• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки

ДК 021:2015 (CPV): 33751000-9 «Підгузки»

Завершена

80 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 802.50 UAH
Період оскарження: 17.04.2019 15:20 - 22.04.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 2d9832e252bf4c9e959a9d6ef4eefdf5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000952-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення (Протокол розгляду пропозиції по закупівлі Підгузки /UA-2019-04-17-000952-b/ від 08.05.2019р.) про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777» та переглянути рішення про визначення переможця ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». Оскільки, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Б-777» була відхилена внаслідок необ’єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції з причин, які не впливають на якість продукції, так як учасником ТОВ «Б-777» запропонована високоякісна продукція у відповідності з вимогами замовника. Допорогові закупівлі регулюються «Порядком здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом №35 ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016р. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «Б-777» у складі своєї тендерної пропозиції було надано відсканований оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Так, Гарантійний лист, згідно вимог, повинен включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, чого не було вказано у наданому листі. Однак, головним принципом державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Що ж стосується п. 7 додатку 2 Оголошення про проведення закупівель щодо надання Учасником листа-авторизацію від заводу-виробника на право представляти його інтереси, то повідомляємо Вас про те, що дана вимога ТОВ «Б-777» виконана. Так як, у наданому в складі своєї тендерної пропозиції листі від Виробника (вих. № 210 від 18.01.2019р.) вказано: «ТОВ «Б-777» є офіційним представником ТОВ «Онтекс Україна» та уповноважене представляти інтереси ТОВ «Онтекс Україна», приймати участь у торгах на закупівлю підгузників у якості Постачальника.» З приводу договору про дистрибуцію, укладеного між ТОВ «Б-777» та ТОВ «Онтекс Україна», то він є дійсним та чинним станом на сьогодні, про що свідчить лист від Виробника (вих. № 210 від 18.01.2019р.), а щодо вказаного в п. 13.2. договору строк дії до 31.12.2018р. – це є технічною опискою. Тому, нашим Товариством були дотримані основні вимоги Замовника, надані всі витребуванні документи, довідка про виконання аналогічних договорів (з наданням копій відповідних договорів), гарантійні листи, довідки, відповідні документи якості та найголовніше було запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Однак, Вами, всупереч вимогам діючого законодавства України у сфері державних закупівель визнано переможцем Учасника, пропозиція якого перевищує тендерну пропозицію ТОВ «Б-777», що в свою чергу порушує один із основних принципів публічних закупівель - максимальна економія та ефективність. Крім того, ознайомившись із документами наданими ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ», можна зробити висновок, що технічні вимоги щодо предмету закупівлі Вами було прописано чітко для учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». Крім того, технічні характеристики запропонованого товару учасника ТОВ «Б-777» значно не відрізняються від технічних характеристик товару, що запропонувало ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». Тому виникає питання: «При здійсненні державних закупівель, що найголовніше: ціна чи надання формальних документів, що ніяким чином не впливають на якість товару?!?!?!». Враховуючи вищезазначене, є всі підстави вважати про особисту зацікавленість Замовника в закупівлі товару в учасника, пропозиція якого перевищує пропозицію ТОВ «Б-777»., а саме: 1. ТОВ «Б-777» остаточна пропозиція – 74 418,50 грн з ПДВ; 2. ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» остаточна пропозиція – 80 143,00 грн з ПДВ. В результаті прийнятого Вами рішення на користь ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ», є підстави вважати про зловживання службового становища, що може призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів. Також, в результаті вчинених Вами дій можна зробити висновок про можливу особисту зацікавленість. З огляду на вищевикладене та з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, а також приймаючи до уваги те, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також керуючись «Порядком здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом №35 ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016р., вимагаємо переглянути Вам своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Б-777» та скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ». ПОПЕРЕДЖАЄМО - В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо залишити відгук про Вас та аргументоване звернення про порушення на порталі моніторингу Dozorro, а також звернутись до правоохоронних органів (прокуратури), РДА, КМДА з заявою про перевірку проведення даної закупівлі, перевитрачання коштів, використання службового становища.
Вирішення: Оцінку пропозицій Учасників проведено відповідно до вимог чинного законодавства України та оголошення про провдення закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено