-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги ДК 021:2015-71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Бердянська Запорізької області)
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2019 15:52 - 28.05.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
вимога замовнику
Номер:
d63cf5d9ac214dc9812f2d40df53e802
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-000792-c.c2
Назва:
вимога замовнику
Вимога:
Вимога
на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Бердянської міської ради»
У відповідь на нашу вимогу про скасування рішення щодо дискваліфікації ФОП Халимендик І.О. від 11.06.2019 р., Замовник торгів, Виконавчий комітет Бердянської міської ради зазначає що причиною дискваліфікації ФОП Халимендик І.О. є те, що в складі Тендерної пропозиції учасник надав інформацію про залучення субпідрядників, а ця інформація не вимагалась Замовником.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Тендерній документації Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги ДК 021:2015-71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Бердянська Запорізької області) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (скановані або оцифровані) з: … 8) інформацією про субпідрядника (субпідрядників); … 11) іншими вимогами та документами, що підтверджують відповідність учасників вимогам тендерної документації.
Отже в тендерній документації Замовника прямо зазначена необхідність подання інформації про субпідрядника та допускається надання інших документів що підтверджують відповідність учасників вимогам тендерної документації
Згідно пп.17 п.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Тендерна документація повинна містити: у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Цією нормою зазначено, що Тендерна повинна містити інформацію про субпідрядника у разі закупівлі робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В жодному нормативному документі (як і в Тендерній документації Замовника) не прописано про заборону надання інформації про субпідрядника у разі закупівлі послуг, або у разі закупівлі робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків і про те що надання додаткової інформації є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Можливість залучання субпідрядника для виконання робіт прямо передбачена і в ст. 19 Закону України "Про публічні закупівлі": У звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначаються: у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. В свою чергу Проект ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ, розміщений Замовником разом з Тендерною документацією (Додаток 5) містить пункт який передбачає залучення третіх осіб: «5.4.2. Для належного та вчасного надання Послуги залучати для виконання окремих складових Послуги третіх осіб без збільшення вартості Послуги. При цьому Виконавець відповідає за дії, залучених для надання Послуг третіх осіб, як за свої власні. Залучення Виконавцем до надання Послуг третіх осіб здійснюється за письмовим погодженням Замовника».
Цієї ж правової позиції додержується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, що відображено у відповіді на запит 151/2016.
Отже надання інформації про залучення субпідрядника не дає права трактувати тендерну пропозицію як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене Тендерна Пропозиція Учасник ФОП Халимендик І.О., повністю відповідає ТД.
Відповідно до ст.3 (Принципи здійснення закупівель) Закону України «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" , Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» :
ВИМАГАЄМО :
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації ФОП Халимендик І.О.,
В разі залишення скарги без розгляду учасника ФОП Халимендик І.О., ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 20.06.2019 17:42
Дата подачі:
20.06.2019 17:43
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення щодо дискваліфікації ФОП Халимендик І.О.
Номер:
14ff25e2d79242878104f85b60fc5bd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-000792-c.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо дискваліфікації ФОП Халимендик І.О.
Вимога:
Вимога
на рішення тендерного комітету: Виконавчого комітету Бердянської міської ради»
Замовником торгів: Виконавчий комітет Бердянської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги ДК 021:2015-71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Бердянська Запорізької області)»
На участь у закупівлі Фізична особа підприємець Халимендик Ірина Олександрівна, виявила бажання взяти участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації (надалі - ТД) було подано тендерну пропозицію(надалі ТП).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Халимендик І.О., Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Халимендик І.О., (протокол №27 від 10.06.2019 року засідання уповноважених осіб про розгляд документів та кваліфікацію Переможця торгів (визначення переможця або відхилення пропозиції) за закупівлею : Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги ДК 021:2015-71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Бердянська Запорізької області)на підставі – пропозиція ФОП Халимендик І.О., не відповідає умовам Тендерної документації, а саме розділу 3 п.7. «Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції». Замовник відхиляє ТП учасника ФОП Халимендик І.О., з наступних причин:
- В складі Тендерної пропозиції учасник надав інформацію про залучення субпідрядників (не відповідає розділу 3 п.7. «Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції»)
Відносно цієї причини дискваліфікації пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 32 Господарського кодексу України підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку діяльність, не заборонену законом. Основними принципами, на яких базується підприємницька діяльність, є: вільний вибір видів діяльності; самостійне формування програми діяльності та вибір постачальників і споживачів продукції, що виробляється тощо (статті 44 Господарського кодексу України).
Згідно із частиною 2 статті 62 Господарського кодексу України підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.
Відносини щодо залучення інших осіб до виконання договору підряду унормовані статтею 838 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Отже, за загальним правилом будь-які підрядні роботи можуть виконуватись із залученням третіх осіб.
Юридична сутність перекладання виконання власного договірного обов'язку на третю особу полягає у тому, що первинний виконавець не вибуває з договірно-правових відносин і залишається зобов'язаним перед замовником до повного виконання свого зобов'язання. А третя особа не стає суб'єктом основного договірного зобов'язання та не несе безпосередньо перед замовником жодних зобов'язань.
Таким чином, якщо інше не передбачене договором, з метою забезпечення виконання робіт за договором підрядник має право самостійно та на власний розсуд вирішувати питання щодо необхідності залучення інших осіб (субпідрядників) до виконання договору.
Крім того Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
В тендерній пропозиції ФОП Халимендик І.О., подана інформація щодо залучення в якості субпідрядника ФОП Говоруха О.В., містить усі відомості про відповідність субпідрядника технічним, якісним та кількісним характеристикам, ФОП Говоруха О.В., має чинний сертифікат інженера-геодезиста який вимагається Замовником для виконання вищезазначених робіт.
Відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі», Учасник ФОП Халимендик І.О., мав право залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Отже враховуючи вищевикладене Тендерна Пропозиція Учасник ФОП Халимендик І.О., повністю відповідає ТД.
Відповідно до ст.3 (Принципи здійснення закупівель) Закону України «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Враховуючи викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у тендерній документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" , Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» :
ВИМАГАЄМО :
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації ФОП Халимендик І.О., (протокол №27 від 10.06.2019 року про розгляд документів та кваліфікацію Переможця торгів (визначення переможця або відхилення пропозиції) за допороговою закупівлею : Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги ДК 021:2015-71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Бердянська Запорізької області)»
Вразі залишення скарги без розгляду або не виконання вимог учасника ФОП Халимендик І.О., ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.06.2019 11:23
Дата подачі:
11.06.2019 09:20
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФОП Халимендик Ірина Олександрівна відхилена за невідповідність умовам тендерної документації. Предмет закупівлі «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги ДК 021:2015-71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Бердянська Запорізької області)» є послугою. Згідно з тендерною документацією (розділ 3 п.7. «Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції») інформація про субпідрядника (субпідрядників) (у випадку закупівлі робіт) надається у випадку закупівлі робіт.
Отже, замовник зазначив у предметі закупівлі і тендерній документації, що планується закупівля послуги, а не робіт, а також, що на послуги субпідрядник не залучається згідно з п.17 розділу 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Доводи і аргументи ФОП Халимендик Ірина Олександрівна щодо залучення субпідрядника стосуються виключно закупівлі робіт, які не є предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП Халимендик Ірини Олександрівни.
Статус вимоги:
Не задоволено