-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
845 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2019 12:54 - 21.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:
3e15e9ce31c74437b73979abcb0c8fc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-000782-b.a4
Назва:
Вимога!
Вимога:
Знахабнілий хабарник та розкрадач бюджетних коштів все ж таки вирішив дискваліфікувати економічно найвигіднішу пропозицію. За нашими даними керівникі хабарника вимагають від постачальниів 40% хабаря. Аргументацію відхилення здорова людина не може сприйняти, бо написане пона нісенітниця. Стосовно ненадання порівняльної таблиці у разі подання еквіваленту. Хабарнику, еквіваленту чого? У вас не зазначені торгові марки засобів в документації, тому ніякі еквіваленти ми не подавали! Вороваті вуха сторчать корупціонерів, бо вже ж до торгів знали, хто буде переможець і з якою специфікацією. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника на деяку продукцію. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є дискримінційною, визнана такою АМКУ в багатьох рішеннях, також визнана такою Міністерством економічного розвитку в публічних статтях посадових осіб, є публікації Макса Нефьодова, що вимагати гарантійні листи від виробників про гарантію поставки - справа протизаконна. Ця вимога замовниками вноситься штучно, бо виробникі надають гарантійні листи тільки певним "своїм" учасникам, а іншим зась. Стосовно невідповідності запропонованої продукції по складу. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Стосовно перекрученого трактування Наказу №236. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо негайно повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому випадку ми направляємо листи до АМКУ, Державної аудиторської служби України , Національної поліції та представникам Громадських організацій з метою перешкоджання корупціному дерібану бюджетних коштів та притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2019 11:22
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-04-10-000782-b.a4 від 14.05.2019 та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 10.05.2019 р. детально описано аргументовані підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Визначення Вас переможцем щодо даної закупівлі може бути оскаржене іншими учасниками. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
Додатково повідомляємо, що за безпідставні звинувачення та наклеп законодавством передбачена кримінальна відповідальність.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
e77c4d9f30004a01a5e2aaa92512fc41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-000782-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
щодо незаконності дій тендерного комітету
Відповідно до оголошення №UA-2019-04-10-000782-b, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 10.04.2019р. Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" оголошено відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (CPV) (Дезінфекційні засоби)» 2 лоти.
Замовником було прийнято рішення згідно Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Щодо Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. (далі – Рішення)
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» згідно Рішення що доводиться наступним.
1. В Рішенні Замовник вказав, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ «ДЕЗОМАГ» запропонував дезінфікуючі засоби Лагоцид 300 та Лагоцид 100, що є повними аналогами предмету закупівлі.
Більше того, пропозиція ТОВ «ДЕЗОМАГ» за своїми характеристиками, такими як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання набагато ефективніша та якісніша.
А що саме головне – дешевша. Крім того, хочемо зазначити, що одним з основних принципів встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Таким чином, Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" відмінити своє Рішення та визнати переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (CPV) (Дезінфекційні засоби)» 2 лоти, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-04-10-000782-b ТОВ «ДЕЗОМАГ».
На підставі викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1) Відмінити Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 13.05.2019 16:44
- Рішення від 15.05.2019 № 5976.pdf 16.05.2019 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2019 16:45
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2019 10:46
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога!
Номер:
9941a51f58fa477083434363de59c578
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-000782-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, зазначений PH для хлорвмісткого засобу ( Жарт?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2019 14:00
Вирішення:
Відповідно до вимог пп.3 п.2 Статті 22 Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація у розділі «Медико-технічні вимоги» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а саме: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі, їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічна специфікація згідно вимог цього ж пункту Закону не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, ми не порушуємо Закон в частині, що регламентує опис предмету закупівлі, а тому не створюємо жодних перепон учасникам брати участь у торгах і пропонувати нам дезінфекційні засоби, що відповідають нашим вимогам.
Щодо вимоги про наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні). Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Очевидно, що при складанні документації тендерний комітет керувався перш за все принципами публічних закупівель, однак метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки - ціна), а також забезпечення умов виконання договору з метою виконання основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг. Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в торгах або одній уповноваженій фірмі, або декільком уповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено наше право на таку вимогу, бо «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», така вимога є перш за все вимогою щодо документального підтвердження гарантій поставки учасником, оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу, тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
Визначення конкретного виду продукції у цій процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів.
Отже, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено