-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці м. Підгородне)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2019 18:33 - 26.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Тендерний комітет Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області
Номер:
0f1a2db548204541b9c21c9a2f5539c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-15-002365-a.c2
Назва:
Тендерний комітет Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області
Вимога:
Тендерним комітетом Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на веб-сайті «Prozorro» 15.04.2019 розміщено тендерну документацію на закупівлю (ID: UA-2019-04-15-002365-a) «Код за ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці м. Підгородне).
02.05.2019 відбулись відкриті торги на яких Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» (далі – ДП «НДПІ містобудування», Скаржник) запропонувало здійснити закупівлю на загальну суму 600 000,00 грн.
10.05.2019 на веб-сайті «Prozorro» Замовником торгів оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.05.2019 № 24, в п.1 якого зазначено «Розглянувши документацію, надану учасником Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування», члени тендерного комітету зазначили наступне:види робіт, визначені в технічному завданні, мають бути ідентично прописані у кошторисі з визначенням їх кошторисної вартості. В розрахунку вартості тендерної пропозиції Державним підприємством «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» не зазначено внесення змін до проекту генерального плану м. Підгорне. Таким чином, тендерна пропозиція, надана Державним підприємством «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» не відповідає умовам тендерної документації.
Вирішили:
Відхилити пропозицію Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування», як таку, що не відповідає тендерній документації. Доручити секретареві тендерного комітету опублікувати рішення на сайті Уповноваженого органу.
В цей же день, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з Державним підприємством «Дніпровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» з ціновою пропозицією в сумі 790 000,00 грн.
ДП «НДПІ містобудування», вважає рішення тендерного комітету Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області про відхилення тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» безпідставним, таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушує права учасника та може завдати збитки державним інтересам. З огляду на зазначене Скаржник просить дане рішення скасувати, а прийняти відповідно до чинного законодавства виходячи з наступного.
1. Порушення Замовником принципів недискримінації учасників та максимальної економії і ефективності; вимог Розділу IV Документації.
На відкритих торгах, які відбулись 02.05.2019 ДП «НДПІ містобудування запропонувало ціну – 600 000,00 грн., іншим учасником Державним підприємством «Дніпровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запропоновано ціну - 790 000,00 грн.
Згідно п.1 частини «Оцінка тендерних пропозицій» Розділу IV Документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – «ціна пропозиції».
Всупереч вищенаведеного положення Документації, та принципів максимальної економії і ефективності, недискримінації учасників, передбачених ст. 3 Закону, Замовник більш економічно вигідною визнав пропозицію учасника з вищою ціною.
Обравши переможцем Державне підприємство «Дніпровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» ціна пропозиції якого була вищою ніж у ДП «НДПІ містобудування», Замовник порушив основні принципи публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників та максимальна економія і ефективність, а також вимоги Розділу IV Документації.
2. Необґрунтоване та безпідставне відхилення пропозиції ДП «НДПІ містобудування.
Замовник у Протоколі засідання тендерного комітету Пігородненської міської ради № 24 від 10.05.2015 вказав: «В розрахунку вартості тендерної пропозиції Державним підприємством «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» не зазначено внесення змін до проекту генерального плану м. Підгорне. Таким чином, тендерна пропозиція, надана Державним підприємством «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» не відповідає умовам тендерної документації.»
Таке твердження Тендерного комітету є абсолютно безпідставним.
Так, тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці м. Підгородне), яка опублікована на веб-сайті «Prozorro» не передбачено вимог до складання кошторису при поданні тендерних пропозицій, тому твердження тендерного комітету про невідповідність тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» суперечить вимогам самої тендерної документації.
Крім того, твердження тендерного комітету, що тендерна пропозиція, надана Державним підприємством «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» не відповідає умовам тендерної документації із за не зазначення в кошторисі вартості внесення змін до генерального плану м.Підгорне суперечить предмету закупівлі.
Зокрема, тендер оголошено на закупівлю «Код за ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці м. Підгородне).
Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів регулюються Земельним кодексом України, Закономи України "Про землеустрій", "Про державну експертизу землевпорядної документації", іншими нормативними актами, а для виконання вказаних робіт необхідно мати кваліфікаційний сертифікат інженера землевпорядника, що вимагалося тендерною документацією.
Внесення змін до генерального плану це розробка проекту містобудівної документації, що регулюється Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», іншими законодавчими та нормативними актами. Для виконання вказаних робіт необхідно мати кваліфікаційний сертифікат архітектора з розроблення містобудівної документації, про що не вказувалося в тендерній документації.
Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів не передбачають в своєму складі розроблення проектів містобудівної документації. Тому вимога тендерного комітету до ДП «НДПІ містобудування» щодо складання кошторису на розроблення проекту внесення змін до генерального плану м. Підгороднє суперечить предмету закупівлі.
Таким чином, Тендерний комітет Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області безпідставно відхилив тендерну пропозицію ДП «НДПІ містобудування» із ціною 600 000,00 грн., а прийняв рішення про визнання переможцем торгів Державне підприємство «Дніпровський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» із ціновою пропозицією 790 000,00 грн. чим порушив положення Закону України «Пропублічні закупівлі».
Вказане може нанести збитки місцевому бюджету.
Враховуючи викладене, керуючись чинним законодавством України, ДП «НДПІ містобудування» просить скасувати рішення, яке прийнято на засіданні тендерного комітету, протокол від 10.05.2019 № 24 та прийняти рішення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
В іншому випадку вимушені будемо звернутися до Органу оскарження та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Протокол 26.pdf 17.05.2019 15:06
Дата подачі:
15.05.2019 18:23
Вирішення:
Відхилити вимогу ДП "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування", як безпідставну і неправомірну.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога замовнику
Номер:
e2e8951c17eb4d4bbf7c34eac6cd8873
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-15-002365-a.b1
Назва:
вимога замовнику
Вимога:
В тендерній документації Замовник вимагає: Довідку Учасника, щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), у тому числі не менше: - юристів - не менше 1 особи. Ця вимога є незаконною та дискримінаційною, адже не грунтується на жодному нормативному документі.
Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці м. Підгородне), тобто послуги із землеустрію, на якій підставі Замовник вимагає наявності у Виконавця - не менше 1 особи сертифікований інженер-геодезист, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів - геодезистів закріпленого за цією юридичною особою або ФОП. Адже для виконання робіт землевпорядник має право залучати сертифікованого інженера-геодезиста і законодавсто не обмежує ці відносини лише трудовими.
Встановлюючи такі законодавчо необгрунтовані та дискримінаційні вимоги, Замовник порушує Ст 3. ЗУ "Про публічні закупівлі" - Принципи здійснення закупівель, відповідно до якої: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. та п.3 ст. 5 цього ж закону, відповідно до якого Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо привести тендерну документацію у відповідність Законодавству України та видалити дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та зменшують економічну вигоду від проведення тендерної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2019 15:15
Вирішення:
Задовольнити вимогу учасника торгів «ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці м. Підгородне)», Ідентифікатор закупівлі: UA 2019-04-15-002365-a та внести зміни до тендерної документації, виключивши з переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів вимогу щодо наявності інженера-геодезиста та юриста.
Статус вимоги:
Задоволено