-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Южний» з/на роботу
Обсяг надання послуг: відповідно до Технічних вимог; Строк надання послуг – з 01.07.2019 р. по 30.09.2019 р. (під час укладання договору строк надання послуг може бути відкоригований без зміни обсягу послуг).
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 15:07 - 13.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дій Замовника за закупівлю №3947439.
Номер:
f1a40598d70a47daae2e6d091675dfb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-001672-a.c3
Назва:
Оскарження дій Замовника за закупівлю №3947439.
Скарга:
ФОП Монолатій Г.Ю. був неправомірно дискваліфікований у закупівлі на підставі Протоколу Розгляду Тендерних пропозицій від 05.06.2019 року та Акту комісійної перевірки (із виїздом на об`єкт) обладнання та матеріалбно-технічної бази Учасника торгів від 29.05.2019 року, що в порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" привело до визнання переможцем ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" у закупівлі № 3947439.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1.pdf 19.06.2019 14:17
- Скарга 2.pdf 19.06.2019 14:17
- Скарга 3.pdf 19.06.2019 14:17
- Скарга 4.pdf 19.06.2019 14:17
- Платіжне доручення.pdf 19.06.2019 14:17
- акт огляду МТБ Монолатій.pdf 19.06.2019 14:17
- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів+ (2).pdf 19.06.2019 14:17
- Довідка про матеріально-технічну базу+ (1).pdf 19.06.2019 14:18
- Довідка про наявність матеріально-технічної бази+ (3).pdf 19.06.2019 14:18
- Довідка про наявність матеріально-технічної бази+.jpeg 19.06.2019 14:18
- Довідка про наявність обладнання та мат.-техн. бази Монолатій.pdf 19.06.2019 14:18
- Шляховий лист пасажира 1 Монолатій.pdf 19.06.2019 14:18
- Шляховий лист пасажира 2 Монолатій.pdf 19.06.2019 14:18
- рішення від 21.06.2019 № 8172 + лист Замовнику.pdf 21.06.2019 22:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2019 № 9169.pdf 10.07.2019 18:33
- рішення від 09.07.2019 № 9169.pdf 12.07.2019 22:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2019 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.07.2019 22:13
Дата виконання рішення Замовником:
13.07.2019 08:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (із змінами та доповненнями), на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 09.07.2019 № 9169-р/пк-пз, приймається рішення по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Южний" з/на роботу) про скасування рішення про визначення учасника ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" переможцем (Протокол Розгляду Тендерних пропозицій (визначення переможця) від 13.06.2019).
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
68af7f04a9214c05b4ca5e19d69af0fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-001672-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. № 301
від «07»червня 2019р
До
ЮЖНЕНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ "ЮЖНИЙ")
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт замовника:http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження замовника: 65481, Україна, Одеська обл., Южне,
ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа замовника:
Кафтан Тетяна Вікторівна
+380487526175
tatyana.kaftan@yuz.uspa.gov.uaE-mail: natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua
Державного підприємства «Адміністрація морських портів України»
04070, м.Київ, пл. Контрактова, 10А
Код ЄДРПОУ 38727770
Тел.: (044) 324-00-41
E-mail: info@usp.gov.ua
ID: f786412cb8b240ba9d5b42e11469e300
UA-2019-04-26-001672-a
Час, коли ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОРУХ СЕРВІС» стало відомо про неправомірні дії Замовника:
07 червня 2019 г.
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Южненською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту «Южний») (надалі за текстом – Замовник) було оголошено закупівлю ID: f786412cb8b240ba9d5b42e11469e300 UA-2019-04-26-001672-a на послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Южний» з/на роботу, нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015: 60140000-1.
Відповідно до інформації електронної системи закупівлі (ID: f786412cb8b240ba9d5b42e11469e300 UA-2019-04-26-001672-a), тендерні пропозиції подані 3-ма учасниками:
1. ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" (Код ЄДРПОУ 04704790);
2. ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ МОНОЛАТІЄМ ГЕННАДІЄМ ЮРІЙОВИЧЕМ
(ЄДРПОУ 2798209218);
3. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОРУХ СЕРВІС» (Код ЄДРПОУ 33720985).
06 червня 2019 року електронною системою було зазначено, що Замовник почав розгляд пропозиції ТОВ «Авторух Сервіс», та у ході телефонної розмови із співробітником автотранспортної служби Замовника Мирзою Я.І. з заступником директора ТОВ «Авторух Сервіс» з експлуатації Чернецьким Д.В. було визначено час, дату та місце проведення комісійної перевірки обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Авторух Сервіс» - прилегла територія ЮФ ДП АМПУ (АМП «Южний») 07.06.2019р.з 14 год. до 15 год.
07 червня 2019 року Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю послуг Замовником була здійснена комісійна перевірка обладнання та матеріально-технічної бази, а саме, автотранспортних засобів (автобусів) Учасників торгів.
Автотранспортні засоби (матеріально- технічна база), які планується залучати для надання послуг з доставки робітників адміністрації МП «Южний» з/на роботу, були надані на комісійний огляд.
Відповідно до Акту комісійної перевірки, вона була проведена в присутності представників ЮФ ДП АМПУ- Білошицького І.А, Катеньова П.А, Лозового К.К. та співробітників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОРУХ СЕРВІС». Чернецьким Д.В. та Бондарем О.М. За результатами перевірки стану обладнання та матеріально технічної бази ТОВАРИСТВА З ОБЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОРУХ СЕРВІС», а саме, автотранспортних засобів (автобусів) був складений акт огляду, який підписано представниками ЮФ ДП АМПУ.
Співробітниками ЮФ ДП АМПУ у Акті, який складався не в присутності співробітників ТОВ «Авторух Сервіс», було встановлено, що за результатами проведеного огляду автотранспортних засобів (автобусів), що плануються залучатись ТОВ «Авторух Сервіс» для надання послуг всі транспортні засоби надані у довідці про наявність матеріально-технічного обладнання необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі відповідають вимогам тендерної документації, окрім автобуса Mercedes Sprinter 519CDI державний реєстраційний номер якого ВН 7779 СК, та автобуса DAF SB3000 державний реєстраційний номер ВН 0808 ЕР.
По перше: ТОВ «Авторух Сервіс» категорично не погоджується с висновками, які зробили члени комісії ЮФ ДП АМПУ, в частині невідповідності вимогам тендерної документації, про що представники ТОВ «Авторух Сервіс» зазначили власноручно письмово в акті під час підписання та отримання копії Акту.
Тендерна комітет повинен діяти у рамках Закону України « Про публічні закупівлі» та не приймати рішення, які базуються на припущеннях та суб’єктивних твердженнях щодо Учасника закупівлі.
Натомість, членами комісії зроблено невірний висновок, що ставить під сумнів їх компетенцію та повноваження.
ТОВ «Авторух Сервіс» надало у тендерній документації, а саме в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, інформацію щодо реєстраційного талона, дійсного на момент подання тендерної пропозиції та на дату розкриття тендерних пропозицій (Додаток 2 Тендерної документації). Також, повідомляємо, що в тендерній пропозиції надана довідка-зобов’язанн , яка зобов’язує учасника продовжити термін дії документів, перелічених у Розділі 1 Додатку 2 (протоколів, полісів, посвідчень, тощо) на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі.
Таким чином, автотранспортний засіб (автобус) МВ Sprinter 519 CDI державний реєстраційний номер ВН 7779 CК на законному праві знаходиться у повному розпорядженні у ТОВ «Пасавтотранссервіс» з яким у ТОВ «Авторух Сервіс» підписано договір Оренди № 04-19 від 01.04.2019 року. (копія договору надана у тендерній пропозиції). Та, дійсно , на момент подання та розкриття пропозицій діяло свідоцтво про реєстрацію СХК 631525 (що було вказано в довідці наданій у тендерній пропозиції.). На законних підставах вповноваженим органом МВС України було здійснено заміну реєстраційного свідоцтва на автомобіль МВ Sprinter 519 CDI державний реєстраційний номер ВН 7779 CК, який на час перевірки (7 червня 2019 року) є дійсним.
Вважаємо, що висновок комісії невірний, та автотранспортний засіб (автобус) МВ Sprinter 519 CDI реєстраційний номер ВН 7779 CК повністю відповідає вимогам технічної документації та має свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу дійсне на момент проведення комісійної перевірки уповноваженими представниками ЮФ ДП АМПУ.
Також, не вважається невідповідністю та не призведе до відхилення пропозиції наявність у пропозиції формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та які не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки на окремих документах. Тому, щодо друкарської помилки у свідоцтві комфортності автотранспортного засобу (автобусу) DAF SB 3000 реєстраційний номер ВН 0808 ЕР (в свідоцтві відповідності параметрам комфортності помилково ВН 0880 ЕР) пропонуємо звернутись до органу, який видає свідоцтва відповідності параметрам комфортності (ДП «Державний Автотранспортний Науково-Дослідний Проектний Інститут») та в рамках терміну, який надається для розгляду документів (кваліфікація) уточнити його справжність.
Варто зазначити, що в момент перевірки співробітникам ЮФ ДП АМПУ було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (оригінал) то оригінал свідоцтва відповідності параметрам комфортності № 01ОК-04549 для звірки VIN коду, вказаного в обох документах (VIN-код — це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Ідентифікаційний номер транспортного засобу наноситься на транспортному засобі у місцях та у відповідності із вимогами міжнародного стандарту ISO 4030 та заноситься у паспорт транспортного засобу), з свідоцтвом комфортності (надано оригінал). Звірка показала, що VIN код у свідоцтві той же самий що й в реєстраційному свідоцтві. Однак, співробітник ЮФ ДП АМПУ Катеньов П. не вказав у акті цей дуже важливий факт. Зазначений факт було вказано власноручно у поясненням до Акту комісійного огляду співробітниками ТОВ «Авторух Сервіс».
Тому вважаємо, що друкарська (формальна) помилка не повинна впливати на зміст пропозиції тому що свідоцтво підтверджує класність автобусу та VIN код співпадає з свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу.
Немає ніяких сумнівів, що автобус DAF SB 3000 реєстраційний номер ВН 0808 ЕР –відповідає вимогам технічної документації.
Вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на те, що в свідоцтві комфортності на автобус ВН 4446 ЕІ (яку надав другий Учасник) є теж друкарська помилка. Але у рішенні про відхилення пропозиції другого Учасника вами не було це зазначено. Тому, у разі необ’єктивного розгляду нашої вимоги ми вимушені будемо констатувати про можливу зацікавленість в конкретному Учаснику.
Враховуючи викладене, вважаємо, що членами комісії необ’єктивно та упереджено зазначено, що транспортні засоби ВН 0808 СР та ВН 7779 СК не відповідають вимогам технічної документації.
Тому, надсилаємо до вас Вимогу з метою врахувати наші доводи та пояснення, та вважати висновки комісії такими що не відповідають дійсності.
Таким чином, автотранспортні засоби (автобуси) відповідають усім необхідним та заявленим у Тендерній документації вимогам, а саме: усі автобуси оснащені м’якими посадочними місцями, системою кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий період, належний технічний стан, відповідність вимогам безпеки, охорони праці, року випуску автотранспортного засобу не менш ніж 1999 року.
Ми дуже сподіваємося на ретельний розгляд та перевірку з вашого боку викладених нами фактів та наголошуємо на тому, що з метою захисту своїх прав, як Учасника торгів чиї права були порушені, Товариство має право звертатись до правоохоронних органів та маємо намір надати звернення у Національне Антикорупційне Бюро .
Вимагаємо:
1. Вважати висновки комісії щодо транспортних засобів ВН 0808 СР та ВН 7779 СК невідповідності вимогам тендерної документації такими , що не відповідають дійсності.
2. Розглянути цей лист та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Директор
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОРУХ СЕРВІС»
Н.Є. Колоколова
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ампу 4.pdf 09.06.2019 14:26
- протокол розгляду ТП (визначення переможця).pdf 13.06.2019 15:43
Дата подачі:
09.06.2019 14:26
Вирішення:
ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС»,
код ЄДРПОУ: 33720985
У відповідь на Ваш лист від 07.06.2019 №301 (в електронній системі № UA-2019-04-26-001672-a.b1 від 09 червня 2019 14:26) по процедурі закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Южний" з/на роботу), оголошення № UA-2019-04-26-001672-a від 26.04.2019, направляємо копію протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13.06.2019.
В.о. Голови тендерного комітету –
в.о. начальника ПФ ДП «АМПУ»
(адміністрація МП Південний) І.К. Яблонська
Погоджено:
Начальник юридичної служби
ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) О.Є. Нечитайло
Секретар ТК Мошун Н.В.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
321172cd188a4675ae496cf9aa37ab4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-001672-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: №3947439. ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МОНОЛАТІЙ ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ (надалі - ФОП) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Южний» з/на роботу, обсяг надання послуг: відповідно до Технічних вимог; Строк надання послуг – з 01.07.2019 р. по 30.09.2019 р. (під час укладання договору строк надання послуг може бути відкоригований без зміни обсягу послуг), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію з наступних підстав :
«За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Монолатій Геннадій Юрійович і, на підставі акту комісійної перевірки від 29.05.2019р., враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: Учасником надано довідку, що містить інформацію про наявність у Учасника власних автотранспортних засобів/ автобусів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, однак в ході комісійної перевірки (із виїздом на об’єкт), яка здійснювалася Замовником згідно умов Тендерної документації (далі – ТД), виявлено, що заявлений автобус марки Volvo 9900 A державний номер ВН0058ІМ, 2002 року випуску, під час комісійної перевірки станом на 29.05.2019 року Учасником не надано (відсутній), у зв’язку з його відрядженням за кордон (кінцевий термін відрядження 02.06.2019р). У відповідності до абз.4 п.2 Додатку 3 до ТД «Перелік критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій» та на підставі п.2 «Згоди Учасника торгів на здійснення уповноваженими особами Замовника комісійної перевірки (із виїздом на об’єкт) матеріально-технічної бази Учасників торгів», наданої Учасником у складі тендерної пропозиції за встановленою формою згідно Додатку 4/3 до ТД, у разі, якщо технічний стан обладнання та матеріально - технічної бази, а саме - автотранспортних засобів (автобусів) не буде відповідати зазначеному у документах, наданих Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, для підтвердження наявності та відповідності матеріально-технічної бази, а саме - автотранспортних засобів (автобусів), пропозиція учасника відхиляється, як учасника, що не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 30 Закону України 25.15.2015№ 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону). Результат розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Монолатій Геннадій Юрійович по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Южний" з/на роботу) - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (із змінами та доповненнями): - учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (згідно з абз.2 п.1 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями))»
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
ФОП Монолатій Геннадій Юрійович не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаю що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, а також норми ст.ст. 5, 22, 28 ЗУ «Про публіч
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА АМПУ 1.pdf 10.06.2019 15:08
- ВИМОГА АМПУ 2.pdf 10.06.2019 15:08
- ВИМОГА АМПУ 3.pdf 10.06.2019 15:08
Дата подачі:
10.06.2019 15:08
Вирішення:
Затверджено рішенням ТК від 13.06.2019 р.
Надання відповіді на вимогу: UA-2019-04-26-001672-a.b2
Стосовно вимоги від Учасника ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю., код ЄДРПОУ: 2798209218, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю послуг: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Южний» з/на роботу): «Замовником протягом першого робочого дня, наступного за днем (датою) визначення електронною системою найбільш економічно вигідної пропозиції, буде здійснюватися комісійна перевірка (із виїздом на об’єкт) обладнання та матеріально-технічної бази Учасника(ів) торгів, а саме - автотранспортних засобів (автобусів), у відповідності до порядку та на умовах, визначених у Додатку 3 до цієї Тендерної документації». Оскільки Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією було відхилено Протоколом розгляду тендерних пропозицій (відхилення тендерної пропозиції) від 27.05.2019 (оприлюднено в електронній системі закупівель 28.05.2019), матеріально-технічну базу наступного Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією ФОП Монолатія Г.Ю. (згідно із зазначеними вище вимогами) було оглянуто 29.05.2019 (перший робочий день, наступний за днем (датою) визначення електронною системою найбільш економічно вигідної пропозиції). Здійснення комісійної перевірки (із виїздом на об’єкт) обладнання та матеріально-технічної бази у інший строк - є порушенням вимог Тендерної документації, та відповідно, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями, далі - Закон) (у тому числі порушення принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників). Також зазначаємо, що згідно вимог Тендерної документації, комісійна перевірка (із виїздом на об’єкт) здійснюється усього обладнання та матеріально-технічної бази, запропонованих та зазначених Вами в «Довідці про наявність обладнання та матерільно-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі», наданої на виконання вимог п.п.1.1.1. п.1 ч. 1 Додатку 2 Розділу І до Тендерної документації.
Також зазначаємо, що Законом встановлений строк (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції) для звернення до Замовника через електронну систему закупівель з роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (ч. 1 ст. 23 Закону), тому Ви розуміючи, що вам необхідний більш тривалий час для підготовки та надання автотранспортних засобів для здійснення комісійної перевірки, могли звернутися до Замовника з вимогою, щодо внесення змін до Тендерної документації, або керуючись ст. 18 Закону мали право оскаржити цю вимогу Тендерної документації у встановлений Законом строк для оскарження процедури закупівлі.
Таким чином, Учасником – ФОП Монолатій Г.Ю. не було дотримано вимоги Тендерної документації Замовника, у той час як Замовник діяв в рамках Закону та вимог Тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції Учасника ФОП Монолатія Г.Ю. було здійснено з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону та з урахуванням положень Тендерної документації на закупівлю послуг: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Южний» з/на роботу), у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги та скасування рішення про відхилення пропозиції ФОП Монолатій Г.Ю., код ЄДРПОУ: 2798209218 - відсутні. Відповідь на вимогу № UA-2019-04-26-001672-a.b2 буде надано через електронну систему закупівель згідно вимог ч. 3 ст. 30 Закону.
В.о. Голови тендерного комітету –
в.о. начальника ПФ ДП «АМПУ»
(адміністрація МП Південний) І.К. Яблонська
Погоджено:
Начальник юридичної служби
ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) О.Є. Нечитайло
В.о. начальника автогосподарства Я.І. Мирза
Виконавець:Секретар ТК Мошун Н
Статус вимоги:
Відхилено