• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Завершена

182 133.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 821.33 UAH
Період оскарження: 19.04.2019 08:22 - 24.04.2019 08:26
Вимога
Залишено без розгляду

порушення закону

Номер: c861518e189e44b5a075cc6b9039b13b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-19-000015-a.b1
Назва: порушення закону
Вимога:
При оголошенні закупівлі Замовником чітко вказані назви засобів без зазначення виразу « або еквівалент». Це ж який такий Закон дозволяє Замовнику так себе вести, наказ ДП Зовнішторгвидав Ук-раїни від 13.04.2016 №35- відмінений, тож принцип проведення за купівель в тому числі і допорогових за-лишається не змінний, отже Закон Про публічні закупівлі з його принципипами є єдиний для всіх закупівель. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Частиною І статті 2 Закону Укра'іни "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і nocjryr. вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, устано-влених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачаль-ника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропози-цій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар виключно зазначених препаратів і надання гарантійного листа ( п.11) . Ну а далі ще цікавіше :п.12. Договір про співпрацю учасника з виробником (офіційним представником, дистриб’ютором тощо), в якого учасник планує брати товар та який надав учаснику вищезазначений гаран-тійний лист (п.11). Що це за вимога? Яке право ви маєте вимагати цей договір про співпрацю? Чи не надмірна ця вимога? Що стосується засобів які ви замовили, то вони абсолютно не унікальні, звичайні засоби для дезінфекції ,аналогів яким дуже багато, але ціна значно нижча.. Чи не тому ,зависока ціна, що закупівля має всі ознаки корупційної змови замовника із завідомим учасником, внаслідок чого замовник отримає «подяку» в розмірі 40%. Саме для цього й були викладені дискримінаційні вимоги :до складу , з переліком ДР та їх відсотку, Ев-ропейських стандартів та не зрозуміло до чого тут стандарти Франції, ми нібито проживаємо в Україні і вітчи-зняні засоби відповідають вимогам чинним українському законодавству ,ДСТУ та ГОСТу. Отже , ці вимоги но-сять дискримінаційний характер, навмисні штучні обмеження прописані заради відхилення всіх інших учасни-ків окрім «свого». Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних за-купівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують за-конодавство та умови проведения публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, дода йте вираз «або еквівалент»,в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ ,Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічне завдання містить конкретно визначені деззасоби які плануються до закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено