-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти дитячих меблів для комп'ютерних класів
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 11:09 - 08.05.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимагаємо скасувати протокол № 72 від 17.05.2019
Номер:
af4b73d7e4634136acbf78b53657f07b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000583-a.b1
Назва:
Вимагаємо скасувати протокол № 72 від 17.05.2019
Вимога:
Відділом освіти Васильківської районної державної адміністрації було проведено закупівлю за предметом «Комплекти дитячих меблів, для комп’ютерних класів» код за
ДК 021:2015 – 39160000-1 шкільні меблі» 17 травня 2019 року на підставі протоколу №72 засідання тендерного комітету визначено переможцем процедури відкритих торгів
ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь».
Ознайомившись з вищевказаним протоколом та тендерною пропозицією, що була надана Учасником – ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН», не погоджується з прийнятим тендерним комітетом рішенням та хоче звернути увагу тендерного комітету на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
В свою чергу, тендерним комітетом Відділу освіти Васильківської районної державної адміністрації було не дотримано ряду принципів при визнанні переможцем ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь», а саме було порушено принцип максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій з наступних підстав.
Переможцем було визнано ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь» остаточна пропозиція якого становить 646 548 (шістсот сорок шість тисяч п’ятсот сорок вісім) грн. 00 коп., що на 55 248 (п’ятдесят п’ять тисяч двісті сорок вісім) грн. 00 коп. більше пропозиції, яка була запропонована учасником – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН».
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, учасникам необхідно було надати документ Детальний опис запропонованого товару із зазначенням виробника, торгової марки, артикулу та технічних характеристик разом з малюнком/ фотозображеннями зразків товару. Учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь» даного документу у складі тендерної пропозиції надано не було.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, учасникам необхідно було надати Копію свідоцтва про визнання відповідності запропонованих меблів педагогічним вимогам чинним на дату розкриття пропозицій. Учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь» у складі тендерної пропозиції не було надано Копію свідоцтва про визнання відповідності запропонованих меблів педагогічним вимогам чинним на дату розкриття пропозицій, які складають для столу комп’ютерного учнівського. Оскільки, ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь» у складі було надано Копію свідоцтва про визнання відповідності запропонованих меблів педагогічним вимогам на стіл комп’ютерний учнівський розміром (800х600х760), в свою чергу вимогою замовника було надати Копію свідоцтва про визнання відповідності запропонованих меблів педагогічним вимогам на стіл комп’ютерний учнівський розміром (700х750х760). Що є порушенням вимог тендерної документації.
З огляду, на вищенаведене замовник повинен був відхилити тендерну пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону, а саме не відповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Аналізуючи вищенаведене, звертаємо увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням.
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України, вимагаємо прийняти дану вимогу до розгляду, скасувати протокол № 72 засідання тендерного комітету Відділу освіти Васильківської районної державної адміністрації та дискваліфікувати пропозицію Учасника – ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Промінь» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2019 11:58
Опис причини скасування:
Відкликання скарги проводиться за власної ініціативи участника.
Дата скасування:
20.05.2019 12:29