Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку - послуги з відпочинку 130 дітей дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку розташованих узбережжі Чорного моря.
Очікувана вартість пропозиції включає суму бюджетних призначень, а також суму батьківської доплати за путівку.
Під кількістю 130 шт. слід розуміти - кількість путівок 130, з них:
65 путівок (послуг) – 100 % державного фінансування;
26 путівок (послуг) – 90 % за рахунок державного фінансування, 10 % доплата за рахунок батьківських коштів;
26 путівок (послуг) – 80 % за рахунок державного фінансування, 20 % доплата за рахунок батьківських коштів;
13 путівок (послуг) – 70 % за рахунок державного фінансування, 30 % доплата за рахунок батьківських коштів.)
Місце поставки послуг: за адресою учасника
Завершена
699 792.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 498.96 UAH
Період оскарження:17.05.2019 16:42 - 30.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Номер:a8a2c8c16a564c23be0ac58a815d536b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-05-17-001547-b.b1
Назва:Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Вимога:
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в Додатку 2: Технічні вимоги пункт 6 (Кліматичні умови: дитячий заклад оздоровлення повинен знаходитися в Одеській чи Херсонскій областях на узбережжі Чорного моря) та вказати окрім Одеської та Херсонської областей, також Миколаївську область, узбережжя Чорного моря. Таким чином на загальній території узбережжі Чорного моря в Одеській, Миколаївській та Херсонських областях розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом.
Наразі ваші умови, які викладені в Додатку 2: Технічні вимоги пункт 6 до ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг/місце розташування дитячого закладу відпочинку вказавши виключно Одеська чи Херсонські області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у Додатку 2: Технічні вимоги пункт 6 до ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у Додатку 2: Технічні вимоги пункті 6 ТД визначено місце розташування закладу відпочинку виключно Херсонська чи Одеська область, узбережжя Чорного моря.
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж адміністративно-територіальної одиниці Херсонська чи Одеська область є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить все Чорноморське побережжя України, включаючи Миколаївську, Херсонську та Одеські області, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей та знаходиться безліч дитячих закладів відпочинку, яким присвоєно відповідну категорію державної атестації.
Окрім цього, місце розташування Замовника дозволяє безперешкодно перевозити дітей не тільки в Херсонському, Одеському напрямку, але також в Миколаївському напрямку. Відстань від міста Львова в бік Чорного моря, Херсонської та Одеської області відносно така, як і в сторону Узбережжя Чорного моря Миколаївської області, де склалися всі кліматичні умови для комфортного розміщення та оздоровлення дітей.
Якщо замовник вибрав Херсонську чи Одеську область з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби, то слід зазначити, що відстань від Львівської області, а саме міста Львів однакова не тільки до Херсонської чи Одеської області, але і до Миколаївської області, та курсування поїздів здійснюється в одноковому направлені- Південний.
Морська вода в Одеській, Миколаївській чи Херсонській області однакова, а саме вона за складом близька до мікроелементів складу людської крові, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині, Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини, тому особливих пріоритетів Херсонська та Одеська область, не має, в порівнянні із Миколаївською областю.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладі спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у Додатку 2: Технічні вимоги пункті 6 до Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на всьому узбережжі Чорного моря, (Херсонська, Миколаївська область), Україна, а не виключно в Херсонській та Одеській областях.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги та розташовані на решті території узбережжя Чорного моря вся Україна, а не лише в Херсонській та Одеській областях.
Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на всій території узбережжя Чорного моря (Миколаївська, Одеська та Херсонська області). Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши у Додатку 2: Технічні вимоги пункті 6 у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД, а саме Додатку 2: Технічні вимоги пункті 6 для того та додати окрім Кліматичні умови - дитячий заклад оздоровлення повинен знаходитися в Одеській чи Херсонскій областях на узбережжі Чорного моря також Миколаївську область, тобто всю територію узбережжя Чорного моря Україна, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.05.2019 21:05
Вирішення:Відповідно до частини 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерний комітет «планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом», а отже тендерний комітет Замовника визначив, а саме «дитячий заклад оздоровлення повинен знаходитися в Одеській чи Херсонскій областях на узбережжі Чорного моря) » самостійно, згідно чинного законодавства, так як жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником торгів предмета (частини предмета) закупівлі чи його обґрунтування.
Крім того, «замовник, може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг» самостійно, відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016р. № 454 (зі змінами).
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі) в вищезазначених областях розташовано 99 позаміських закладів оздоровлення та відпочинку та дитячих закладів оздоровлення і відпочинку санаторного типу.
Принагідно повідомляємо, на сьогодні в департаменті на періоді укладання договорів знаходяться догоговори з дитячими закладами оздоровлення та відпочинку з Миколаївської області.
Оскільки, послуги закуповуються для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, з метою розширення географії можливості ортимання послуг дітьми в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку було визначено, що дитячий заклад оздоровлення повинен знаходитися в Одеській чи Херсонскій областях на узбережжі Чорного моря)
Таким чином, тендерний комітет не погоджується із отриманою вимогою від учасника щодо дискримінаційних положень тендерної документації і вважає встановлені вимоги у обгрунтованими, доцільними і такими, які не суперечать законодавчим актам України.