• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи теплопостачання будівлі Херсонського обласного краєзнавчого музею за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 5 та будівлі комунального закладу "Центр науково-технічної творчості учнівської молоді" Херсонської обласної ради за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 27 (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету)

Завершена

3 006 174.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 061.74 UAH
Період оскарження: 03.05.2019 16:41 - 21.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: aaa00bd6b1ea483aa45ee80c183c74e3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-000757-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт по об’єкту "Реконструкція системи теплопостачання будівлі Херсонського обласного краєзнавчого музею за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 5 та будівлі комунального закладу "Центр науково-технічної творчості учнівської молоді" Херсонської обласної ради за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 27", Вами було оголошено переможцем учасника Приватне підприємство "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ". Однак, звертаємо вашу увагу на наступне: 1. ПП "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", код ЄДРПОУ: 36504606, не має дозволу виконувати роботи підвищеної небезпеки, згідно Додатку 2 Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, п.14 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 при зведенні, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, які передбачені в проектній документації "Реконструкція системи теплопостачання будівлі Херсонського обласного краєзнавчого музею за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 5 та будівлі комунального закладу "Центр науково-технічної творчості учнівської молоді" Херсонської обласної ради за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 27" і технічним завданням (Додаток 2) до тендерної документації та включають демонтаж та монтаж плит перекритів підземних каналів, камер зі стінами з бетонних блоків, круглих колодязів зі збірного залізобетону та інше. 2. Також ПП "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" не має в своєму штаті робочих будівельних професій, про що свідчить довідка "Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід. В Довідці про залучення до проведення робіт, що с предметом закупівлі, субпідрядної організації вказано, що ПП "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" планує залучити до виконання робіт субпідрядну організацію - Товариство з обмеженою відповідальністю "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт" (код ЄДРПОУ 34660791), адреса: 73000, м. Херсон, Острівське шосе, буд. 3-а. Субпідрядник мас будівельну Ліцензію № 55-л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 22. 11.2017 року. Обсяг робіт, що планується доручити Субпідряднику, складає більше 20% від вартості договору про закупівлю. При цьому відсутній лист-згода від ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт" на виконання субпідрядних робіт та їх вид. Відсутні копії його ліцензії, дозволів та інших документів на їх виконання. В штаті підприємства також відсутні робітники будівельних професій. Посилання на начебто вже попередньоукладені зі сторонніми працівниками договори ЦПХ (копії не надані) не є правомірними з точки зору існуючого законодавства, ДФСУ та Інспекції з питань праці України, які вважають їх неправочинними оскільки ще не має фактичного предмету для укладання таких договорів. Тобто, ні ПП "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" ні ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт" на сьогодні не має ані в штаті, ані по за штатом робітників необхідної кваліфікації та необхідного дозволу виконувати роботи підвищеної небезпеки при зведенні, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, які передбачені в проектній документації. Відсутність у Приватного підприємства "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" та його субпідрядника дозволу виконувати вищевказані роботи підвищеної небезпеки та робітників необхідної кваліфікації унеможливлює виконання ними робіт згідно технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації у повному обсязі, що є порушенням вимог ТД. Відповідно до вищевказаного, вважаємо, що Замовник повинен відмінити кваліфікацію переможця та скасувати повідомлення про намір щодо заключення договору на виконання робіт з ПП "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено