 1 шт. Макарони відварені 150 Каша гречана в'язка 200 Каша манна на воді 150 Сирно-макарона запіканка 80 100 Яблуко печене 1 шт. 1 шт. Чай з цукром 200 200 200 200 Чай без цукру 200 Хліб пшеничний 40 40 40 20 50 Хліб житній 40 40 5 20 СТАЛО Категорії I та II раціон III раціон та ЦД Спеціальний раціон Діти віком від 1 до 3 років Діти віком від 4 до 18 років Назва страви Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Вихід гр. Ціна Понеділок Сніданок Яйце варене 1 шт. 1 шт. 1 шт. Сосиска 50 50 Макарони відварені 150 Каша гречана в'язка 200 Каша манна на воді 150 Сирно-макарона запіканка 80 100 Яблуко печене 1 шт. 1 шт. Чай з цукром 200 200 200 200 Чай без цукру 200 Хліб пшеничний 40 40 40 20 50 Хліб житній 40 40 5 20 Всі інші положення Тендерної документації та Додатків залишаються без змін. Вирішили: 1. внести зазначені зміни до Тендерної документації на закупівлю 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Оприлюднити зміни в електронній системі закупівель. 2. Продовжити термін подання пропозицій Учасників та аукціону. ГОЛОСУВАЛИ: «ЗА» - 5; «УТРИМАЛИСЬ» - 0; «ПРОТИ» - 0. Голова тендерного комітету Заступник головного лікаря з медичних питань - Заводій Л.Д. Заступник голови тендерного комітету Заступник головного лікаря з економічних питань - Дяченко О.М. Відповідальний секретар Економіст планово – економічного відділу – Бичова Л. В. – у відпустці Член тендерного комітету Начальник планово – економічного відділу - Черткова О.І. Член тендерного комітету Головний бухгалтер - Степура Т.М.
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 8dc2ada1eeb64a018a9606ec0b1e3894
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-20-000500-b.b1
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилково відправлено, не прикріплено скаргу
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.03.2019 17:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.04.2019 22:37
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua