-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Торги відмінено
2 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2019 10:19 - 11.02.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга до органу оскарження на рішення Замовника
Номер:
8de27c38ba84435a98f5cd74eca1e741
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000630-b.b6
Назва:
Скарга до органу оскарження на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника до АМКУ з усіма додатками згідно тексту скарги та платіжним дорученням у вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИТЯГ ЄДРПОУ 12.04.2019.pdf 18.04.2019 16:24
- Довіреність Мєльнік 2019.PDF 18.04.2019 16:24
- Наказ на директора (зі змінами).pdf 18.04.2019 16:24
- Наказ про переведення Мєльнік.pdf 18.04.2019 16:24
- Платіжне доручення з відміткою.pdf 18.04.2019 16:24
- Протокол загальн. зборів засновників.pdf 18.04.2019 16:24
- Скарга UA-2019-01-31-000630-b.pdf 18.04.2019 16:24
- Статут 2019.pdf 18.04.2019 16:24
- Рішення від 23.04.2019 № 4938.pdf 23.04.2019 23:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2019 № 5837.pdf 14.05.2019 16:59
- Рішення від 13.05.2019 № 5837.pdf 16.05.2019 22:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2019 16:25
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.05.2019 22:33
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію переможця
Номер:
9aff5ada43744178a698c09824bb9fde
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000630-b.a5
Назва:
Вимога про дискваліфікацію переможця
Вимога:
Направляю вимогу щодо дискваліфікації визнаного переможця торгів у зв`язку з порушеннями в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога фарба Торгівельна Столиця.doc 08.04.2019 15:36
- Протокол розгляд вимоги ТОВ Епіцентр К.pdf 09.04.2019 16:12
Дата подачі:
08.04.2019 15:36
Вирішення:
Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради вимога ТОВ «Епіцентр К» від 08.04.2019 року уважно розглянута.
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Від 01.04.2019 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення №3798-р/пк-пз за яким постановила зобов’язати управління освіти Чернігівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця».
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом.
Виходячи з вище наведеного, Замовник дотримується рішення Антимонопольного комітету та діє згідно вимог чинного законодавства.
Слід також зазначити, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В наданих документах учасника ТОВ «Торгівельна Столиця», не вбачається порушень в частині технічних характеристик предмета закупівлі. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» підтвердження достовірності інформації здійснюється шляхом звернення Замовником за підтвердженням інформації, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Підтвердження достовірності інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається. Відомості, які надані ТОВ «Епіцентр К», а саме з офіційного сайту, не можуть вважатися достовірними, а також підтвердження інформації з офіційного сайту про технічні та якісні характеристики шляхом подання довідки та/або інших документів Замовником не вимагалися в Тендерній документації до учасників.
Отже, виходячи з вище зазначеного, управління освіти Чернігівської міської ради діючи згідно чинного законодавства не має підстав дискваліфікувати та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Торгівельна Столиця», як учасника процедури закупівлі – «44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)», оголошення UA-2019-01-31-000630-b.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результату закупівлі
Номер:
9d14c4e0e3a34350946dea16948497ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000630-b.c4
Назва:
Оскарження результату закупівлі
Скарга:
Скарга на порушення Змовником законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Відомості з ЄДРПОУ.pdf 14.03.2019 19:11
- Наказ, протоколи.pdf 14.03.2019 19:11
- Платіжне доручення.pdf 14.03.2019 19:11
- Скарга UA-2019-01-31-000630-b (оскарження результату).pdf 14.03.2019 19:11
- Технічні вимоги ТОВ ВП ПОЛІСАН.pdf 14.03.2019 19:11
- Рішення від 19.03.2019 № 3059.pdf 19.03.2019 21:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2019 № 3798.pdf 02.04.2019 17:56
- Рішення від 01.04.2019 № 3798.pdf 04.04.2019 23:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2019 19:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2019 23:06
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2019 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від 01.04.2019 року за № 3798-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розглянуто на засіданні тендерного комітету управління освіти та прийнято до уваги.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Номер:
6cff390701794db28a0ecb6f502fbe3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000630-b.a3
Назва:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Вимога:
ТОВ «Торгівельна Столиця» не погоджується з рішенням про визначення переможцем учасника ТОВ ВП «ПОЛІСАН» та вимагає відхилити його пропозицію за наступних причин:
1) Учасником ТОВ ВП «ПОЛІСАН» надано документи:
- порівняльна таблиця фізико-хімічних показників на запропонований еквівалент №264-Т від 12.02.2019р.;
- технічні вимоги №265-Т від 12.02.2019р.
В наданих документах запропонована продукція – Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт Profi Latex TM “Delfi” та Фарба латексна акрилова фасадна Profi Fasade TM “Delfi” відповідність ТУ 24.3-32318370-001:2006, Емалі алкідні ПФ-115П ТМ “Farbex” та ТМ “Maxima”, Емаль алкідна ПФ-266 ТМ “Farbex” відповідність ТУ 24.3-14005076-068:2005, що не відповідає наданим копіям санітарно-гігієнічних висновків на продукцію. Учасником ТОВ ВП «ПОЛІСАН» надано копії санітарно-гігієнічних висновків на емалі алкідні ПФ-115П та ПФ-266 у відповідності із ТУ У 24.3-14005076-068:2005 із змінами №№1-9 та Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт Profi Latex TM “Delfi” та Фарба латексна акрилова фасадна Profi Fasade TM “Delfi” відповідність ТУ У 24.3-32318370-001:2006 зі змінами №№1-8. В наданих деклараціях про відповідність вказано ТУ У 24.3-14005076-068:2005 із змінами №9 та ТУ У 24.3-32318370-001:2006 зі змінами №8.
Таким чином не зрозуміло за яким ТУ пропонується продукція, зі змінами №№1-8, №№1-9, №8, №9? На запропоновану продукцію у відповідності ТУ 24.3-32318370-001:2006 та ТУ 24.3-14005076-068:2005 не надано копії санітарно-гігієнічних висновків.
2) Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовника вимагаються документи для фізичних осіб – копія пасорту, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. В цьому ж розділі міститься примітка: у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Учасник ТОВ ВП «ПОЛІСАН» не надав відповідний лист-роз’яснення, що не є фізичною особою.
Таким чином учасник ТОВ ВП «ПОЛІСАН» не виконав вимоги тендерної документації замовника.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ ВП «ПОЛІСАН»,
пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
В разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатись до органу оскарження АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол фарба 15.pdf 15.03.2019 15:52
Дата подачі:
11.03.2019 18:05
Вирішення:
Жоден нормативно-правовий акт України не визнає обов’язку суб’єкта вказувати перелік всіх змін при посиланні на нормативно-правий акт (включно із локальним) або будь-який інший документ.
Продукція запропонована ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» для участі у даній процедурі закупівлі виготовлена за ТУ У 24.3-14005076-068:2005 та 24.3-32318370-001:2006, що й відображено у Технічних вимогах від 12.02.2019 №265-Т, наданих Товариством у складі тендерної пропозиції. При цьому зазначені ТУ звісно включають в себе всі зміни внесені до них на момент подання пропозиції ТОВ ВП «ПОЛІСАН».
Тендерна документація Замовника не вимагала інформації щодо змін до ДСТУ (ГОСТ),ТУ за якими виготовлена продукція у документах, що надані у складі пропозиції, зокрема у висновках СЕС, деклараціях відповідності, технічних вимогах, порівняльній таблиці. А при цьому Замовник не має права вимагати від Учасників надання документів не передбачених законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Номер:
6fd457783a964719bc62734c880089be
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000630-b.b2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Направляю вимогу щодо дискваліфікації ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" у зв`язку з невідповідністю тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога фарба ТОВ ВП ПОЛІСАН.doc 07.03.2019 08:56
- Протокол фарба 15.pdf 15.03.2019 15:50
Дата подачі:
07.03.2019 08:56
Вирішення:
ТОВ «ВП»Полісан» у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю (фізико-хімічних) показників фарби в якій порівнюються характеристики кожного виду запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно з Додатку 5).
Оцінці підлягають тільки документи, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, вся інша інформація (документи), в тому числі розміщені на офіційному сайті Учасника не може прийматись до розгляду оскільки не входить до складу тендерної пропозиції, що повністю кореспондується з положеннями Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Негайно скасуйте наше відхилення!
Номер:
00c69e6bc8334f0e96c20cb52f010eaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000630-b.c1
Назва:
Негайно скасуйте наше відхилення!
Вимога:
Шановні Замовники (Господа-договорняки)!Шо Ви пишите в своїй документації? Самі не бачите...Ви написали Аналогічний договір ** фарби(всі види)!!!,так і получили фарбу автоемаль по коду закупівлі 448100001-1 Фарби ( фарби в асортименті).Будьте уважні самі , за це неможна відхиляти! А по поводу СЕС це шо,такий жарт? Отримали все , що вимагалося умовами тендерної документації. За це теж неможна відхиляти! Негайно скасуйте наше відхилення!
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист відповідь фарба.doc 28.02.2019 11:17
Дата подачі:
25.02.2019 17:07
Вирішення:
Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради вимога ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» №UA-2019-01-31-000630-b.c1 від 25.02.2018 року щодо відхилення тендерної пропозиції уважно розглянута.
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи зазначені норми Закону, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати підтверджуючі документи досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі - Фарби (Фарби в асортименті), а саме: фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт стійка до миття, фарба акрилова латексна фасадна, Емаль ПФ-115, Емаль ПФ – 266.
У свою чергу, Товариством надано «Довідку – Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» від 13.02.2019 року № 13/02-10 в якій зазначено про досвід виконання договору купівлі-продажу, предметом закупівлі є - 44810000- 1- Фарби (авто емаль), а у специфікації до вказаного договору зазначено про постачання наступної фарби: Автоемаль АК-512 чорна 50 кг, Автоемаль АК-512 біла 50 кг, Автоемаль АК-512 сіра 50 кг, Автоемаль АК-512 помаранчева, Автоемаль АК-512 синя 50 кг.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради було відхилено пропозицію Товариства через невідповідність встановленим тендерною документацією вимогам (ст.16 Закону), оскільки надані документи не підтверджують досвід виконання аналогічного договору.
Відповідно до встановлених замовником у тендерні документації технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, призначення фарби: Емаль ПФ-115 – для фарбування різноманітних дерев’яних, металевих, бетонних та інших поверхонь, які експлуатуються як в атмосферних умовах, так і в середині приміщень; Емаль ПФ-266 – для внутрішніх робіт для фарбування дерев’яних та металевих поверхонь.
У той же час, Товариством у складі тендерної пропозиції надано:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2015 року №05.03.02-04/27329 на Емаль пентафталева ПФ 115 С, у якому зазначено: «фарба застосовується для фарбування металевих та дерев’яних поверхонь під покриття різними емалями»;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.02.2017 року №602-123-20-1/3548 на Емаль пентафталева ПФ 266 С, у якому зазначено: «лакофарбова продукція застосовується для проведення зовнішніх та внутрішніх робіт для побутового та промислового використання».
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради було відхилено пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» через невідповідність встановленим тендерною документацією вимогам (ст.17 Закону), оскільки надані документи не підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації замовника.
Статус вимоги:
Відхилено