-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Приладдя для навчальних закладів
Торги відмінено
1 634 033.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 163.40 UAH
мін. крок: 0% або 163.40 UAH
Період оскарження:
01.04.2019 10:30 - 12.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
d84855d4b8c0486491a5f54d06eb6e19
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000306-b.c3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Код ЄДРПОУ 00032767
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: 044 251 62 62; факс: 044 520 03 25
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець
ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Код ЄДРПОУ: 3025815562
14033, Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Льотна, буд. 13, кв. 4
е-mail: skorpion82.nd@gmail.com
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Сумської області
Код ЄДРПОУ:02147813
42070, Україна, Сумська обл., Роменський район,
с. Бобрик, вул. Київська, 56
e-mail: pvalentina77@bigmir.net
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2019-04-01-000306-b
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
СКАРГА. Відділом освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Сумської області (надалі – Замовник), через авторизований електронний майданчик 01.04.2019 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2019-04-01-000306-b про проведення відкритих торгів 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів (надалі – Процедура закупівлі).24 квітня 2019 року Замовником було опубліковано Протокол №37 засідання тендерного комітету від 24 квітня 2019 року яким було відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
10травня 2019 року тендерним комітетом Замовника було опубліковане повідомлення про намір Замовника укласти договір з УчасникомФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, вказуємо на необґрунтованість даного рішення та на упередженість Замовника у визначенні переможця у закупівлі за ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів, номер закупівлі UA-2019-04-01-000306-b, та на підтвердження даної позиції вказуємо наступне:
Відповідно до Протоколу № 37 засідання тендерного комітету від 24 квітня 2019 року підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА є:
1. В складі тендерної пропозиції подано Висновки санітарно –епідеміологічної експертизи на «навчальне обладнання для кабінетів початкової школи згідно з Додатком», але в складі тендерної пропозиції Учасника «Додаток» подано не було.
Відповідно до пункту 6 Додатку № 2 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції наступні документи: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів.
Необхідно зазначити, що Замовником не встановлювалися особливі вимоги щодо форми висновкудержавної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів, окрім цього, також не встановлювалася вимога щодо надання додатків до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА міститься Висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/2973 від 14.02.2019 року, який в повній мірі задовольняє усі вимоги, що встановлені тендерною документацією.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 «Терміни та їх визначення» Порядку проведення державно санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджений Наказом Міністерства Охорони здоров’я України 14.03.2006 року № 120,висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічноїекспертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань: проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки.
Відповідно до розпорядження КМУ від 22 липня 2016 року №564-р тимчасово, до внесення змін до законодавства, уповноважено Голову Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів затверджувати та підписувати передбачені законодавством документи, повноваження щодо затвердження та підписання яких належить до компетенції головного державного санітарного лікаря України (крім повноважень з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження).
Документ, що наданий ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА в повній мірі засвідчує відповідність об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимогам безпеки для здоров’я і життя людини та відповідає затвердженій формі.
Відповідно до пункту 7.13. Порядку проведення державно санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджений Наказом Міністерства Охорони здоров’я України 09.10.2000 року № 247, після затвердження висновок уноситься до реєстру висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи і йому присвоюється відповідний номер. Висновок уважається дійсним тільки за наявності номера реєстрації в реєстрі.
Наданий Учасником ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА Висновок ДСЕЕ внесений до реєстру висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що можна перевірити на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/default.aspx), та має відповідний номер, а саме, № 602-123-20-3/2973.
Відповідно до пункту 9 «Визнання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи недійсним» Порядку проведення державно санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджений Наказом Міністерства Охорони здоров’я України України 09.10.2000 року № 247, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи визнаються недійсними: - у зв'язку із закінченням терміну дії; - за результатами повторно державної санітарно-епідеміологічної експертизи об'єкта, призначеної головним державним санітарним лікарем України, що визнає недійсними попередні результати.
Наданий у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА Висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/2973 від 14.02.2019 року не може вважатися недійсним, адже відсутні підстави, для визнання його недійсним згідно Порядку проведення державно санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджений Наказом Міністерства Охорони здоров’я України 09.10.2000 року № 247.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на навчальне обладнання для кабінетів початкової школи, який Учасник ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надав в складі тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, висновок є дійсним оскільки має номер реєстрації в реєстрі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідає установленій формі та не визнаний в законному порядку недійсним. В законодавстві не існує обмежень щодо використання дійсного висновку ДСЕЕ без Додатків та взагалі відсутній термін «Додаток до висновку державного санітарно-епідеміологічної служби».
У відповідь на вимогу № UA-2019-04-01-000306-b.a1, що була подана Учасником ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 24 квітня 2019 року, тендерним комітетом Замовника було вказано, що в процесі розгляду пропозиція ФОП Дубинки Н.В. Замовник перевірив наявність Висновку в «Реєстрі висновків санітарно епідеміологічної експертизи» та не сумнівається в дійсності даного документу. Проте, у зв’язку з тим, що Додаток до Висновку може містити важливу інформацію, членам тендерного комітету не вдалося переконатися у наявності всього переліку засобів навчання в даному Висновку.
Необхідно зазначити, що Замовник самостійно встановлює вимоги до тендерної пропозиції Учасника, вказує про необхідність подання певних конкретних документів, а тому має можливість встановити у тендерній документації вимогу щодо надання Учасниками Додатку до Висновкудержавної санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо такий існує та містить певний перелік інформації, що необхідний для об’єктивного, повного та всебічного аналізу відповідності запропонованої продукції вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Однак, Замовник не встановив вимогу щодо надання відповідного Додатку до Висновкудержавної санітарно-епідеміологічної експертизи, а тому, підстава для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА є необґрунтованою та безпідставною.
Крім цього, тендерний комітет Замовника визначив переможцем Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА, в складі тендерної пропозиції якого міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/38336 від 07.12.2017 року, в Додатку якого не міститься жодної додаткової інформації, що не наявна у самому Висновку. Відтак, вимагати документ, що не передбачений тендерною документацією Замовника, який не є невід’ємною частиною документу та який не несе ніякої важливою інформації для Замовника є неприпустимим, протиправним та таким, що порушує законні права Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника, що викладене у протоколі №37 від 24.04.2019 року є необґрунтованим, затверджено з грубим порушенням вимог чинного законодавства України та повинно бути скасовано.
Порушення прав Скаржника Замовником полягає в тому, що прийнявши неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації Замовник позбавив його можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення даної процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.05.2019 року останній день для оскарження рішення Замовника припадає на20.05.2019 року включно, що свідчить про те, що Скаржник звертається із скаргою до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
Згідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу дорозгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі УчасникаФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
4. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів, номер закупівлі UA-2019-04-01-000306-b.
Додатки:
1. Квитанція про сплату коштів за подання скарги.
Фізична особа-підприємець Дубинка Наталія Володивирівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.05.2019 18:24
- Квитанція про сплату.pdf 16.05.2019 18:24
- АКМУ.pdf 17.05.2019 13:56
- UA-2019-04-01-000306-b (скарга Дубинка Н.В.).pdf 30.05.2019 13:29
- протокол 67.pdf 12.06.2019 10:34
- відповідь АКМУ Дубинка.pdf 12.06.2019 10:34
- Рішення від 21.05.2019 № 6242.pdf 21.05.2019 20:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2019 № 7242.pdf 06.06.2019 17:58
- рішення від 05.06.2019 № 7242.pdf 10.06.2019 23:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2019 18:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.06.2019 23:48
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2019 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконане
Скарга
Відхилено
Скарга на дії замовника
Номер:
613a543ac49a49098a4e77a760d57e42
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000306-b.c4
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга та докази додані.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДПОВІДЬ ВІД ЗАМОВНИКА.pdf 17.05.2019 15:57
- ВІДПОВІДЬ ЕЛІЗ-ЛАБС-1.pdf 17.05.2019 15:57
- ВІДПОВІДЬ ЕЛІЗ-ЛАБС-2.PDF 17.05.2019 15:57
- ЛИСТ до ЕЛІЗ-ЛАБС-1.pdf 17.05.2019 15:57
- ЛИСТ до ЕЛІЗ-ЛАБС-2.jpg 17.05.2019 15:57
- ЛИСТ ЗАМОВНИКУ.pdf 17.05.2019 15:57
- Скарга UA-2019-04-01-000306-b.pdf 17.05.2019 15:57
- Докази оплати за подання скарги 17.05.2019 15:57
- рішення від 22.05.2019 № 6367 + лист Замовнику.pdf 23.05.2019 00:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2019 № 7326.pdf 07.06.2019 19:05
- рішення від 06.06.2019 № 7326.pdf 12.06.2019 00:48
- UA-2019-04-01-000306-b (скарга ТОВ НЦ Європейська дидактика).pdf 30.05.2019 13:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2019 15:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2019 00:48
Скарга
Розгляд припинено
вв
Номер:
c0c81452d04e4ce2aa7a55372f28514d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000306-b.a2
Назва:
вв
Скарга:
в
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення №6076 від 17.05.2019.pdf 20.05.2019 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2019 10:07
Опис причини скасування:
помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
15.05.2019 10:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.05.2019 15:55
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції. Вимога
Номер:
e744f2cac298460cbed4d5bb114be34f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000306-b.a1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції. Вимога
Вимога:
Тендерному комітету
Відділ освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Сумської області
Код ЄДРПОУ
02147813
42070, Україна, Сумська область, Роменський район, с. Бобрик, вул. Київська, 56
Фізична особа-підприємець
Дубинка Наталія Володимирівна
Код ЄДРПОУ 3025815562
Шановний Замовник!
