-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі моря)
55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі моря)
Завершена
517 524.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 587.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 587.62 UAH
Період оскарження:
18.04.2019 15:38 - 02.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність учасника вимогам замовника
Номер:
d5fa5959ff984495b11ada540223fe41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-18-000740-c.c1
Назва:
Невідповідність учасника вимогам замовника
Вимога:
1. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої до тендерної пропозиції Замовника Учасником ФОП Литвинов А.О. (далі – Учасник), не всі мають достатній досвід роботи з дітьми, а саме медична сестра Петрова Олеся Миколаївна має стаж роботи – 2 роки, якого не достатньо для роботи з дітьми в Дитячому закладі оздоровлення ті відпочинку відповідно до п. 2 Ст. 32 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI: «Лікарі та медичні працівники, які направляються на роботу в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, повинні мати відповідну кваліфікацію, підготовку та стаж практичної роботи не менше трьох років. Контроль за відбором та направленням медичного персоналу до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку покладається на керівника територіальної або відомчої медичної установи та керівника дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, які несуть відповідальність за професійну діяльність таких фахівців.»
Таким чином, умови замовника не відповідають чинному законодавству про оздоровлення дітей.
2. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника – у довідці про працівників необхідно обов’язково зазначити наявність відповідної документації щодо організації роботи персоналу згідно із законодавством та спеціальної курсової підготовки педагогічних і медичних працівників. Учасник не зазначив наявність будь-яких (посадових інструкцій, методичних розробок та рекомендацій, а також наявність спеціальної курсової підготовки медичних та педагогічних працівників, відповідно до Законодавства України), а саме про атестацію працівників, яка передбачена відповідно до Постанови кабінету міністрів 656 від 22.08.2018.
Таким чином, тендерна документація Учасника не відповідає вимогам Замовника.
3. У п.5 Інформаційної довідки, яка містить відомості про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» Учасник стверджує, що «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» ФОП Литвинов А.О. відповідає штатним нормативам дитячих закладів оздоровлення (відповідно до Типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затверджених наказом Мінсім'ямолодьспорту від 16.04.2009 N 1254, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 30.04.2009 за N 396/16412), про що свідчить подана у складі пропозиції Учасника копія штатного розкладу ПДЗОВ «Салют». В той час як, відповідно до листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27 червня 2007 р. № 162/06/187- 07 та визначення поняття у юридичному словнику, Штатний розпис — це документ, який установлює на даному підприємстві, в установі, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. Штатний розпис містить назву посад, чисельність працівників і оклади по кожній посаді. Проте, штатний розпис Учасника не містить посадові оклади, що суперечить вимогам діючого законодавства. Відповідно до законодавства, після затвердження штатний розпис набуває статусу нормативного документа підприємства, установи, організації, а тому такий документ є дуже важливим як у роботі закладу.
Таким чином учасник заздалегідь надає неправдиву інформацію про свій заклад, яка не відповідає вимогам замовника.
4. Відповідно до Акту прийомки дитячого оздоровчого закладу, наданому Учасником, Розрахункова місткість 300 чоловік, фактична - 300 чоловік. Проте площа території Учасника 1,7 га не достатня для одночасного розміщення 300 осіб на території оздоровчого закладу та суперечить вимогам законодавства, а саме відповідно до п.3.3 Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, 3.3. – «розміри земельної ділянки повинні забезпечити 150-200 кв.м на 1 дитину. При розміщенні дитячих оздоровчих таборів у безпосередній близькості до садів і лісопарків і можливості їх використання площа може бути зменшена, але не більше як на 25%».
Таким чином, умови замовника не відповідають чинному законодавству про оздоровлення дітей.
5. У Довідці про наявність приміщень та споруд Учасником не вказана кількість поверхів спального корпусу, що свідчить про невідповідність тендерної документації Учасника вимогам Замовника.
Хочемо звернути увагу на те, що будівлі для проживання дітей повинні бути двоповерхові (триповерхові для курортних районів, відповідно до п 4.1 Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99.
6. В п.15 Інформаційної довідки, яка містить відомості про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» Учасником зазначено, що «Заїзди в літній оздоровчий період починаються з 01 червня і продовжуються до 30 серпня 2019 року», проте Графік заїздів, який додається до тендерної пропозиції Учасника, зазначено, що остання зміна закінчується 25 серпня 2019 року.
Тобто Учасник надає незрозумілу та неправдиву інформацію стосовно графіку заїздів, що суперечить вимогам Замовника.
7. Відповідно до п 19 Інформаційної довідки, яка містить відомості про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» Учасник стверджує, що діти, що оздоровлюються в ПДЗОВ «Салют» ФОП Литвинов забезпечуються 6-ти разовим харчуванням. Проте затверджене у 2019 році перспективне 7-ми денне меню, підтверджує 5-ти разове харчування дітей у закладі Учасника.
Тобто Учасник надає незрозумілу та неправдиву інформацію стосовно харчування дітей, що суперечить вимогам Замовника.
8. Відповідно до довідки учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що є достатнім для надання послуг, озеленення території становить 50%, що суперечить вимогам до оздоровчих закладів, а саме Державним санітарним правилам і нормам "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, п 3.6 яких передбачає «Для створення сприятливого мікроклімату необхідно забезпечити озеленення 60% площі основної забудови».
Таким чином, умови замовника не відповідають чинному законодавству про оздоровлення дітей.
9. Слід звернути увагу на те, що Учасник у довідці про наявність ігрових майданчиків, спортивних площадок, приміщень для організації гурткової роботи не вказав фактичну площу майданчиків, приміщень гурткової роботи, як того вимагав замовник.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
10. Учасник у складі своєї пропозиції надав Акт прийомки дитячого оздоровчого закладу на 2018 рік, який заповнений не в повному обсязі , а саме відсутні дані про хіміко-бактеріологічне дослідження води, лабораторні дослідження води з моря, Виконання плану завдання. Оскільки Акт прийомки дитячого закладу є документом, необхідним для відкриття такого закладу, тому на момент його отримання повинні бути проведені всі заходи, які передбачають безпечну роботу закладу, у тому числі зроблені хіміко - бактеріологічне дослідження води.
Таким чином, умови замовника не відповідають чинному законодавству про оздоровлення дітей.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо дискваліфікації Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 21.05.2019 14:42
Дата подачі:
21.05.2019 14:42
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто. Стосовно Ваших зауважень повідомляємо наступне.
Згідно п.3 Інформаційної довідки, яка містить відомості про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» ФОП Литвинов А.О., які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до послуг позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» ФОП Литвинов А.О. відповідає нормативам розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення (відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 №23), про що свідчить сертифікат відповідності на надання послуг з тимчасового розміщення (проживання), який подано у складі пропозиції конкурсних торгів ФОП Литвинов А.О.
Статус вимоги:
Відхилено