-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Новодарницька, 30-32 Дарницького району м. Києва
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Новодарницька, 30-32 Дарницького району м. Києва
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2019 17:16 - 17.04.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження переможця
Номер:
19cd5d7e94684084b1fa644243bdea84
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-12-001699-c.c2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Оголошенні про проведення закупівлі, а саме:
1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.5. вказано надати скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою.
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» було надано скан-копію Договору №115 від 15.04.2019р. на надання послуг з проведення поточного ремонту дороги. В цьому договорі у розділі 16 вказані Додатки до договору: Додаток 1 – Договірна ціна. Учасником у складі своєї пропозиції не надано копію Договірної ціни до цього договору. (Додатки до договору є невід’ємною частиною договору).
2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником)
Учасник надав сканкопію Цивільно-правового договору з інженером-проектувальником. Але ця скан-копія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
3) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.26 вказано надати довідку про постачальників виробів та матеріалів за формою.
Учасник у своїй Довідці про постачальників виробів та матеріалів №18/04 від 18.04.2019р., надав неповну інформацію, а саме, у таблиці нічого не вказано у колонці «Санітарно-гігієнічний висновок».
Та не надано пояснень чи обґрунтування, з якої причини цієї інформації нема.
Бо відповідно до Оголошення про закупівлю, якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
4) Відповідно до оголошення про проведення закупівлі вказано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності).
Ознайомившись з документами учасника, звернули увагу на те, що всі довідки видані учасником мають однаковий вихідний номер.
Що є порушенням правил реєстрації вихідних документів. Бо під час реєстрації документу надається умовне позначення – реєстраційний індекс, який складається з порядкового номеру в межах групи документів, що реєструються впродовж одного ділового року. І за потреби доповнюються індексом за номенклатурою справ або індексом структурного підрозділу.
Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (Наказ Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5)
5) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.8 вказано - надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
У оголошенні про проведення закупівлі написано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені.
Учасником ТОВ Відкрита компанія Європейське будівництво надано сканкопію оригіналу, а не завірену належним чином копію, як вимагав замовник.
З вищенаведеного вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» не відповідає умовам Закупівлі.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця 21.05.2019 09:36
Дата подачі:
21.05.2019 09:36
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до замовника
Номер:
62759602307748e6affbbdd1b5ac7c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-12-001699-c.b1
Назва:
Вимога до замовника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було проведено наступну закупівлю: UA-2019-04-12-001699-c Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Новодарницька, 30-32 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
У закупівлі взяли участь 2 учасники.
Електронною системою закупівель була визначена, як найбільш економічно вигідна, ціна учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито численні порушення під час виконання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у 2018 році робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва, виконання цих робіт з порушенням календарного графіку, не у повному обсязі, не якісно та не своєчасно.
Відповідно до пункту 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Вищезазначені Замовником підстави дискваліфікації не є законними та не відповідають дійсності.
Так, як документи учасником - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Разом з тим, усі здійснені у 2018 році ТОВ «АФІНАЦЕНТР», як переможцем допорогових закупівель, роботи з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва на усіх без виключення об’єктах були виконані своєчасно, якісно та у повному обсязі. Акти виконаних робіт були підписані Замовником без жодних зауважень щодо іх своєчасності, об’ємів, якості та відповідності ДБН. Також, прийняття виконаних робіт проводилося за участю представника технічного нагляду Замовника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»,
О.С.Фесенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 16.05.2019 10:47
- відповідь на скаргу.PDF 17.05.2019 11:04
Дата подачі:
16.05.2019 10:47
Вирішення:
Управління капітального будівництва Дарницької РДА відхиляє скаргу ТОВ "Афінацентр"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2019 11:06
Підтвердження вирішення:
скаргу ТОВ "Афінацентр" відхилено