-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2019 18:06 - 10.03.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Номер:
bdf2a872e0394942865c170f9fad2b44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-002317-a.a3
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті Рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника і про визначення переможцем процедури закупівлі наступного учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Рішення.
Таке твердження ґрунтується на наступному.
Відповідно до Рішення, єдиною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало наступне:
- «Відповідно Додатку 3 Технічні вимоги тендерної документації Учасник надав Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ноутбуків, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у сервісному (сервісних) центрі (центрах) м. Червонограда або м. Львова, а також авторизованому(них) сервісному(них) центрі(ах) представника, дилера, дистриб’ютора, чи виробника на території України, однак у складі пропозиції Учасника відсутнє підтвердження щодо наявності авторизованому(них) сервісному(них) центрі(ах) представника, дилера, дистриб’ютора чи виробника на території України» (цитата).
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасником у складі документів тендерної пропозиції подається: «Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ноутбуків, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у сервісному (сервісних) центрі (центрах) м. Червонограда або м. Львова, а також авторизованому(них) сервісному(них) центрі(ах) представника, дилера, дистриб'ютора чи виробника на території України. Інформація підтверджується відомостями про сервісних інженерів, адреси облаштованих сервісних центрів, тощо.
Виходячи з наведених вимог Замовника, учасник повинен надати підтвердження саме шляхом надання відомостей про сервісних інженерів і адрес сервісних центрів.
У складі документів тендерної пропозиції Скаржника міститься «Гарантійний лист щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування», в якому, зокрема, зазначена наступна інформація:
«Товариство з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення» (Учасник) на вимогу тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) підтверджує, що Учасник зобов’язується виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ноутбуків, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у власному авторизованому сервісному центрі м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Садова, 2-А. телефони: (0322) 32-63-53; (097) 776-58-40; (050) 430-29-13 контактна особа – сервісний інженер Ткачик Андрій Олександрович. Даний сервісний центр здійснить гарантійне обслуговування запропонованого до поставки товару протягом встановленого гарантійного строку 12 місяців».
Скаржник за своїм статусом є представником виробника, що підтверджується Відомостями про учасника, що містяться у складі тендерної пропозиції (файл ІД ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf), внаслідок чого його власні сервісні центри підпадають під визначення Замовника «авторизованому(них) сервісному(них) центрі(ах) представника».
Отже, власний сервісний центр Скаржника (який є представником виробника) одночасно відповідає двом вимогам Замовника (розташовується у м. Львів і є сервісним центром представника виробника).
Крім того, тендерна документація не містить окремих вимог до порядку підтвердження Скаржником наданої інформації відомостями про сервісних інженерів, адреси облаштованих сервісних центрів.
Виходячи із зазначеного вище, Скаржником надано повне підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника згідно з Додатком 3 до Тендерної документації, внаслідок чого тендерна пропозиція Скаржника є такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, а відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави, зазначеної у Рішенні, є неправомірним і незаконним.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ 10.04.2019.pdf 10.04.2019 11:19
- Платіжне доручення 03.04 5тис..pdf 10.04.2019 11:19
- протокол 11 квітня 1-конвертирован.pdf 11.04.2019 16:59
- протокол розгляду Охват 11.04.2019 17:07
- Рішення від 12.04.2019 № 4446.pdf 15.04.2019 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2019 № 5267.pdf 03.05.2019 16:53
- рішення від 02.05.2019 № 5267.pdf 07.05.2019 22:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2019 11:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.05.2019 22:12
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2019 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений та виконує рішення органу оскарження.
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Охват Віктор Григорович
Номер:
fc394b91cfd242908b9a25f52779f48b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-002317-a.c1
Назва:
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Охват Віктор Григорович
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Охват Віктор Григорович (надалі учасник) та відхилити пропозицію даного учасника, як таку, що не відповідає вимогам затвердженої Вами Тендерної документації (надалі ТД) на закупівлю ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки). Невідповідність вимогам полягає в наступному:
1. Учасник не надав у складі пропозиції ЛИСТ-ЗГОДУ з вказаним в останньому абзаці п.1.2. розділу 3 тендерної документації переліком формальних помилок, що не відповідає вимозі Розділу 3 ТД п.1.2 : «Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства.»;
2. Учасник не надав у складі пропозиції ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимозі Додатку 2 ТД, таблиці 3, п.1: «Для фізичних осіб-підприємців: … 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання пропозиції.» При цьому в Реєстрі документів під пунктом 12 учасник вказує «Витяг з ЄДР», а в пропозиції під цим пунктом надає ВИПИСКУ з ЄДР від 16.08.2018р.;
3. Учасник не надав у складі пропозиції Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ноутбуків, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у сервісному (сервісних) центрі (центрах) м. ЧЕРВОНОГРАДА або м. ЛЬВОВА, що не відповідає вимогам Додатку 3 ТД. У наданій Довідці про наявність сервісного центру учасник гарантує обслуговування в сервісних центрах в м.КИЇВ та м. ІВАНО-ФРАНКІВСЬК.
4. Надані учасником файли: «2.3. Сертифікат спеціаліста», «22 ДИСТРИБЮЦІЯ ВІД MICROSOFT» містять документи англійською мовою, та учасник не надав перекладу даних документів українською, що не відповідає вимозі Розділу І п.7 ТД про те, що «Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.»;
5. Зміст документу у наданому файлі «18.6 ГАРАНТІЯ НА ДОСТОВІРНІСТЬ ДОКУМЕНТАЦІЇ» не підтверджує гарантії достовірності наданої учасником інформації, як вимагається в п.1 Розділу 5 ТД, оскільки в наданому листі учасник гарантує, що подана документація «відповідає вимогам Закону про Тендерні закупівлі», при цьому на даний час процедура відкритих торгів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі». Формулювання, що учасник гарантує, що уся інформація, яка надана ним на дані торги, є достовірною відсутнє;
6. В наданому учасником файлі «18 ГАРАНТІЯ НА САНКЦІЇ» не надано гарантію, що учасник не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147, яка вказана у вимогах Розділу 5 ТД п.3.6. Наданий учасником документ не відповідає вимозі даного пункту: «Учасник надає гарантійний лист, про те, що він не підпадає під дію вище вказаних нормативно-правових актів.»;
7. У довідці учасника про матеріально-технічну базу не зазначено про можливість здійснити поставку товару з ДОТРИМАННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА, що не відповідає вимогам Додатку 2 ТД, таблиці 1, п.1 : «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства»;
8. У файлі «18.3 ГАРАНТІЯ ТЕРМІНІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ» учасник гарантує обслуговування товару на протязі 24-48 годин з моменту заявки, що не відповідає Додатку 2 ТД, таблиці 1, п.2: «Учасник надає гарантійний лист у складі пропозиції про можливість здійснити сервісне (ремонт та технічне) обслуговування кваліфікованими спеціалістами ... протягом ОДНОГО ДНЯ від отримання заявки про необхідність здійснення такого обслуговування». В листі учасником допускається термін 48 годин з моменту заявки, тобто 2 доби (2 дня).
Шановний Замовнику! У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про визнання переможцем торгів ФОП Охват Віктор Григорович в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2019 12:43
Вирішення:
Доброго дня.
Тендерний комітет розглянув ваше звернення та відповідаємо:
Ненадання листа точно такого змісту як «лист-згода з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства» може бути формальною помилкою відповідно до п.1.2 розділу 3 тендерної документації, а саме: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції торгів учасника. Інформацію такого інформативного характеру можна знайти у гарантійному листі від 14.02.2019 року із назвою 18.6. ГАРАНТІЯ НА ДОСТОВІРНІСТЬ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Те ж саме стосується й гарантійного листа про достовірність наданої інформації. Щодо витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, то інформацію такого ж характеру можна знайти у вільному доступі, та будь-який громадянин може її переглянути на офіційному сайті usr.minjust.gov.ua, а тому не подання такого документа не може слугувати підставою для відхилення. Щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування ноутбуків, то у складі пропозиції Учасником надається довідка про наявність авторизованих сервісних центрів із зазначення такого у Львові, тож таку інформацію можна знайти із інших джерел тендерної пропозиції Учасника, тож таке зауваження є формальною помилкою, і не може бути підставою для відхилення. Щодо гарантійного листа про санкційне законодавство, то Учасником у складі пропозиції надається лист про можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, у якому він чітко зазначає, що під час «діяльності дотримуються всі вимоги та норми чинного законодавства України», відтак, таке широке формулювання охоплює й дію постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. А тому підстави для відхилення у цій частині відсутні. Щодо МБТ, то тендерною документацією вимагається надання підтвердження матеріально-технічної бази Учасника, що підтверджено у складі пропозиції наданням «Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару» із зазначенням у ній про поставку товару згідно вимог документації.Оскільки кваліфікаційний критерій підтверджено, то підстави для відхилення відсутні. Щодо терміну обслуговування, то відповідно до вимог документації, а саме про сервісне обслуговування протягом 1 дня, то Учасником надається гарантійний лист в якому зазначено його період виконання, а саме 24-48 годин, однак початковий відрізок протягом 24 годин, тобто 1 день, що задовольняє вимоги тендерної документації. А тому підстави для відхилення учасника відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ПРОПОЗИЦІЯ щодо скасування рішення стосовно відхилення пропозиції Скаржника і рішення щодо визначення переможцем ФОП Охват Віктор Григорович
Номер:
5c8d1ba1458248da976acbb7eaff6229
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-002317-a.a2
Назва:
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо скасування рішення стосовно відхилення пропозиції Скаржника і рішення щодо визначення переможцем ФОП Охват Віктор Григорович
Вимога:
Вважаємо, що тендерним комітетом, при прийнятті Рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника і про визначення переможцем процедури закупівлі наступного учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерному комітету 05.04.2019.pdf 08.04.2019 10:56
Дата подачі:
08.04.2019 10:56
Вирішення:
Доброго дня.
Тендерний комітет розглянув ваше звернення та відповідаємо:
Ненадання листа точно такого змісту як «лист-згода з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства» може бути формальною помилкою відповідно до п.1.2 розділу 3 тендерної документації, а саме: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції торгів учасника. Інформацію такого інформативного характеру можна знайти у гарантійному листі від 14.02.2019 року із назвою 18.6. ГАРАНТІЯ НА ДОСТОВІРНІСТЬ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Те ж саме стосується й гарантійного листа про достовірність наданої інформації. Щодо витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, то інформацію такого ж характеру можна знайти у вільному доступі, та будь-який громадянин може її переглянути на офіційному сайті usr.minjust.gov.ua, а тому не подання такого документа не може слугувати підставою для відхилення. Щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування ноутбуків, то у складі пропозиції Учасником надається довідка про наявність авторизованих сервісних центрів із зазначення такого у Львові, тож таку інформацію можна знайти із інших джерел тендерної пропозиції Учасника, тож таке зауваження є формальною помилкою, і не може бути підставою для відхилення. Щодо гарантійного листа про санкційне законодавство, то Учасником у складі пропозиції надається лист про можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, у якому він чітко зазначає, що під час «діяльності дотримуються всі вимоги та норми чинного законодавства України», відтак, таке широке формулювання охоплює й дію постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. А тому підстави для відхилення у цій частині відсутні. Щодо МБТ, то тендерною документацією вимагається надання підтвердження матеріально-технічної бази Учасника, що підтверджено у складі пропозиції наданням «Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару» із зазначенням у ній про поставку товару згідно вимог документації.Оскільки кваліфікаційний критерій підтверджено, то підстави для відхилення відсутні. Щодо терміну обслуговування, то відповідно до вимог документації, а саме про сервісне обслуговування протягом 1 дня, то Учасником надається гарантійний лист в якому зазначено його період виконання, а саме 24-48 годин, однак початковий відрізок протягом 24 годин, тобто 1 день, що задовольняє вимоги тендерної документації. А тому підстави для відхилення учасника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено