• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта).

Джерело фінансування закупівлі. Кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та кошти місцевого бюджету на умовах співфінансування. Більш детальна інформація про предмет закупівлі наведена в додатку 3 до тендерної документації.

Завершена

32 230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 150.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2019 15:28 - 19.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: efe0eda9e4aa468dba6e631cc6029013
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000738-c.a6
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, кола осіб та унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб’єктом оскарження у відповідній процедурі. Адже, Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників. Відповідні дії Замовника не сприяють ефективному та прозорому здійсненню закупівлі, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції, а унеможливлюють участь у торгах добросовісних учасників з позитивним досвідом роботи у відповідній сфері та ефективному впровадженню урядової медичної реформи.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.08.2019 22:17
Дата виконання рішення Замовником: 15.08.2019 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації для підготовки пропозицій на закупівлю товару: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) згідно оголошення № UA-2019-05-17-000738-c, на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.08.2019 № 10891-р/пк-пз та № 10883-р/пк-пз, у відповідності до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та протоколу засідання тендерного комітету від 15.08.2019 р. № 67.
Автор: ТОВ "Медична техніка", Кобцев Юрій Олександрович +380984001198 yuriy@medtehnika.net.ua
Скарга
Виконана замовником

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: dadc6f412a954b38932046c070e724a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000738-c.a5
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, кола осіб, додаткового фінансового навантаження в частині надання безоплатних послуг унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб’єктом оскарження у відповідній процедурі. Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.08.2019 19:24
Дата виконання рішення Замовником: 15.08.2019 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації для підготовки пропозицій на закупівлю товару: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) згідно оголошення № UA-2019-05-17-000738-c, на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.08.2019 № 10891-р/пк-пз та № 10883-р/пк-пз, у відповідності до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та протоколу засідання тендерного комітету від 15.08.2019 р. № 67.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", БОЙКО МАКСИМ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ +38(093)391-36-57 CaseTMT@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 151129487efb4546aebbbdad730cdceb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000738-c.a4
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, кола осіб, додаткового фінансового навантаження в частині надання безоплатних послуг унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб’єктом оскарження у відповідній процедурі. Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.07.2019 23:44
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2019 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації для підготовки пропозицій на закупівлю товару: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) згідно оголошення № UA-2019-05-17-000738-c у відповідності до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.07.2019 № 9008-р/пк-пз та № 9009-р/пк-пз, вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та протоколу засідання тендерного комітету від 17.07.2019 р. № 63.
Автор: ТОВ "Медична техніка", Кобцев Юрій Олександрович +380984001198 yuriy@medtehnika.net.ua
Скарга
Виконана замовником

Порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 319807b014ca45bbb39a397856a9992b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000738-c.a3
Назва: Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – Діагностичному комплексу IDIS 7500. Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками. ПРОСИМО: 1. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №3 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 55 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №3 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 55. 3. Зобов’язати Замовника привести Тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 55, у відповідність із вимогами законодавства
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.07.2019 23:50
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2019 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації для підготовки пропозицій на закупівлю товару: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта) згідно оголошення № UA-2019-05-17-000738-c у відповідності до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.07.2019 № 9008-р/пк-пз та № 9009-р/пк-пз, вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та протоколу засідання тендерного комітету від 17.07.2019 р. № 63.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", БОЙКО МАКСИМ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ +38(093)391-36-57 CaseTMT@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: d109f01484f4414d880e40a0bc76b088
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000738-c.a2
Назва: Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – Діагностичному комплексу IDIS 7500. Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Неповна висвітлення інформації
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.06.2019 18:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.06.2019 19:58
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", БОЙКО МАКСИМ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ +38(093)391-36-57 CaseTMT@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимагаємо усунути порушення в процедурі закупівлі

Номер: ee0d172f0d3c4cc5b14393ad2c821e47
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000738-c.b1
Назва: Вимагаємо усунути порушення в процедурі закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією, звертаємось до замовника з наступним: 1. Згідно розпоряджень та наказів державних органів України стосовно впровадження телемедичних технологій в сільській місцевості, замовник зобов’язаний закупити обладнання (витратити державні кошти) для підвищення якості надання медичних послуг шляхом проведення телемедичних консультацій. Відповідно до Наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля: Загальної оглядової цифрової камери, Набору цифрових «скопічних» систем з генератором світла, Інтерактивного цифрового стетоскопу, Монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографу з цифровим інтерфейсом. Замовник вирішив об’єднати все рекомендоване до закупівлі обладнання в єдиний комплекс та придбати портативний телемедичний діагностичний комплекс. Відповідні медико-технічні вимоги викладені в тендерній документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – Діагностичному комплексу IDIS 7500. Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC – http://www.contecmed.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=265&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=607 До даного запиту додається Декларація про відповідність та Інструкція по експлуатації комплексу IDIS 7500. Як приклад відповідності тільки одній моделі обладнання, просимо звернути увагу на наступні пункти медико-технічних вимог: 1 Обладнання виконує такі функції: - Електрокардіографічне дослідження. - Вимірювання артеріального тиску. - Вимірювання частоти пульсу. - Вимірювання насиченості крові киснем. - Вимірювання температури. - Спірометрія. - Дерматоскопія. - Загальний огляд пацієнта. 2 ПАК повинен забезпечувати можливість проведення повноцінних обстежень пацієнтів в польових умовах 3 Фотозйомка пацієнта або необхідних ділянок тіла тощо, наявність. 4 Аудіозапис, наявність 5 Наявність зовнішніх портів вводу-виводу інформації: RJ-45, аудіо, мікро USB, HDMI, 3xUSB2.0 тип А 6 Можливість встановлювати налаштовування для взаємодії з хмарним сховищем: • Веб-адресу API хмарного сховища • Параметри підключення до API 7 Можливість доступу до результатів обстежень та вимірювань лікарям та пацієнтам через веб-браузер. Надання результатів після введення унікального номеру обстеження (всі вимірювання за цим обстеженням) Аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії CONTEC (Китай). Просимо – документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам. У випадку неможливості надати такі підтвердження, просимо внести зміни в медико-технічні вимоги до предмету закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до Наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля - 12-канального електрокардіографу з цифровим інтерфейсом. Разом з тим, із аналізу тендерної документації випливає, що замовник вилучив електрокардіографи із переліку обладнання для закупівлі. Це видається досить дивним, враховуючи той факт, що на сьогодні серцево-судинні захворювання залишаються однієї із основних причин смертності населення України. Беручи до уваги, що планується закупівля обладнання для лікувальних закладів в сільській місцевості всієї області, замовник свідомо обмежує ці лікувальні заклади в можливості боротьби з серцево-судинними захворюваннями. В тендерній документації досить повно виписані вимоги до каналу ЕКГ. Але ці вимоги мають відношення до каналу ЕКГ монітору життєво-важливих показників. Монітори життєво-важливих показників – це прилади, які також можуть реєструвати електрокардіограми. Відмінність від електрокардіографів полягає в тому, що монітори реєструють ЕКГ не для розширеної діагностики, а для неперервного контролю стану серцевої діяльності (частоти серцевих скорочень, наявність порушень ритму) з цілю реєстрації зупинки серця, брадикардії, тахікардії та т.п. Тобто вирішується клінічна задача моніторингу стану пацієнта в критичних ситуаціях. В Україні впроваджена жорстка система контролю за приладами, які дозволені до використання у медичній практиці для реєстрації біоелектричних потенціалів серця з метою діагностики. Зокрема, електрокардіографи повинні відповідати вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів». Таким чином, для того, щоб електрокардіограма була прийнята лікарем-кардіологом до розгляду в якості документу, що адекватно відображає електричну активність серця пацієнта, необхідно, щоб кардіограма була зареєстрована електрокардіографом, який пройшов відповідні випробування та сертифікацію. Тобто, електрокардіограма, що зареєстрована монітором, не може бути прийнята в якості електрокардіограми для розширеного кардіологічного діагностування. Міністерство охорони здоров’я України чітко наголошує на цих відмінностях та вказує в Примірному табелі матеріально-технічного оснащення на необхідність закупівлі як моніторів життєво-важливих показників, так і 12-канальних електрокардіографів. Підтвердженням того, що канал реєстрації ЕКГ в електрокардіографах та моніторах пацієнта відрізняються є той факт, що монітори пацієнта не проходять випробування на відповідність до вимог державного стандарту для електрокардіографів ДСТУ EN 60601-2-25:2015, а випробовуються згідно окремого стандарту саме для моніторингу - «ДСТУ EN 60601-2-27:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-27. Додаткові вимоги щодо безпеки та основних робочих характеристик обладнання для ЕКГ-моніторингу». Результати випробувань на відповідний стандарт фіксуються в Декларації на відповідность, що дає можливість лікарю зрозуміти чи може зареєстрована електрокардіограма бути використана для діагностики. Як приклад, в додатку до даного запиту наведено Декларацію на відповідність на Мобільний діагностичний комплекс IDIS, де, зокрема, вказаний стандарт для ЕКГ-моніторингу ДСТУ EN 60601-2-27 і лікар може зрозуміти, що даний прилад не може бути використаний для кардіологічної діагностики. Тобто, кардіолог повинен бути попереджений про те, що якість ЕКГ не відповідає діагностичній якості, з тим, щоб запобігти можливим юридичним проблемам у випадку неправильно поставленого діагнозу по причині неякісної електрокардіограми. Як приклад, згідно протоколу «Уніфікований клінічний протокол екстреної, первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та медичної реабілітації» лікар повинен зареєструвати та проаналізувати ЕКГ на наявність ознак гострих коронарних станів. Але лікар-кардіолог може і не знати, що ЕКГ, що зареєстроване монітором життєво-важливих показників взагалі не містить інформації про подібні зміни в електрокардіограмі і відповідно приймати рішення про відсутність підозри на критичний стан. З урахуванням вище наведеного, та враховуючи той факт, що згідно тендерної документації медичне обладнання, що закуповується планується використовувати для діагностики серцево-судинної системи шляхом телемедичних консультацій, просимо доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів». Хочемо наголосити, що закупівля медичного обладнання та подальше його використання не за основним призначенням, особливо у випадках, що привели до хибного діагнозу та лікування, є грубим порушенням діючого законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу надано у супровідних документах
Статус вимоги: Відхилено