-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сканери
Завершена
156 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 566.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 566.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2019 15:24 - 29.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Аналогічні рішення АМКУ
Номер:
48648faccebe4031b14aefb243e3dcb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-001279-b.c3
Назва:
Аналогічні рішення АМКУ
Вимога:
Надсилаю Вам на розгляд відповідальних осіб аналогічні рішення АМКУ по незаконності вимоги листа авторизації
Пов'язані документи:
Учасник
- document1.pdf 06.06.2019 14:53
- document2.pdf 06.06.2019 14:53
- document3.pdf 06.06.2019 14:53
Дата подачі:
06.06.2019 14:53
Вирішення:
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує діючий ринок. критерієм оцінки є - ціна.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога оцінки пропозиції відповідно норм та вимог чинного законодавства
Номер:
2bd122349d074a07bd094a702f6d92d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-001279-b.b2
Назва:
Вимога оцінки пропозиції відповідно норм та вимог чинного законодавства
Вимога:
1. ФОП Лупашко Олег Ростиславович ще раз звертає увагу Замовника на неправомірність відхилення пропозиції за формальні помилки, а саме відсутність у документах Учасника дат та реєстраційних номерів, оскільки вони не міняють суть даних документів. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Орган оскарження у аналогічній справі прийшов до висновку, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що не зазначення на документах тендерної пропозиції дати та реєстраційного номеру впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Згідно Закону основними критеріями оцінювання Учасника на відкритих торгах є критерій «ціна» та виконання ст.16 та ст.17 Закону.
Отже дане питання не виноситься на розгляд під час періоду уточнень, адже чітко зазначено у Законі.
2. Крім того ФОП Лупашко О.Р. звертає увагу Замовника на той факт, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), не передбачено наявність будь-яких кваліфікаційних документів, окрім документів передбачених ч. 2 ст.16 Закону. В ст. 16 та ст. 17 Закону вказано виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету та Комісії з розгляду Звернень, дискваліфікація учасників за відсутність листа авторизації суперечить принципам здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, і відповідно така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників торгів, що в свою чергу може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України.
3. ФОП Лупашко О.Р. надає ще раз на розгляд відповідальних осіб архів з аналогічними справами в АМКУ з розгляду звернень, щодо незаконності відхилення пропозицій Учасника за відсутність листа авторизації.
Також ФОП Лупашко О.Р. звертає Вашу увагу на те, що вимога документів (листів від виробника або офіційного представника і т.п.), які непередбачені Законом, та прийняття рішень на основі відсутності таких документів, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, або при змові офіційного представника та Учасників торгів щодо цінової політики, та несе кримінальну відповідальність.
Крім того відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
ФОП Лупашко О.Р. просить неупереджено переглянути пропозицію на основі основного оціночного критерію «ціна» та вимог ст..16 та ст..17. У випадку ігнорування Замовником вищезазначених норм Законів України ФОП Лупашко О.Р. буде змушений направити відповідну скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2019 14:45
Вирішення:
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує діючий ринок. критерієм оцінки є - ціна.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
незаконне відхилення
Номер:
fa7f1370b5b941ecab56e7bdd69f4c70
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-17-001279-b.b1
Назва:
незаконне відхилення
Вимога:
Просимо замовника розрлянути аналагічну ситуацію з неправомірним відхиленням за відсутність дат, реєстраційних номерів документів :
Рішень Органу оскарження з цього питання звертає на себе увагу рішення № 5409-р/пк-пз від 10.08.2017, у процедурі UA-2017-06-16-001452-b.
У Тендерній документації Замовником не було віднесено до формальних помилок відсутність у тендерних пропозиціях на окремих документах дат та реєстраційних номерів.
Орган оскарження зазначив:
«Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату документу, реєстраційний номер».
Варто звернути увагу на те, що відсутність на документах дати та реєстраційного номера прямо не було віднесено Замовником до формальних помилок у Тендерній документації.
У складі тендерної пропозиції Учасника містяться документи «Тендерна пропозиція», «Комерційна пропозиція», «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі», в яких відсутня дата та реєстраційний номер.
Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Орган оскарження прийшов до висновку, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що не зазначення на документах тендерної пропозиції дати та реєстраційного номеру впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2019 13:01
Вирішення:
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надано право фізичній/юридичній особі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У встановлені строки Учасник –
ФОП Лупашко О. Р. за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушення під час проведення закупівлі до замовника не звертався. Окрім того, підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Лупашко О. Р. є ненаданння листа від виробника товару на підтвердження авторизації сервісних центрів ( пункт 5 Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»).
Статус вимоги:
Не задоволено