-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71320000-7:Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки схем організації дорожнього руху на вулицях (дорогах) Шевченківського району м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх організацій з обробки інформації)
Торги не відбулися
418 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 093.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 093.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2019 14:48 - 25.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Про видалення вимог, які не відповідають ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
90272d07d9184884aec281b516f0b82b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-001691-a.a2
Назва:
Про видалення вимог, які не відповідають ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
част.2 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються Замовником і по яким Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації:
"2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Законом передбачено підтвердження лише наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а не підтвердження права власності або його придбання.
В п.2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: "Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки (надати копії підтверджуючих документів)." При виконанні послуг кваліфікованими відповідальними працівниками на об'єктах Замовника, керівник учасника може і не бути на цих об'єктах і не буде виконувати ці послуги. До чого Вам його документи про охорону праці і пожежну безпеку???
Просимо видалити вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2019 12:08
Вирішення:
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє наступне.
Замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази, а саме підтвердження права власності або його придбання. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази. А також, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання підтверджуючих документів про навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки до тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідностей в умовах проекту договору
Номер:
66525a3939b74afd8925aa040386a3e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-001691-a.a1
Назва:
Щодо невідповідностей в умовах проекту договору
Вимога:
п.2.3. Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено умову: "Ціна Договору не змінюється, крім випадку зменшення обсягу закупівлі залежно від реального фінансування видатків." Але в п.2.4. зазначено умову: "Ціна цього Договору може змінюватися у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».", яка має розширений перелік змін умов Договору, які перелічені в п.14.1 Проекту договору..
в п.5.1. встановлено:"У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок." Але в п.5.4.- "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету цього Договору на свій реєстраційний рахунок. П'ять чи сім банківських днів?
Приміткою Проекту договору зазначено - "*Умови, включені до проекту договору про закупівлю не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору." Але в п.4 Розділу VI Тендерної документації встановлено, що "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону"
Просимо виправити дані протиріччя.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2019 10:56
Вирішення:
Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє, що будуть внесені зміни до проекту договору
Статус вимоги:
Задоволено