• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 у талонах)

Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 у талонах)

Торги не відбулися

170 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 705.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 08:26 - 10.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (ТД)

Номер: 4ac3be7d633d4dd0a3ac244954e74b11
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-000017-b.a1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги щодо власних АЗС та щодо кількості та місце розташування АЗС.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша вимога №02/03 від 02.05.2019, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог ст. 22 Закону та не містить жодних дискримінаційних вимог. Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Крім того, твердження про те, що у процедурі закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають власні АЗС у кожному з 6-ти районів м. Львова є не вірним, та безпідставним, оскільки в п. 9 Додатку 1, а також в Додатку 3 до тендерної документації відсутнє твердження «власні АЗС». Також Замовником не встановлено вимоги щодо наявності мінімум 10 АЗС в кожному із 6-ти районів м. Львова. Більше того, в тендерній документації передбачено, що Учасники повинні надати: «Документи які надаються виключно Учасниками – власниками (емітентів) талонів)» та «Документи, що надаються виключно Учасниками, які здійснюють перепродаж предмету закупівлі (талонів на бензин)», що забезпечує можливість участі у процедурі закупівлі не лише власників (емітентів) талонів). Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Статус вимоги: Не задоволено