• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуги з технічної інвентаризації об’єкта нерухомого майна, а саме: підземні пішохідні переходи в Оболонському районі м. Києва)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 16:50 - 14.05.2019 16:55
Вимога
Вирішена

Внесення змін до документації для проведення допорогових закупівель

Номер: a8af9652c50d4b92bdd3341de2ee1ac0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-000762-b.c1
Назва: Внесення змін до документації для проведення допорогових закупівель
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним підприємством «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» Оболонського району м. Києва було оголошено закупівлю UA-2019-05-08-000762-b код за ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуги з технічної інвентаризації об’єкта нерухомого майна, а саме: підземні пішохідні переходи в Оболонському районі м. Києва). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У Додатку №2 до документації для проведення допорогових закупівель (Кваліфікаційні вимоги), а саме у Учасника вимагається Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть виконувати роботи/надавати послуги. В довідці має бути зазначено наявність в штаті Учасника не менш ніж 4 (чотири) відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат інженера/техніка/експерта з технічної інвентаризації нерухомого майна (відповідно до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 за №582/ 5773 (зі змінами). Чому саме чотири працівника? Для надання цієї послуги, достатньо одного-двох інженерів з інвентаризації нерухомого майна з відповідним діючими кваліфікаційними сертифікатами. Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах нас, як потенційного Учасника. У Додатку №2 до документації для проведення допорогових закупівель (Кваліфікаційні вимоги), а саме у п.7 на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагається довідка укладена відповідно до форми, що наведена нижче, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 5-ти договорів). Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт надання послуг/виконання робіт аналогічних тим, що наведені в Оголошенні про проведення закупівлі, на суму не менш ніж 180 тис. грн. кожний. Яким чином вартість договору може впливати на досвід виконання аналогічного договору? Чому не застосовується вимога щодо величини об’єкта (до прикладу кількість квадратних метрів)? Що більш об’єктивно показує дійсно досвід, а не заробіток від надання певної послуги! Учасник може мати виконанні договори в 10 раз об’ємніші з точки зору кількості квадратних метрів, об’єму, площі забудови, кількості об’єктів і тд, але по вартості на багато менші, а ніж вимагається документацією для проведення допорогових закупівель. Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах нас, як потенційного Учасника. У Додатку №2 до документації для проведення допорогових закупівель (Кваліфікаційні вимоги), а саме у п.9. на підтвердження наявности обладнання та матеріально-технічної бази надати довідку, складена у довільній формі, про наявність обладнання та програмного забезпечення (оргтехніки, вимірювального обладнання і програмного забезпечення, необхідного для розробки технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна). До довідки необхідно додати оригінали документів, що підтверджують проведення повірки кожного вимірювального обладнання зазначеного в довідці. Але Замовником не вказано за яких умов має бути проведена повірка. Оскільки, обов’язок проводити повірку, виникає лише в певних випадках, передбачених діючим Законодавством України. До прикладу, обладнання повірене виробником, але не вказано з якого часу та за яких умов повинна бути повірене власником. Крім того вимагаються документи, що підтверджують наявність ліцензійного спеціалізованого програмного забезпечення (оригінал ліцензії або ліцензійного сертифіката) та видаткової накладної/акта прийому передачі чи іншого документу, що підтверджує факт придбання програмного забезпечення). У зв’язку з тим, що для виконання умов договору Учасник може використовувати програмне забезпечення із відкритою ліцензією, с кодом по типу open-source. А тому надати вище зазначені документи неможливо, окрім посилання на офіційний сайт розробника програми. Вважаємо, що зазначені вище вимоги є перевищеними, та не відповідають реаліям сьогодення, тому мають містити альтернативні вимоги, щоб допустити до торгів суб’єктів господарювання, які можуть надати ці послуги. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення документації для проведення допорогових закупівель не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Таким чином, розглянувши Вашу тендерну документацію, складається враження, що технічна інвентаризація на ці об’єкти проведена, технічні паспорти вже виготовлені, а закупівля формальна та переможець зазделегідь відомий. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію для проведення допорогових закупівель, а у випадку неможливості внесення змін - скасувати закупівлю. В протилежному випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою про наявність корупційних зв’язків, які вбачаються між Замовником та майбутнім переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до додатку №2 до документації передбачено надання «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть виконувати роботи/надання послуги, що наведена нижче. В довідці має бути зазначено наявність в штаті Учасника не менш ніж 4 (чотири) відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) Вищевказана вимога викликана стислими строками надання послуг (7 робочих днів) та великим об’ємом робіт з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, а саме 32 підземних пішохідних переходів, (відповідно технічних вимог тендерної документації (додаток № 3.1). Таким чином, надання послуг з урахуванням коротких строків та великого об’єму робіт у свою чергу унеможливлює виконання робіт одним-двома інженерами/техніками з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та збільшує потребу у більшій кількості таких працівників. Відповідно до п.7 додатку №2 до документації передбачено надання довідки укладена відповідно до форми, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 5-ти договорів). Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт надання послуг/виконання робіт аналогічних тим, що наведені в Оголошенні про проведення закупівлі, на суму не менш ніж 180 тис. грн. кожний. Дану вимогу Замовник застосовує до Учасників з метою перевірки виконання Учасником аналогічних договорів з урахуванням строків надання послуг, факту виконання послуг та вартості робіт. Ви пишите, що Замовник не застосовує вимоги щодо величини об’єкта (кількість квадратних метрів). Повідомляємо, що згідно до наведеної форми довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (п.7 додаток 2), Замовник вимагає надання інформації про об’єм робіт (кв.м.), що вказані в договорах Відповідно до п.9 додатку №2 до документації передбачено довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та програмного забезпечення (оргтехніки, вимірювального обладнання і програмного забезпечення, необхідного для розробки технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна). До довідки додаються оригінали документів, що підтверджують проведення повірки кожного вимірювального обладнання зазначеного в довідці (свідоцтво чи інший документ про повірку засобу вимірювальної техніки – чинне не менше одного місяця від кінцевої дати подання пропозицій по даній закупівлі) та документи, що підтверджують наявність ліцензійного спеціалізованого програмного забезпечення (оригінал ліцензії або ліцензійного сертифіката) та видаткової накладної/акта прийому передачі чи іншого документу, що підтверджує факт придбання програмного забезпечення). Для ухилення помилок та визначення найбільш точної загальної площі об’єктів нерухомого майна, а саме підземних пішохідних переході ШЕУ Оболонського району м. Києва, а також враховуючи конфігурацію та складність об’єктів, Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників наявність вимірювальної техніки з наявними документами про повірку засобу вимірювальної техніки. Повірка засобів вимірювальної техніки проводиться відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VІІ (зі змінами). Отже, умови тендерної документації цілком відповідають нормам чинного законодавства для надання послуг відповідної кількості у визначені строки.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні