• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760

Торги відмінено

78 110 317.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 781 103.18 UAH
Період оскарження: 22.03.2019 14:43 - 24.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Порушення Закону

Номер: 2fbdb64e9e64453f81a7fc26d5e237b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.a10
Назва: Порушення Закону
Скарга:
Допущення до аукціону Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.07.2019 22:37
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ШБУ-77", Соловйов Дмитро Миколайович +380674677545 tov.shbu77@gmail.com
Скарга
Відхилено

скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель

Номер: 3fe68bb1ac7f4e60a865739e584230e7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b7
Назва: скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
Скарга:
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енегетично-дорожнє будівництво"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.07.2019 22:22
Задовільнена: Так
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Сохацький Олексій Ігорович 380987496395 edbkv555@gmail.com
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника

Номер: 8723951e31494850bf89ae31e0620a21
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.a8
Назва: Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника
Скарга:
22 березня 2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001341-c; ID у ЦБД aaf0470b299348a89b97586f60169b3a) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, із змінами та доповненнями, протокол №58 від "22" березня 2019 РОКУ (надалі – Тендерна документація). 17 квітня 2019 ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, (Код ЄДРПОУ:03448860) оскаржив умови тендерної документації до АМКУ подавши відповідну скаргу (№ UA-2019-03-22-001341-c.b4). 13.05. АМКУ за наслідками розгляду скарги було прийняте рішення № 5867-р/пк-пз від 13.05.2019, яким скаргу було задоволено і зобов'язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-22-001341-c, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення. На виконання рішення АМКУ Замовником було внесено зміни до тендерної документації (нова редакція тендерної документації), які були завантажені до 17.05.2019 15:02. Тобто замовником неодноразово вносились зміни до тендерної документації а саме тендерна документація викладалась в новій редакції і завантажувалась в систему прозорро -Версія документу від: 20.05.2019 09:09 -Версія документу від: 17.05.2019 15:02 -Версія документу від: 09.04.2019 15:47 - Версія документу від: 22.03.2019 14:45 07.06.2019р. року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних учасників, що подали свої пропозиції прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №106 від 07.06.2019р.) на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та ТОВ "ШБУ-77"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення по скарзі: 08.07.2019 22:18
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ПБС, Пастернак Олексій Станіславович +380979384234 pbs.tender@ukr.net
Скарга
Задоволена, очікує виконання

ТОВ "Компанія "Євродор": Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника

Номер: 246985c9270d4f1fb3851a955a16d28a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.c9
Назва: ТОВ "Компанія "Євродор": Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника
Скарга:
22березня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області(надалі - Замовник)оприлюднено оголошення про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))»(Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001341-c; за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), та оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №58 від "22" березня 2019 року), надалі – Тендерна документація. Тендерна документація у даній справі неодноразову змінювалася Замовником, а саме в базі прозорро, міститься інформація про внесення змін до документації 20.05.2019р., 17.05.2019 р., 09.04.2019 р., 22.03.2019 р. ПрАТ «Хмельницьке ШБУ» №5617.04.2019 оскаржило умови тендерної документації до Колегії АМКУ подавши скаргу № UA-2019-03-22-001341-c.b4. 13 травня 2019 АМКУ за наслідками розгляду скарги було прийняте рішення № 5867-р/пк-пз від 13.05.2019, яким було задоволено цю скаргу і зобов'язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг". На виконання рішення АМКУ Замовником було внесено зміни до тендерної документації а саме затверджено нову редакцію тендерної документаціїа, яка була завантажені до бази Прозорро 17.05.2019 р. Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області 07.06.2019р. року розглянувши пропозиції учасників торгів, що подали свої пропозиції , прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор» (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №104 від 07.06.2018р.)згідно і на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ШБУ-77" та ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення по скарзі: 08.07.2019 22:14
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Компанія "Євродор", Наталья Поборознюк 0968805009 evrodor2011@ukr.net
Вимога
Відкликано скаржником

скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель

Номер: a98a54fecacf4ab18bb698451e79732f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b5
Назва: скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
Вимога:
Щодо відхіленння тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 12.06.2019 11:33
Вимога
Відкликано скаржником

скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель

Номер: ad699973cb6d4ca38f6648b3afdeccb9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b6
Назва: скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
Вимога:
яяффф
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 11.06.2019 17:28
Вимога
Залишено без розгляду

Розрахунок часу перевезення асфальтобетонної суміші

Номер: 5f8033c5ec7d4ee2a0511bc2e444498e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b2
Назва: Розрахунок часу перевезення асфальтобетонної суміші
Вимога:
В додатку №2 до тендерної документації п.1.3. в передостанньому абзаці зазначено: «Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4 та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011(час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування). А в останньому абзаці цього ж пункту зазначено: «Учасник надає довідку в довільній формі з розрахунком часу, який буде їм затрачено для зберігання та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі до місця її укладання.» Проаналізувавши норми п. 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 вбачаємо, що в цьому нормативному документі зазначено: «Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування». Згідно норм ДСТУ незрозуміло та незазначено який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача. Таким чином з огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації незрозуміло як розраховується час доставки асфальтобетонної суміші: -який повинен бути час зберігання у бункері накопичувачі? -який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача? Також незрозуміло на якій відстані від місця укладення асфальтобетонної суміші повинен знаходитись асфальтобетонний завод. Некоректна тендерна документація обмежує конкуренцію учасників й може привести до неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника. Просимо зазначити в тендерній документації конкретний час перевезення асфальтобетонної суміші від асфальтобетонного заводу до місця укладення з зазначенням нормативного документу, по якому буде розраховуватись час перевезення асфальтобетонної суміші при оцінці тендерних пропозицій учасників, а також зазначити яка повинна бути відстань місцезнаходження асфальтобетонного заводу до місця укладення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно норм ДСТУ відхиленно.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2019 16:45
Підтвердження вирішення: У тендерній документації (додаток №2, п.1.3) прописана вимога, яка не суперечить жодному нормативному документу, а саме, асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4, та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «час зберігання і транспортування АСГ до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування». У ДСТУ Б В.2.7-119:2011 у п.5.4.4. - «час зберігання АСГ у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування». Час перебування АСГ у бункері-накопичувачі, а також час перебування АСГ у кузові автосамоскида – це загальний час розшарування АСГ, де одні фракції відшаровуються від інших, а бітум стікається у нижні шари. Чим довше суміш перебуватиме у стані очікування до укладки, тим неякісною вона стає внаслідок наявних фізичних процесів – після чого, у кращому випадку, асфальтобетонна суміш може бути забракована; а у гіршому – після укладки такої суміші – вибраковуватиметься ділянка покриття. Беручи за основу багаторічний досвід Служби по прийманню робіт з влаштування асфальтобетонних покриттів, на якій лежить обов’язок контролю за якістю, опираючись на нормативні документи (ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-89:99 «Методи випробувань», Замовник робіт вправі висунути дані вимоги. Щодо решти запитань відповідаємо: 1. Час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі – у відповідності до технологічних карт (схем) та дотримання нормативних документів; 2. Час транспортування АСГ від АБЗ до місця укладки визначається Учасником торгів виходячи з місця розміщення даного АБЗ, виду транспортних засобів, логістики перевізника, тощо, на основі методичних рекомендацій розрахунку вартості по перевезенню вантажів; 3. Учасник торгів сам розраховує усі параметри (час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі, відстань і час перевезення, місце розташування АБЗ ) виходячи з умов, прописані у даній тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 461512cbd6e84a2da7b8df3d7cfbe8aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b4
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
ОСКАРЖУВАНІ ВИМОГИ: Додаток №2 до тендерної документації п.1.3., передостанній абзац: «Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4 та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011(час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування).
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2019 21:26
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2019 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Були зроблені зміни в тендерній документації
Автор: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Ялова Юлія Геннадіївна +380382664966 vkv@shbu56.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: a8215af6c8014e949bc87823e4d5aa20
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b3
Назва: Вимога
Скарга:
22 березня 2019 року Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області ( далі Замовник) оприлюднила на веб-порталі РгоZorro оголошення про закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів за предметом : Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)) ( Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-03-22-001341-c), а також була оприлюднена тендерна документація. Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію учасників. Додатком 2 п.3 передбачена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме : Замовник вимагає для підтвердження копії договорів не менше трьох, а вартість кожного з них має бути не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі, а обсяги виконання основних видів робіт кожного договору (по кожному виду окремо) не менше 70% від необхідних обсягів даної процедури. Ми вважаємо, що ця вимога дискриминаційна, так як ми маємо в нашому арсеналі аналогічні договори, які в сумі виконання за один рік підходять під ці критерії. Ми вважаємо, що ми маємо достатній досвід у виконанні цих робіт, що підтверджується відгуками інших замовників. Також у нас великий досвід у виконанні регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг» з застосуванням бітумної емульсії та цементу, але без застосування ресайклера. Ми замінюємо технологію виконання «ресайклінгу»на фрезерування, перемішування органо-мінеральної суміші обробленої комплексним в’яжучим з додаванням цементу в грунтозмішувальній установці та влаштування регенеруючого шару МФУ. Про якість виконання даних робіт свідчать відгуки замовників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме : 1. Вартість аналогічних договорів (в сумі) має бути не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. а обсяги виконання основних видів робіт трьох договорів в сумі (по кожному виду окремо) не менше 70% від необхідних обсягів даної процедури. 2. Дати дозвіл на заміну технології «холодного ресайклінгу».
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.04.2019 21:26
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Сохацький Олексій Ігорович 380987496395 edbkv555@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: 231050c243514f05aba0093a7b27bb2b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001341-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-22-001341-c предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ Н-03 НА ДІЛЯНЦІ КМ 343+200 – КМ 348+760 (КОД ЗА ДК 021:2015 (45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ)). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України. В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказана «Електронна банківська гарантія». З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг. Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація. У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з ст.24 ч.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так