-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 070502 Довге - Іршава, км 0+000 - 21+700. Коригування
Торги відмінено
72 502 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 362 514.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 362 514.50 UAH
Період оскарження:
01.03.2019 10:42 - 27.03.2019 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
1737ca4cf51e406cb8a2ca97d9fd1eac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000188-b.a1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
(Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ,
вул. Митрополита В. Липківського, 45
Замовник, рішення якого оскаржується: Комунальне підприємство Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг»
Код ЄДРПОУ 30015189
Україна, 88000, м. Ужгород, Закарпатська область, вул. Насипна, 46/1
Контактні особи замовника:
Паніна Жанна Миколаївна
тел. 380312237138, факс. 380312237138
email: kpzor0103@gmail.com
budkomplekttorg@ukr.net
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор"
Код ЄДРПОУ 39507877
01054, м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 35, офіс 413
тел./факс 044-374-11-19
email: tovdpalcor@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-01-000188-b
Скарга на рішення Замовника
в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
01.03.2019р. Комунальним підприємством Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 070502 Довге - Іршава, км 0+000 - 21+700. Коригування» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-01-000188-b; ID у ЦБД 6e97064145604f0d99496d1861feb5e3) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»;
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС»;
• Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД»;
• Приватне підприємство «Євроімекс-Інвест»;
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрошляхбуд-М».
08.04.2019р. Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» №46 від 08.04.2019р.) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДП «АЛЬКОР» відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в Протоколі № 46 від 08.04.2019р. аргументи, якими керувались члени тендерного комітету, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації.
1. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати довідку встановленої форми (Додаток №2) щодо джерел поставки дорожніх матеріалів разом із копіями діючих договорів поставки (з додатками, які є невід’ємною частиною договору) та гарантійними листами постачальників на поставку дорожніх матеріалів по зазначеному предмету закупівлі.
На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надало довідку встановленої форми (Додаток №2) щодо джерел поставки основних дорожніх матеріалів (файл - Кваліфікаційні критерії.rar - Довідка про джерела поставки основних дорожніх матеріалів(2).pdf), копію діючого договору поставки асфальтобетонних сумішей з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» разом із атестатом виробництва (файл - Кваліфікаційні критерії.rar - Копія Договору поставки №0708 від 07.08.2018р. з атестатом виробництва.pdf) та гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» (файл - Кваліфікаційні критерії.rar - Гарантійний лист від ТОВ МЕГО ЛТД.pdf).
Замовником після розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» встановлено, що учасник не надав документи передбачені вимогами Тендерної документації, а саме договір на поставку асфальтобетону з ТОВ «ВК «АЛЬКОР-ЗАХІД», зазначений у довідці про джерела поставки основних дорожніх матеріалів. Але ми вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» є безпідставними та незаконним з огляду на наступне.
У довідці про джерела поставки основних дорожніх матеріалів ТОВ «ДП «АЛЬКОР» повідомляє, що планує закуповувати асфальтобетонну суміш у Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» відповідно до умов Договору поставки №07/08 від 07.08.2018р. У цій самій довідці вказано юридичну адресу постачальника та місцезнаходження асфальтобетонного заводу. Для підтвердження даної інформації надано копію Договору поставки №07/08 від 07.08.2018р. та атестат виробництва, де юридична адреса та місцезнаходження асфальтобетонного заводу Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» співпадає з інформацією, яка вказана в довідці про джерела поставки основних дорожніх матеріалів. Крім того ТОВ «ДП АЛЬКОР» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» про поставку ТОВ «ДП «АЛЬКОР» асфальтобетонної суміші необхідного типу та в потрібній кількості відповідно до умов Договору поставки №07/08 від 07.08.2018р. для надання послуг (виконання робіт) на об’єкті Закупівлі.
Назва підприємства ТОВ «ВК «АЛЬКОР-ЗАХІД», яка вказана у тексті довідки, замість ТОВ «МЕГО ЛТД» є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції. Крім того, вся інформація про постачальника, а саме про Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД», повністю відображена в інших документах, що надані у складі тендерної пропозиції учасника: в Договорі поставки №07/08 від 07.08.2018р, атестаті виробництва та гарантійному листі.
Тобто, можливість поставки асфальтобетону від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» повністю підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації.
2. Також ТОВ «ДП «АЛЬКОР» не погоджується із висновком Замовника щодо надання учасником окремих копій документів (без уточнення яких саме) неналежної якості.
Всі копії документів надані у належній якості та є достатніми для прочитання та розуміння.
Таким чином, ТОВ «ДП «АЛЬКОР» повністю відповідає вимогам тендерної документації, що були встановлені Замовником.
Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «АЛЬКОР» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги місцевого значення О 070502 Довге - Іршава, км 0+000 - 21+700. Коригування», ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-01-000188-b.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» скасувати рішення (Протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» №46 від 08.04.2019р.) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР».
4. Зобов’язати Комунальне підприємство Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» прийняти рішення, яким тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити ТОВ «ДП «АЛЬКОР» до аукціону.
5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі.
Додаток: платіжне доручення № 341 від 12.04.2019р. про сплату плати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 13.04.2019 15:28
- Платіжне доручення 13.04.2019 15:28
- Рішення від 17.04.2019 № 4646 + лист Замовнику.pdf 17.04.2019 21:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2019 № 5396.pdf 06.05.2019 17:32
- Рішення від 03.05.2019 №5396.pdf 08.05.2019 20:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2019 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2019 20:14
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2019 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5396-р/пк-пз від 03.05.2019
Задовільнена:
Так