• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електричні лампи розжарення

Лампи розжарення

Торги не відбулися

18 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91.25 UAH
Період оскарження: 06.05.2019 15:55 - 07.05.2019 16:05
Вимога
Залишено без розгляду

Пояснення на відповідь організатора закупівлі 17.05.2019 14:41

Номер: 7160b9cbf8a54e609a6a30a6fd8a1884
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000988-b.b3
Назва: Пояснення на відповідь організатора закупівлі 17.05.2019 14:41
Вимога:
Шановний замовнику. В протоколі-рішення про відхилення пропозиції чітко зазначено чому було принято рішення а саме- цитуємо порушена Вимога п. 4 документації, де учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції завірені підписом уповноваженої особи в установленому Законом порядку документи, зокрема, копію діючих документів про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, що призвело до не можливості встановити якість предмету закупівлі відповідно до діючих ТУ, ДСТУ, ГОСТу. ПОЯСНЮЄМО ще раз, нами був подан лист в якому ми вказали що продукції не підлягає обовязковій сертифікації. Що знімає з нас забовязання вказувати ТУ, ДСТУ, ГОСТ. Ми в своїй пропозиційї якщо б написали якийсь ТУ, ДСТУ, ГОСТ., треба було б підтверджувати якимись документами (Сертифікат, паспорт и тд.) тому що можна написати все що завгодно а як підтвердити це!. Продукція не підлягає сертифакації що ми і підтвердили листом. І паспортів або якихось інших документів якими можна було це засвідчити немає!!! А якщо є то покажить мені який є паспорт на лампи розжарювання яка коштує7-10 грн??? Тому наша пропозиція оформлена з дотриманням всіх вимог. А якість товару ми збиралися підтвердите наданням зразків товару, що є в ваших вимогах викладених в документації в пункті 7.2 де вказано що треба надати протягом двох днів зразки!! І тому ВИМАГАЄМО НЕ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН і переглянути рішення!! Інакше залишаємо за собою право звернутися до компетентних органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Що до дискваліфікації!

Номер: 327bea7e033d486fa81cc40a073339ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000988-b.c2
Назва: Що до дискваліфікації!
Вимога:
Шановний замовнику. Вважаємо нашу дискваліфікацію необгрунтованою, всі умови передбачені закупівлею ми виконали. А стосовно вказаній причині дискваліфікації ми подали лист в якому вказали що продукції не підлягає обовязковій сертифікації. І тому не розуміємо чому ви ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН і вимагаєте сертіфікат або паспорт, інше...Який може буди паспорт на лампу розжарювання???? Абсурд. І тому вимагаємо не порушувати ЗАКОН , скасувати своє рішення (оскільки всі умови нами виконані) і дати нам можливість вислати вам зразки товару щоб ви пересвідчились в повній відповідності товару технічнім вимогам. І потім визнали нас переможцями закупівлі оскільки товар повністью відповідає вашій потребі!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство «Дарницьке лісопаркове господарство» підготувало документацію для проведення закупівлі по предмету ДК 021:2015 код 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Лампи розжарення) через систему електронних закупівель, керуючись нормами чинного законодавства, зокрема, Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція). Замовник повідомляє, що відповідно до абзацу 10 п. 2 Розділу ІІ даної Інструкції, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Замовником була встановлена певна форма пропозиції ( додаток№1 ), в якому зазначено , що Учасник не повинен відступати від даної форми, та в п.4 документації наведено перелік вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.. Вивчивши та детально проаналізувавши пропозицію, надану Фізичною особою підприємцем Риженковим Антоном Миколайовичем (далі – ФОП Риженков А.М. ), Замовником було встановлено невідповідність форми пропозиції ( додатку №1) до документації , а саме вилучені стовпчики з зазначенням інформації: 7(інформація щодо гарантійних зобов’язань Учасника на товар) і 8(ДСТУ,ТУ, ГОСТ, виробник), та не виконана Вимога п. 4 документації, де учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції завірені підписом уповноваженої особи в установленому Законом порядку документи, зокрема, копію діючих документів про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, що призвело до не можливості встановити якість предмету закупівлі відповідно до діючих ТУ, ДСТУ, ГОСТу, також відсутня інформація про виробника та гарантійні зобов’язання. Враховуючі вищевикладене, Учасник не виконав вимоги відповідно до документації, що свідчить про невідповідність пропозиції даного учасника умовам документації та є підставою для її відхилення. Зазначене свідчить, що рішення Замовника є обґрунтованим, правомірним та таким, що не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

невідповідність вимогам закупівлі!

Номер: 6195f8a4fb7848ad854537332ae4e819
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-06-000988-b.a1
Назва: невідповідність вимогам закупівлі!
Вимога:
Шановний замовнику. Просимо звернути вашу увагу що участником "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"" порушено вимогу вказану в документації до закупівлі а саме в розділі 5.4 зазначено що надання еквіваленту не передбачено зукупівлею. Всуперечь цього учасник надав аналоги позацій 1-3. та ще й не повністью відповідаючим технічним вимогам - в оголошенні вказано що лампи повинні буду матові, участником запропановані прозорі лампи. Виходячи с цього ВВАЖАЄМО задоцільне і ВИМАГАЄМО дискваліфікувати учасники.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник не відповідає умовам закупівлі , що зазначено в протоколі засідання Комітету Замовника №65 від 15.05.2019
Статус вимоги: Задоволено