-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії)
Торги відмінено
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2019 13:46 - 22.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
0a673827d5694ecb994785b052e65193
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-001119-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до умов тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді та завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format) з:
1) Заповненою та підписаною тендерною пропозицією за формою (Додаток № 1 до ТД).
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тобто, Законом передбачена форма надання інформації про ціну, шляхом заповнення відповідних електронних форм з окремими полями.
Законом не передбачено надання окремої форми та додатково надання інформації про ціну у складі тендерної пропозиції.
Оскільки, надання інформації про ціну у відповідній формі у складі тендерної пропозиції не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» просимо виключити з тендерної документації вимогу надання заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою визначеної Додатком 1 до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 12:30
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що ч.1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Крім того, ч.3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
96c2cf4bba264aee947f1508ba050fda
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-001119-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати копію довідки про включення до ЄДРПОУ або Витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідно до п. 1) Додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Згідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На сьогодні, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення у відкритому доступі та замовник може самостійно перевірити вищезазначену інформацію.
Оскільки, відповідні реєстри у відкритому доступі та згідно з ч. 3 ст. 17 Закону, замовник може самостійно перевірити інформацію та не має право вимагати цю інформацію від учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити вимогу щодо надання інформацію, яка знаходиться у відкритому доступі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 12:30
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається у довільній формі, що і було зазначено Замовником. Для переможця процедури закупівлі замовником не встановлено вимоги щодо документального підтвердження інформації та перевірятиметься зазначена інформація самостійно.
Крім того, повідомляємо, що ч.3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та вимоги щодо документального надання довідки про включення до ЄДРПОУ або Витягу з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не передбачено ст. 17 Закону. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога
Номер:
b8fe4bddbad741cdac3acd948ad39f2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-001119-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник!
Згідно з додатком № 2 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі разом з вищезазначеними документами надає замовнику остаточну «Тендерну пропозицію» за результатами електронного аукціону, за формою Додатку № 1 до ТД, завірену підписом та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відсутність або невідповідність документів, поданих після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не можуть бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.
Замовник має право вимагати документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті та частиною другої цієї статті.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимогу щодо надання остаточної «Тендерної пропозиції» за результатами електронного аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 12:32
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, остаточна «Тендерна пропозиція» необхідна для підписання договору про закупівлю, в якому потрібно зазначити ціну за одиницю товару, яка може відрізнятись від початкової (до моменту аукціону). Крім того, повідомляємо, що ч.3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога
Номер:
e23c07e583c9483fac42fdccf91a7aee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-001119-a.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Замовник залишає за собою право на витребування примірника(-ів) обладнання від учасника до моменту підписання договору в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже надання в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні є не правомірним. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пкпз від 19.12.2017 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. На підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 12:39
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що замовником передбачається можливість витребування зразка товару для перевірки його технічних характеристики та можливостей, які описанні в додатку 3 до ТД, оскільки замовник не може знати всіх можливостей наявних аналогічних товарних позицій, що доступні на ринку. Додатково повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосуються безпосередньо процедури закупівлі, яка оскаржується та рішення останньої не розповсюджується на інші закупівлі.
Крім того, повідомляємо, що ч.3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
e99e9ce6676b480dbf2e981c2abc6fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-001119-a.a5
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії) учасник під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів:
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на системні блоки на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій.
Наразі в Україні діяльність «виробництво та/або обіг обладнання» не потребує обов’язкової сертифікації за системою управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) є правом, а не обов’язком для всіх суб’єктів господарювання незалежно від сфери діяльності. Таким чином, встановлення такої вимоги в тендерній документації є дискримінаційним по відношенню до учасників та порушує принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», якими повинні керуватись Замовники.
Зважаючи на те що, сертифікація за системою управління якістю, не є обов’язковою, замовник не має право їх вимагати, оскільки це звужує коло учасників.
З урахуванням вищевикладеного, прошу внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на системні блоки та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на системні блоки
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 13:31
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Таким чином, даний стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного керування, тому надання саме такого сертифікату підтверджує, що при виробництві товару дотримуються заходи із захисту довкілля. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
7e6c742c92ee4c62817b64580363c323
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-001119-a.a6
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів:
- копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на проектор, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (планшет-трансформер), документ-камеру, багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію, що пропонується до постачання.
- копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 № 1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 № 1077).
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» № 704 від 22.06.2016 р. засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
На підставі вищевикладеного, замовник не має право звужувати конкуренцію серед учасників, шляхом надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність одночасно.
Учасник, відповідно до Наказу, має право самостійно обирати який саме документ, буде надаватися разом із товаром та підтверджувати якість та безпеку обладнання.
З огляду на вищезазначене, просимо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін, а саме: «висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи або декларацію про відповідність».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 13:43
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що при підготовці тендерної документації замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме ч.3 ст. 22 Закону та Наказу Міністерства освіти і науки «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» № 704 від 22.06.2016 р. (далі – Наказ). Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Звертаємо вашу увагу, що Наказ розроблено для Замовників, в якому передбачено основні вимоги до товарів, які закуповуються. Тому, не учасник має право самостійно обирати, який саме документ буде надаватися разом із товаром.
Додатково повідомляємо, що на проектор, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (планшет-трансформер), документ-камеру, багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію, що пропонується до постачання, вимагається лише копія висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи. Копія декларації про відповідність вимогам відповідних технічних регламентів вимагається лише для системних блоків. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено