-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації з метою розміщення КЗ "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр"
згідно ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти» та ДБН В.2.2-17:2006 «Доступність будинків та споруд для мало мобільних груп населення»
Завершена
1 066 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 15 994.80 UAH
мін. крок: 1.5% або 15 994.80 UAH
Період оскарження:
23.04.2019 16:56 - 26.04.2019 18:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА на рішення тендерного комітету відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації від17.05.2019 року (протокол № 84)
Номер:
09a4be9cac33488da4ff3ddab76e4ffb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-23-003403-b.b4
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації від17.05.2019 року (протокол № 84)
Вимога:
17.05.2019 року протоколом № 84 тендерним комітетом Відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації у електронній процедурі закупівлі UA-2019-04-23-003403-b було визначено переможцем ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС", але Учасник - " ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» вважає, що даний протокол підлягає скасуванню, адже визначення переможцем ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" відбулось із численними порушеннями вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог електронних закупівель Замовника:
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме додатку 3, пункту 3.2. Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати «Копії аналогічних договорів, актів виконаних робіт, відгуки замовників (зазначені в довідці, складеній відповідно до п.п. 3.1.), з якими були укладені договори з аналогічним предметом закупівлі», однак в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" надав два аналогічних, на його думку, договори: договір з В’язівською сільською радою Краснокутського району Харківської області на поточний ремонт побутової кімнати В’язівської сільської ради та з Мурафською сільською радою на капітальний ремонт по заміні системи каналізації та підлоги Мурафського ДНЗ і не надав жодного договору на реконструкцію будівель. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Предметом закупівлі у електронній процедурі закупівлі UA-2019-04-23-003403-b є реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації з метою розміщення КЗ "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр", тому в якості аналогічного договору учасник повинен був надати саме договір на реконструкцію будівлі, а не на поточний або капітальний ремонт, що не відповідає вимогам документації Замовника та є суттєвим порушенням вимог документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
- згідно вимог Замовника, а саме додатку 3 пункту 2.1. Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати заповнену інформацію - «Довідка про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми» у вигляді встановленої Замовником таблиці, однак в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" надав встановлену Замовником таблицю, в якій в стовбці «Освітня кваліфікація/назва навчального закладу» не зазначено освітню кваліфікацію жодного працівника (наприклад магістр з фінансів і кредиту) та назву навчального закладу, що є грубим порушенням вимог документації Замовника, а саме додатку 3, п. 2.1. та Закону України «Про публічні закупівлі»;
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме технічного завдання Учасник повинен надати Довідку з статистики про середні ціни по матеріалах, які будуть використовуватися при виконанні робіт. В Довідці з статистики, яку надало ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" зазначено, що Учасник запитував інформацію не про середні ціни по матеріалах, які будуть використовуватися при виконанні робіт, а про ціни на конкретну дату по окремих видах товарів. Вважаємо, що Учасником ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" це було зроблено навмисно для завищення своєї цінової пропозиції, що є грубим порушенням вимог документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вище викладеного Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» вимагає від Замовника скасувати протокол № 84 від 17.05.2019 року про визначення переможцем ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" у зв’язку із численними порушеннями вимог електронної документації Замовника та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРА 17.05.2019 15:58
Дата подачі:
17.05.2019 15:58
Вирішення:
Відмовити в задоволенні вимоги Учасника ТОВ Лідербуд-Харків
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
СКАРГА
Номер:
c2b455b55bfe4d618bdb5d430078dd84
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-23-003403-b.c3
Назва:
СКАРГА
Вимога:
17.05.2019 року протоколом № 84 тендерним комітетом Відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації у електронній процедурі закупівлі UA-2019-04-23-003403-b було визначено переможцем ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС", але Учасник - " ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» вважає, що даний протокол підлягає скасуванню, адже визначення переможцем ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" відбулось із численними порушеннями вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог електронних закупівель Замовника:
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме додатку 3, пункту 3.2. Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати «Копії аналогічних договорів, актів виконаних робіт, відгуки замовників (зазначені в довідці, складеній відповідно до п.п. 3.1.), з якими були укладені договори з аналогічним предметом закупівлі», однак в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" надав два аналогічних, на його думку, договори: договір з В’язівською сільською радою Краснокутського району Харківської області на поточний ремонт побутової кімнати В’язівської сільської ради та з Мурафською сільською радою на капітальний ремонт по заміні системи каналізації та підлоги Мурафського ДНЗ і не надав жодного договору на реконструкцію будівель. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Предметом закупівлі у електронній процедурі закупівлі UA-2019-04-23-003403-b є реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації з метою розміщення КЗ "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр", тому в якості аналогічного договору учасник повинен був надати саме договір на реконструкцію будівлі, а не на поточний або капітальний ремонт, що не відповідає вимогам документації Замовника та є суттєвим порушенням вимог документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
- згідно вимог Замовника, а саме додатку 3 пункту 2.1. Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати заповнену інформацію - «Довідка про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми» у вигляді встановленої Замовником таблиці, однак в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" надав встановлену Замовником таблицю, в якій в стовбці «Освітня кваліфікація/назва навчального закладу» не зазначено освітню кваліфікацію жодного працівника (наприклад магістр з фінансів і кредиту) та назву навчального закладу, що є грубим порушенням вимог документації Замовника, а саме додатку 3, п. 2.1. та Закону України «Про публічні закупівлі»;
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме технічного завдання Учасник повинен надати Довідку з статистики про середні ціни по матеріалах, які будуть використовуватися при виконанні робіт. В Довідці з статистики, яку надало ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" зазначено, що Учасник запитував інформацію не про середні ціни по матеріалах, які будуть використовуватися при виконанні робіт, а про ціни на конкретну дату по окремих видах товарів. Вважаємо, що Учасником ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" це було зроблено навмисно для завищення своєї цінової пропозиції, що є грубим порушенням вимог документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2019 15:43
Вирішення:
Відмовити в задоволенні вимоги Учасника ТОВ Лідербкд-Харків
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення на кваліфікації по закупівлі №3930737 Реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації з метою розміщення КЗ "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр"
Номер:
b90a03e3151f4b119bdcd358715954fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-23-003403-b.c2
Назва:
Оскарження рішення на кваліфікації по закупівлі №3930737 Реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації з метою розміщення КЗ "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр"
Вимога:
13.05.2019 року протоколом № 79 тендерним комітетом Відділу освіти Великобурлуцької районної державної адміністрації у електронній процедурі закупівлі UA-2019-04-23-003403-b було визначено переможцем ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ», але Учасник - ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" вважає, що даний протокол підлягає скасуванню, адже визначення переможцем ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» відбулось із численними порушеннями вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог електронних закупівель Замовника:
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме додатку 3, пункту 3.2. Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати «Копії аналогічних договорів, актів виконаних робіт, відгуки замовників (зазначені в довідці, складеній відповідно до п.п. 3.1.), з якими були укладені договори з аналогічним предметом закупівлі», однак в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» надав три аналогічних договори, як на його думку, так договір із Малобурлуцькою сільською радою укладений згідно ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», договір із Чорненською сільською радою укладений згідно ДК 021:2015 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», таким чином Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» грубо порушив вимоги документації Замовника, а саме п.3.2 додатку 3 і не надав копій аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі - адже один договір, який надав Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» за кодом ДК 021:2015 45450000-6 не можливо вважати таким, якій відповідає вимогам документації Замовника, що в свою чергу є суттєвим порушенням вимог документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі»;
- згідно вимог Замовника, а саме додатку 3 пункту 2.1. Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати заповнену інформацію - «Довідка про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми» у вигляді встановленої Замовником таблиці, однак в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» надав встановлену Замовником таблицю, в якій в стовбці «Освітня кваліфікація/назва навчального закладу» напроти вісьма осіб взагалі не заповнена, що в свою чергу є грубим порушенням вимог документації Замовника, а саме додатку 3, п. 2.1. та Закону України «Про публічні закупівлі»;
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме додатку 3 п. 1.3. «завірені копії документів на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортних засобів, техніки», Учасник в складі своєї пропозиції повинен був надати чинний договір оренди транспортних засобів, так в складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ», надав договір оренди № 1 від 05.02.2018 року між фізичною особою Бондарь А.В. та ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» на автотранспортний засіб ГАЗ 3302-414 д/н. АХ1092ЕА, однак згідно норм чинного законодавства, а саме ч.2 ст. 799 Цивільного Кодексу України, договір оренди транспортного засобу, який укладений між фізичною особою та юридичною особою, обов’язково повинен бути посвідчений нотаріально та укладений на спеціальному бланку, за таких обставин договір оренди транспортного засобу, який надав в складі своє пропозиції Учасник ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» є нікчемним з точку зору діючого цивільного законодавства України, що в свою чергу є порушенням вимог документації Замовника, а саме додатку 3 п.1.3., документації Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі».
