• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21

Завершена

2 360 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 803.15 UAH
Період оскарження: 01.04.2019 15:08 - 19.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3266ce4d2b5e44dba4472cae18ef4f85
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-01-000875-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо не відповідності пропозиції учасника ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" до вимог Тендерної документації Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За фактом проведеної процедури закупівлі визначено переможця СТ «КООПЕРАТОР» (надалі – переможець) на виконання робіт з «Капітального ремонту по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21», 27.05.2019 року , тендерна пропозиція, якого відповідає вимогам ТД та пояснюємо наступне:. Так, відповідно до заявлених підстав: 1. У п.3 форми не зазначено електрону адресу учасника. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закону) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. В Додатку № 1 зазначено про необхідність вказати Телефон/факс/eml, тобто слеш вказує на зазначення одного з трьох параметрів. До того ж відсутність одного із перелічених з цих параметрів , а саме : електронної адреси не впливають на зміст пропозиції. Ця інформація вказується у довідці «Загальні відомості про учасника» відповідно до реєстру документів переможця під № 29. 2. У складі пропозиції документи надані не в повному обсязі, відсутній наказ про призначення директора, та відповідно до п.8 Статут, не надано жодного документу щодо права підпису договору директором підприємства. Умовами ТД не зазначені вимоги, які саме документи необхідно надати для підтвердження повноваження посадової особи, але повноваження підтверджено , згідно поданих переможцем документів до складу тендерної пропозиції, які є в реєстрі документів під № 3 «Документи що підтверджують повноваження посадової особи» надано Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17». 3. У довідці учасником не зазначено номер та дату договору, не вказано номер телефону. Відповідно пп. 3.1 п.5 розділу 3 Інструкції Учасник надає довідку в довільній формі з переліком не менш одного договору виконання робіт зі всіма додатками відповідно до предмету закупівлі з номером та датою договору, назвою, адресами та контактними телефонами Замовників, тобто відсутня вимога з конкретним переліком саме у довідці, яка складається у довільній формі та дані зазначаються в договорі та додатках. В реєстрі документів під №18 «Аналогічні роботи» – є додатки Договорів (не менш одного), в яких зазначені: номер, дата, назва, адреса та контактні дані. 4. У складі пропозиції не надано документу, який підтверджує подання звітності до контролюючого органу. Згідно Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» Суб’єкти малого підприємництва подають фінансовий звіт до контролюючого органу один раз на рік у вигляді: Балансу (форма №1-м) та Звіт про фінансові результати (форма №2-мс). Документ №10 містить Фінансовий звіт (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2018 рік. 5. У складі пропозиції Додаток 7 до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, а також згідно цього додатку відсутній гарантійний лист. Умовами ТД п1,6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було передбачено надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 7) до цієї тендерної документації та надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 7 надати гарантійний лист, тобто в додатку №7 зазначено інформація , яка надається гарантійним листом. Згідно реєстру документів переможця під № 5 «Технічні вимоги», який інформує про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції переможець також надає документи, які зазначені у Додатку №7 : Тендерна пропозиція (Документ - №2), Гарантійний лист, щодо цінової пропозиції(Документ - №36), Ліцензії з додатком (перелік видів робіт) (Документ - №16), Гарантійний лист про укладання договору про вивезення будівельних відходів(Документ - №11), Дозвіл виданий уповноваженим державним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки (Документ - №20) . 6. Надано копію документу, статутом не передбачено право підпису, угод директором підприємства. Згідно п. 7.1 ст VII Статуту СТ «Кооператор» Загальні збори СТ є вищим органом управління, які правомочні вирішувати слідуючи питання, а саме, обирають на посаду голову правління СТ «Кооператор». У підтвердження повноваження посадової особи надані: Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17». 7. Окремо, учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. Учасником не зазначено позицію вимог до даного пункту. Згідно наданого реєстру документів до тендерної пропозиції під № 9 «Лист-згода з істотними умовами договору»; №7 «Кошторисна документація», як невід’ємний додаток до проекту договору; №35 «Лист, який інформує зміни до умов договору». Надані документи у довільній формі, які інформують позицію учасника закупівлі, щодо порядку змін умов договору про закупівлю, згідно заазначених умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.
Статус вимоги: Не задоволено