• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво автономної котельні для теплопостачання будівлі комунального вищого навчального закладу "Херсонське училище культури" Херсонської обласної ради та будівлі Херсонського обласного військового комісаріату за адресою: м. Херсон, вул. Преображенська, 20 (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету)

Завершена

3 892 902.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 929.02 UAH
Період оскарження: 03.05.2019 16:35 - 21.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" вимогам тендерної документації Замовника торгів

Номер: 46a85d6cca674918bb1bc1835289ddb0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001854-a.c3
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" вимогам тендерної документації Замовника торгів
Вимога:
У тендерній пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" містяться наступністуні порушення вимог тендерної документації Замовника торгів, а самє 1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт). 2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg Керучись викладенним вище, у разі розгляду тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА", вимагаемо її відхилення, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВІдсутність дозволу

Номер: 124075e4910f4fdc8164c9fadc63ee3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001854-a.b1
Назва: ВІдсутність дозволу
Вимога:
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48 внесено зміни до постанов № 725 від 25.08.2010 та №1107 від 26.10.2011, а саме: « Пункт 49 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінета Міністрів України від 25 серпня 2010 р. №725 викласти в наступній редакції: 49. Виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Муністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 , та/ або експлуатація (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 3 до Порядку. У дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки №193.12.65-45.33.1 у ПП «Теплосервіс-сокол» відсутній дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення іх аварійних частин. Виконання даних видів робіт передбачено Технічним завданням ТД. Відсутність у учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та відсутність дозволу у субпідрядника, унеможливлює виконання робіт згідно ТД Додаток 2 в повному обсязі, що є порушенням вимог ТД. Вимагаємо дискваліфікувати учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"

Номер: de2355ba33e941599b1b96fde5d06381
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-03-001854-a.c2
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
Вимога:
У тендерній пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" містяться наступністуні порушення вимог тендерної документації Замовника торгів, а самє 1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт). 2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неповне заповнення вимоги
Дата скасування: 20.06.2019 09:09