-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво пішохідної доріжки по вул.Данила Галицького в смт.Славсько Сколівського району Львівської області
Завершена
1 765 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 828.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 828.21 UAH
Період оскарження:
22.04.2019 17:13 - 06.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою
Номер:
6a378c4ec43c45d48b1b27e096878f71
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-22-000593-a.b1
Назва:
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою
Вимога:
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Будівництво пішохідної доріжки по вул.Данила Галицького в смт.Славсько Сколівського району Львівської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) , що проводяться
Славською селищною радою
1. Зауваження до пропозиції учасника:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНИШИН ІГОР СТЕПАНОВИЧ
Зауваження до пропозиції учасника Вимоги тендерної документації
Учасником у складі пропозиції надано копію договору з Славською селищною радою на реконструкцію площу біля монументу «Невідомому солдату». Згідно ст. 11 цього договору додатком до договору є договірна ціна. Однак зазначений документ не долучений учасником у складі пропозиції, що означає, що договір наданий не в повному обсязі. До такого висновку прийшов Антимонопольний комітет України у Рішенні №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р. на стор. 2-3. П. 5 Розділу ІІІ
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
3.2. Копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3).
В складі пропозиції учасником не надано лист-відгук від замовника Славської селищної ради на реконструкцію площу біля монументу «Невідомому солдату». ТД документацією не надано можливості винятків щодо ненадання листа-відгука, в разі, якщо замовником робіт був Замовник. А отже не виконання цієї вимоги не відповідає умовам ТД, незважаючи на надання листа-пояснення. П. 5 Розділу ІІІ
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Учасником у складі пропозиції надано копію паспорту, проте, без 6 сторінки, що суперечить вимогам ТД. Аналогічна правова позиція викладена у Рішенні Антимонопольного комітету України №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р.
на стор. 2-3. П.1 Розділу ІІІ
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Зазначений документ у складі пропозиції учасником не наданий, і в листі-поясненні не зазначено правових підстав його неподання. Отже вимоги ТД учасником не виконані. П.2 Розділу V
Учасник у складі пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України
Примітка до Додатку №4
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасником надано у складі пропозицію довідку про обладнання, яке буде використовуватися під час виконання робіт, серед обладнання містяться дані і щодо транспортних засобів. Однак у складі пропозиції відсутні розрахунки вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, що суперечить вимогам ТД. П.6 Розділу ІІІ
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності).
Розрахунок ціни наданий учасником лише у форматі word. Всупереч даним положенням ТД, розрахунок ціни у форматі imd у складі пропозиції відсутній. П.6 Розділу ІІІ
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів та форматі word.
Також виявлені наступні недоліки у розрахунках цінової пропозиції учасника:
Тендерна пропозиція що надана претендентом викликає сумнів щодо достовірності визначення вартості будівельних робіт згідно положень ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ,,ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’. Згідно п.6.2.1 цього стандарту- ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.Розрахунок прямих витрат здійснено на основі ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи (РЕКН) (ДСТУ Б.Д.2.2) в яких відображено вищевказані нормативні потреби. Так при обчислені в тендерній пропозиції однієї із складових прямих витрат як вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, претендент виключив ряд будівельної техніки яка передбачена потребами ресурсних норм для здійснення цих будівельних робіт і тим самим знизив ціну вартості будівельних робіт. Також підлягає сумніву вартість маш/год експлуатації будівельних машин і механізмів у складі ціни пропозиції.Вона має бути підтверджена розрахунками здійснених на підставі ДСТУ-НБД.1.1-4:2013 ,,Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин і механізмів у вартості будівництва’’ідостовірно об’єктивно відображати вартість цієї складової прямих витрат у вартості тендерної пропозиції.
Також не чітко сформовано технічне завдання до тендерної документації на виконання робіт (Додаток 2) . Зокрема назва Розділу 3 зазначено як улаштування поребриків, а роботи в розділі зазначенояк –Установлення бортових каменів на бетонну основу. Якщо брати улаштування поребриків – тоді роботи визначаються згідно по прямій ресурсній нормі (ДСТУ Б.Д.2.4) (РЕКНр ) Р18-30-1 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу.Якщо брати вид робіт -установка бетонних бортових каменів на бетонну основу до 100 мм, а не поребриків, тоді цей вид робіт визначається з застосуванням прямих ресурсних норм (ДСТУ Б.Д.2.4) (РЕКНр) РН18-29-2 Установлення бортових каменів бетонних або залізобетонних при інших видах покриттів , або по ресурсній нормі на будівельні роботи (РЕКН) (ДСТУ Б.Д.2.2) ЕН27-66-4 Установлення бортових каменів на бетонну основу. Якщо роботи по факту будуть здійснюватись по улаштуванню поребрика, то має застосовуватись пряма норма по влаштуванню поребрика (РН18-29-2) , якщо по влаштуванню бортових каменів – тоді (ЕН27-66-4) або (РН18-29-2).
Тоді якщо по факту (згідно проектного рішення) буде ставитись поребрик, то норма ЕН27-66-4 приймається стосовно. Стосовно елементні ресурсні кошторисні норми приймаються у тому випадку, коли в нормативній базі відсутні прямі норми на здійснення цього виду робіт.
Враховуючи вищезазначені недоліки тендерної пропозиції цього учасника, вимагаємо невідкладно відхилити її як таку, що не відповідає вимогам ТД, та скасувати рішення про визнання його переможцем (Протокол №58 від 17.05.2019р.). Ми заявляємо Вам, що у випадку незадоволення наших законних вимог, ми подамо офіційне звернення для проведення моніторингу державної аудитслужбою України вашої закупівлі, також нами готується звернення в Кабінет Міністрів України та безпосередньо в Міністерство Регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ДФФР з метою доцільності використання коштів фонду, які виділені вам для даної закупівлі! А також нами буде написано звернення у Національну поліцію України, Верховну Раду України в Комітет з питань будівництва, для припинення корупції і відвертої змови Голови Тендерного Комітету з потенційними Учасниками-Переможцями, а також готуємо звернення в обласну прокуратуру і СБУ
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 27.05.2019 15:49
Дата подачі:
24.05.2019 14:44
Вирішення:
Скаргу не може бути задоволено (протокол тендерного комітету № 64).
Статус вимоги:
Не задоволено