-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в м. Обухів Київської області (від податкової до заїзду в багатоповерхову забудову - Миру 16)
Завершена
1 469 842.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 349.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 349.21 UAH
Період оскарження:
01.04.2019 14:53 - 13.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможцем ПП "АРТЕМБУД"
Номер:
9e18ee58df25494d9fc3fbf2b7e586ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000806-a.b2
Назва:
Вимога на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможцем ПП "АРТЕМБУД"
Вимога:
Вимога на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможцем ПП "АРТЕМБУД"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на неправомірні дії 20.05.2019 17:16
- Протокол 97.PDF 23.05.2019 14:07
Дата подачі:
20.05.2019 17:16
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації п.3 Додаток 2 до тендерної документації, учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку 7 до тендерної документації, з інформацією про його виконання за аналогічним предметом закупівлі. Копія договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), що вказано в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копії документів, що підтверджують його виконання (копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3) переможцем ПП «АРТЕМБУД» - надані. Хочемо звернути Вашу увагу , що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну «аналогічний договір». Вважаємо, що перелік документів , якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи з специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманих принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
При оцінці наданого аналогічного Договору (учасником - ПП «АРТЕМБУД») тендерним комітетом враховано , що предмет аналогічного Договору: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул..Зоряна в с. Іванків, Бориспільського району Київської області) є ідентичним предметом закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в м. Обухів Київської області (від податкової до заїзду в багатоповерхову забудову - Миру 16)) і може бути прийнятий як відповідний досвід робіт.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Звернення до Замовника
Номер:
308d94c5c81e42c0a5ca8effb5cca436
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000806-a.a1
Назва:
Звернення до Замовника
Вимога:
ТОВ «ВЕЛАРМ» приймає участь у відкритих торгах ІЗ: UA-2019-04-01-000806-a (ID c3ffa8a46a7842a58526bec2bc764db9) на закупівлю «ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дороги по вул. Миру в м. Обухів Київської області (від податкової до заїзду в багатоповерхову забудову - Миру 16))» .
Протокольним рішенням №75 від 08 травня 2019р (Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.05.2019 15:41), нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі не відповідності вимогам замовника зазначених в тендерній документації замовника затвердженої протоколом №40 від 01 квітня 2019р.
Вважаємо таке рішення Замовника необґрунтованим та відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ, звертаємося до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема яким пунктам тендерної документації, затвердженої протоколом №40 від 01 квітня 2019 р., не відповідає наша пропозиція.
Відповідь просимо надати у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 79.PDF 11.05.2019 14:10
Дата подачі:
09.05.2019 13:35
Вирішення:
Насамперед нагадуємо про основні вимоги щодо складання тендерної документації та подання тендерних пропозицій.
Як передбачено п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII(далі — Закон № 922), тендерна документація — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
При цьому відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017р. № 2155-VIII .
Також статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів та виконання вимог, що зазначаються замовником в тендерній документації , здійснюється учасником саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Замовником було вказано (п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації ), про те, що тендерна пропозиція подається учасником з урахуванням вимог Закону України №2155 «Про електронні довірчі послуги». На пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛАРМ» не було накладено КЕП. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВЕЛАРМ" відповідно до п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення тендерного комітету затверджене протоколом №77 від 08.05.2019 року залишити без змін.
Статус вимоги:
Задоволено