-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти
Завершена
381 542.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 908.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 908.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2019 09:35 - 24.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження прийнятого замовником рішення щодо визнання переможцем Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович
Номер:
cdcb2a766c2c4e86970a57144c30ee96
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000036-b.b2
Назва:
Оскарження прийнятого замовником рішення
щодо визнання переможцем
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович
Вимога:
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
По-перше, згідно з п. 3.3. Додатку 2 до тендерної документації Учасникам необхідно надати завірену копію паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу у відповідності з діючим законодавством України (для фізичних осіб-підприємців, у тому числі фізичних осіб).
Відповідно до п.3. Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (зі змінами та доповненнями) (далі за текстом у цьому пункті - Постанова), бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 5 Постанови зазначено, що паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто паспорт громадянина України у формі книжечки містить в собі 16 сторінок.
Учасником завантажено у складі пропозиції паспорт громадянина України не в повному обсязі.
Замовник не зазначив в тендерній документації, що учасникам необхідно надати вибіркові сторінки паспорта, Замовником вимагалось саме надання паспорта громадянина України, тобто паспорт в повному обсязі.
Учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації.
По-друге, відповідно до п.2 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасником надані документи - договір оренди нерухомого майна від 15.10.2018, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, але документи не відповідають вимогам чинного законодавства України, а саме.
Відповідно до п.1 ст. 795 Цивільного кодексу України передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду акт приймання-передачі майна в оренду.
Але у складі пропозиції Учасика відсутній вищевказаний документ. Тому, в Учасника у зв’язку з відсутністю акту приймання-передачі майна відсутні законні підстави для користування складським приміщенням.
Крім того, Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складське приміщення, розташоване за адресою м.Словянськ. провулок Парковий, 5
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
По-третє, відповідно до п.2 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасником надані документи – договір оренди транспортного засобу з екіпажем (фрахтування на певний час)№3 від 03.12.2018, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, але документ не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб ― підприємців» інформацію про вид діяльності фізичної особи підприємця обов’язково зазначають у Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб (далі -ЄДР). Тобто, у разі здійснення послуг найму, оренди авто, перевезення, орендодавцю - ФОП Будюхіну Ф.Г. необхідно мати код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Відповідно до запису в ЄДР ФОП Будюхін Ф.Г.. не має права надавати в найм (оренду) вантажний автомобільний транспорт, бо в ЄДР ФОП Будюхіна Ф.Г. відсутній запис про вид діяльності за кодом КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Тому, договір оренди транспортного засобу з екіпажем (фрахтування на певний час)№3 від 03.12.2018 є нікчемним.
Тобто, у звязку з невідповідністю договору вимогам чинного законодавства, нікчемністю цього договору, в Учасника відсутній автомобільний транспорт для постачання товару, що є предметом закупівлі.
Учасником не виконано умов тендерної документації та вимог ст..16 Закону.
В четверте, відповідно до п.2 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасником надані документи - договір оренди транспортного засобу з екіпажем (фрахтування на певний час)№3 від 03.12.2018, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, але документ не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме.
Оренда (найм) висвітлені в главі 58 Цивільного кодексу України (далі за текстом - ЦКУ). Згідно з п.1 ст.765 параграфу 1 «Загальні положення про найм (оренду)» глави 58 ЦКУ наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму.
Факт прийому-передачі автомобіля в оренду оформляється відповідним первинним документом бухгалтерського обліку. Таким документом може бути "Акт приймання-передачі в оренду основних засобів (автомобіля)" (далі - Акт). Так як форма Акта не затверджена офіційно, його рекомендують складати з урахуванням вимог Наказу Міністерства статистики України № 352 від 29.12.1995 (далі за текстом - Наказ), який на даний час не скасовано). У Наказі наводиться форма № 03-1 "Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів" і вимог, що пред’являються до орендної операції чинним законодавством (зокрема, главою 58 ЦКУ, Законом № 996, П(С)БО 14 "Оренда"). Зазначений Акт складається орендарем й орендодавцем. При цьому орендодавець передає предмет оренди (тобто автомобіль) в оренду, а орендар його приймає. В Акті повинні бути зазначені обов’язкові реквізити, а також вся інформація, пов’язана з передачею автомобіля в оренду, що вважають істотною для її відображення в зазначеному первинному документі сторони договору оренди.
Крім того, аналіз судової практики свідчить: майно (автотранспорт) вважається непереданим у разі відсутності документу, який би підтверджував його передачу/прийом (акт прийому-передачі).
Враховуючи те, що у складі пропозиції Учасника відсутній акт прийому-передачі автомобіля, вважаємо, що автотранспорт передано не було, тобто в Учасника немає в наявності власного та/або залученого автотранспорту, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору.
Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам ст..16 Закону.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- овощи оскарження переможця.pdf 08.06.2019 00:01
Дата подачі:
08.06.2019 00:01
Вирішення:
Повідомляємо, що вказані Вами обставини для відміни торгів про закупівлю Овочів, фруктів тендерною документацією визначені як несуттєві порушення. Тендерна пропозиція переможця конкурсних торгів повністю відповідає умовам документації. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції та відміни торгів немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
54ffb19c58cd48968cff309b93afbd25
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-000036-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня.
Наведена Вами тендерна документація має ознаки дискримінаційних вимог.
Зокрема, Додатком 2 тендерної документації встановлено вимогу про надання наступних документів:
3.7 Копія погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 року в заклади освіти та соціального захисту населення Донецької області
По п.3.7. слід зазначити, що законодавством не передбачено погодження відповідним територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 року в заклади освіти та соціального захисту населення в окремо взятому регіоні. Відповідно до чинного законодавства дозвільні документи на продукти харчування мають вільний обіг на території України і не потребують додаткових погоджень та отримання відповідних дозволів.
Такими документами являються експлуатаційні дозволи та рішення про потужності, які видаються на об’єкти учасника за місцем їх знаходження та реєстрації. На підтвердження якості видаються сертифікати, декларації, паспорти якості та інші документи, які мають вільний обіг на території України та не потребують додаткових узгоджень.
Крім того, до функцій територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, не входять функції погодження учасникам на поставку товарів в певні регіони. Тим самим даним органом буде відмовлено у видачі відповідного погодження, що не дасть можливість нам як учасникам прийняти участь у процедурі закупівлі.
Зважаючи на викладене просимо Вас вилучити (виключити) п.3.7 Додатку 2 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2019 14:28
Вирішення:
Добрий день. Продукти харчування закуповуються для дитячого табору, тому вимоги до учасників не будуть змінені.
Статус вимоги:
Відхилено