- згідно вимог електронної документації Замовника, а саме технічного завдання та вимоги на виконання робіт (Додаток 2) Договірна ціна учасника повинна бути ідентичною Технічному завданню Замовника. Договірна ціна ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» має розбіжності стосовно ТЗ Замовника.
На підставі вище викладеного Учасник ТОВ "СК "СТРОЙ-СЕРВИС" вимагає від Замовника скасувати протокол № 79 від 13.05.2019 року про визначення переможцем ТОВ «ЛІДЕРБУД-ХАРКІВ» у зв’язку із численними порушеннями вимог електронної документації Замовника та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1.pdf 14.05.2019 22:14
- Скарга 2.pdf 14.05.2019 22:14
Дата подачі:
14.05.2019 22:14
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.05.2019 08:34
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення тендерного комітету від 08.05.2019 (протокол №76) про відхилення пропозиції ТОВ «Лідербуд-Харків» по предмету закупівлі -–"Реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької РДА з метою розміщення Комунального закладу "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр" за адресою: Харківська область, смт Великий Бурлук, вул. Центральна, буд. 21"
Номер:
459d6fa493d14b59a44bd3d6542da8d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-23-003403-b.c1
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету від 08.05.2019 (протокол №76) про відхилення пропозиції ТОВ «Лідербуд-Харків» по предмету закупівлі -–"Реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької РДА з метою розміщення Комунального закладу "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр" за адресою: Харківська область, смт Великий Бурлук, вул. Центральна, буд. 21"
Вимога:
Рішенням тендерного комітету відділу освіти Великобулруцької районної державної адміністрації (протокол №76 від 08.05.2019) відхилено пропозицію ТОВ «Лідербуд-Харків» по предмету закупівлі -–"Реконструкція частини адміністративної будівлі відділу освіти Великобурлуцької РДА з метою розміщення Комунального закладу "Великобурлуцький інклюзивно-ресурсний центр" за адресою: Харківська область, смт Великий Бурлук, вул. Центральна, буд. 21", в зв’язку з відсутністю документа - копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (п.10 та п. б документації).
Фактично, відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель п. 10 передбачено, що Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість надається лише платниками такого податку, а п. б приміток до зазначеного оголошення передбачено, що Учасник повинен надати довідку з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України лише в тому разі, якщо документи, що вимагаються в оголошенні, не передбачені законодавством для учасників торгів. Діюче законодавство України передбачає можливість отримання/не отримання статусу платника податку на додану вартість, тому така довідка надаватись не повинна. Звертаємо Вашу увагу на те, що іншим Учасником торгів, хоча і надана така довідка, але в ній не зазначено яким законодавчим актом передбачено неотримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Статус платника податку ПДВ (із реєстрацією ПДВ або без реєстрації ПДВ) зазначено у Витягу з реєстру платників єдиного податку №1920073400030 від 02.05.2019, який надано нами у складі пропозиції. В цьому документі, виданому офіційним державним органом – Салтівським управлінням Головного управління ДФС у Харківській області, чітко зазначено статус платника податків ТОВ «Лідербуд-Харків» - платник єдиного податку 3 групи за ставкою 5% до доходу без реєстрації ПДВ.
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «Лідербуд-Харків» відхилена безпідставно з порушенням вимог чинного законодавства та оголошення про проведення закупівлі.
Враховуючи вище наведене, приймаючи до уваги те що, діюче законодавство України передбачає можливість надання статусу платника ПДВ для юридичних осіб, в зв’язку з чим відсутні підстави застосування п. б приміток до оголошення, просимо переглянути рішення тендерного комітету та визначити ТОВ «Лідербуд-Харків» переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.05.2019 12:33
Дата подачі:
10.05.2019 12:33
Вирішення:
На підставі звернення учасника прийнято рішення задовольнити вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.05.2019 13:35