24.04.2019 року тендерним комітетом Замовника, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА для придбання комплекту засобів навчання для кабінетів початкової школи по коду ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі» було прийнято протокольне рішення №37 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА на підставі підпункту 4 п.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У протоколі тендерного комітету Замовника вказано підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно підпункту 4 п.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) В складі тендерної пропозиції подано висновки санітарно - епідеміологічної експертизи на "навчальне обладнання для кабінетів початкової школи згідно з додатком", але в складі тендерної пропозиції Учасника "Додаток" подано не було.
Учасник ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника, та вважає, що при оцінці тендерної пропозиції тендерний комітет Замовника проявив упередженість, та відхилив пропозицію Учасника неправомірно, з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вимога щодо надання "Додатків" відсутня в тендерній документації.
Відповідно до п.6 Додатку 2 Технiчнi вимоги :
"п.6 З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
• копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів.", та
Відповідно до пп.1 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції :
" Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі PDF .
Учасник повинен розмістити всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.", та
Відповідно до пп.6 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції :
"Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником."
Це вичерпні вимоги тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. В тексті будь-якого документу тендерної документації відсутні вимоги про надання "Додатку" до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповідно до ст.1 Терміни та їх визначення "Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи" (Наказ МОЗ України від 14.03.2006 № 120) :
"висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини,
затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і
є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.", та
Відповідно до п.13 ст.7 "Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи" (Наказ МОЗ України від 14.03.2006 № 120) :
"7.13. Після затвердження висновок уноситься до реєстру висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи і йому присвоюється відповідний номер. Висновок уважається дійсним тільки за наявності номера реєстрації в реєстрі.", та
Відповідно до ст. 9. Визнання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи недійсним "Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи" (Наказ МОЗ України від 14.03.2006 № 120) :
" Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи визнаються недійсними:
- у зв'язку із закінченням терміну дії;
- за результатами повторної державної санітарно-епідеміологічної експертизи об'єкта, призначеної головним державним санітарним лікарем України, що визнає
недійсними попередні результати.", та
Відповідно до ст. 9. Реєстру висновків держсанепідекспертизи, що містить Перелік висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою за 1 квартал 2019 року
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на навчальне обладнання для кабінетів початкової школи, який Учасник ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надала в складі тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, висновок є дійсним оскільки має номер реєстрації в реєстрі висновків держсанепідекспертизи, відповідає установленій формі, не визнаний в законному порядку недійсним. В законодавстві не існує обмежень щодо використання дійсного висновку ДСЕЕ з Додатками чи без них, взагалі відсутній термін "Додаток до висновку ДСЕЕ".
У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА для підтвердження відповідності товару технічним вимогам та на вимогу тендерної документації надала в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на навчальне обладнання для кабінетів початкової школи. Відповідно до умов тендерної документації, була відсутня вимога надання "Додатку" чи "Додатків" до висновку ДСЕЕ, таким чином, Учасник ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, в повній мірі задовольняє вимогу, що викладена у пункті 6 Додатку 2 Технiчнi вимоги , адже надала документи за вимогою Замовника, тому тендерний комітет Замовника неправомірно відхилив пропозицію Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
У зв’язку з вищевикладеним, куруючись ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимагаю:
1. Скасувати протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації згідно статті 30 п.4 ч.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Переглянути тендерну пропозицію Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА на відповідність вимогам, що викладені у тендерній документації Замовника.
3. Визнати Переможцем процедури закупівлі № UA-2019-04-01-000306-b за ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання комплекту засобів навчання для кабінетів початкової школи ) Учасника ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
24.04.2019
Фізична особа-підприємець Дубинка Наталія Володимирівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.04.2019 19:26
- розгляд вимоги ФОП Дубинка Н.В.pdf 25.04.2019 13:32
Дата подачі:
24.04.2019 19:26
Вирішення:
Згідно вимог ст. 30 Закону визначено підстави для відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника.
Разом з тим, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», нормами іншого законодавства Замовник не наділений повноваженнями щодо розгляду вимог в процедурі закупівлі після прийняття рішення про відхилення Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено