-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Урзуфської ЗОШ, вул. Шкільна, 7, с.Урзуф, Мангушський район, Донецька область, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Торги не відбулися
2 880 472.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 402.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 402.36 UAH
Період оскарження:
16.04.2019 18:03 - 28.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне признання переможцем
Номер:
d0b3aa225cad4706acd344fcd31daa4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-002890-a.a2
Назва:
Неправомірне признання переможцем
Вимога:
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо визначення переможцем ТОВ «АУДІТ ПРОМ» (Код ЄДРПОУ 40968191) Протоколом №9 засідання тендерного комітету Відділу містобудування, архітектури та з питань житлово-комунального господарства Мангушської райдержадміністрації від 13 травня 2019 року. У зв’язку з цим просимо відмінити рішення тендерного комітету № 9 від 13 травня 2019 року та № 7 від 08 травня 2019 року та визнати Переможцем пропозицію Фізичної особи – підприємця Корсуна Євгена Анатолійовича
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Корсун.doc 17.05.2019 14:27
- Вимога Корсун.pdf 17.05.2019 14:27
- Рішення від 27.03.2017 1540 .pdf 17.05.2019 14:27
- від.учаснику.pdf 22.05.2019 16:27
Дата подачі:
17.05.2019 14:27
Вирішення:
Відносно вимоги, яка завантажена 2 рази у різних форматах і різного змісту, а також рішення від 27.03.2017р. (яке не відноситься до закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Урзуфської ЗОШ, вул. Шкільна, 7, с.Урзуф, Мангушський район, Донецька область, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оголошення №UA-2019-04-16-002890-a»), Замовник повідомляє, що відповідь буде надаватися на «вимогу Корсун»вих..№ 2 від 17.05.19р. , завантажену в ел. форматі pdf.
Щодо поданої вимогипро усунення порушення (Номер вимоги: UA-2019-04-16-002890-a.a2, дата подання: 17 травня 2019 14:27) згідно ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітетВідділу містобудування, архітектури та з питань житлово-комунального господарства Мангушської райдержадміністрації повідомляє наступне:
На зауваження:«1.Згідно з Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» вказано, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, а також відповідну кошторисну документацію, розраховану за Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)…далі по тексту пояснюється у якому виді завантажується кошторисна документація та розрахунок договірної ціни.
ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не надав до документів своєї тендерної пропозиції договірну ціну з розрахунками та кошторисну документацію згідно оголошення про проведення торгів до 02.05.2019 роки (кінцевий строк подачі пропозиції)»
Далі по тексту було надане пояснення : «Документи, передбачені п.п.1-15, 17-20 Додатку 1 завантажуються учасником протягом строку подання тендерної пропозиції.
Документи, передбачені п. 16 Додатку 1, завантажуються учасником, тендерна пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох днів з дня проведення аукціону. У разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасник, пропозиція якого розглядається наступною, завантажує вищезазначені документи протягом двох днів з дня опублікування Замовником рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.»
ТОВ «АУДІТ ПРОМ» всі умовиЗгідно з Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» були виконані.
На зауваження:«2.Згідно з Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»,
замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, які зазначені в Додатку 1 тендерної документації:
- Так у Додаток 1, п.11 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
У Довідці №29/04-02 від 29.04.2019 року, складеної згідно Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення немає транспортних засобів, механізмів та устаткування*, але «*до довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт. **Для документального підтвердження транспортних засобів, механізмів та устаткування, які не є власними, Учасник надає копію(ії) відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, лізингу, надання послуг, тощо. ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не планує використовувати транспортні засоби, механізми та устаткування або не надав їх до своєї пропозиції, також не надав копію(ії) відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, лізингу, надання послуг, тощо.»
Пояснення:Якщо в Підрядника відсутні якісь механізми, на стадії виконання робіт їх можна залучити, або виконати роботи вручну ( коли це не заперечує технології виконання робіт) та при актуванні внести зміни (без збільшення суми Договору). І, навпаки, якщо Учасник не передбачив коштів на матеріали та механізми, є можливість, що він їх не виконає.
Учасником ТОВ «АУДИТ-ПРОМ» було надано підписаний проект-договір з зазначенням:
«2.4. Ціна договору включає в себе вартість всіх робіт визначених цим договором у відповідності з представленою ПІДРЯДНИКОМ кошторисною документацією на підставі договірної ціни, узгодженої з ЗАМОВНИКОМ і підписаній обома сторонами.
2.7. У разі перевищення ПІДРЯДНИКОМ без узгодження із ЗАМОВНИКОМ, обсягів робіт передбачених кошторисом, всі пов'язані з цим витрати несе «Підрядник».
Не виключається на момент виконання робіт з «Капітального ремонту будівлі Урзуфської ЗОШ, вул. Шкільна, 7, с.Урзуф, Мангушський район, Донецька область, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) оренда додаткової техніки.
ТОВ «АУДІТ ПРОМ» всі умови Згідно Додатку 1 ст.16 п.1 були виконані.
На зауваження: «Згідно Додатку 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ «АУДІТ ПРОМ» повинен надати довідку складену по формі. В довідці зазначається: посада, прізвище,ім`я та по батькові працівника, спеціальність або професійна кваліфікація. Отже, Документацією передбачається надання учасниками Процедури інформації щонайменше щодо двох працівників.
вказує одного працівника, що недостатньо для виконання робіт, згідно Технічного завдання щодо предмету закупівлі Додаток 7. Довідка заповнена з порушенням вимог Тендерної документації.
- Відповідно до додатку 1 Документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати, зокрема, наступю документи:
довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмета закупівлі. В довідці зазначається: посада (професія), кількість працівників за відповідною посадою (професією), інформація про освіту, спеціальність, стаж роботи.
Отже, Документацією передбачається надання учасниками Процедури інформації щонайменше щодо двох працівників.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АУДІТ ПРОМ» міститься довідка № 29/04-3 від 29.04.2019 року «Наявність працівників відповідної кваліфікаційна, які мають необхідні знання та досвід.
Разом з цим, у вищезазначеній довідці міститься інформація щодо одного працівника, що порушує вимоги Документації в цій частині.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не відповідає умовам Документації в цій частині.»
Пояснення:Зазначимо, що довідка (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід) повинна бути складена згідно Додатку 3, а не в довільній формі.
В додатку 3 зазначається № ; посада; Прізвище, ім`я та по батькові працівника;Спеціальність або професійна кваліфікація, також до довідки додаються копії офіційних документів, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій. Тендерною документацією не передбачається надання Учасниками Процедури інформації,щодо кількість працівників зазначених в додатку 3.
Учасником ТОВ «АУДИТ-ПРОМ» в додатку №3 (наявність працівників відповідної кваліфікації) було вказано співробітника який знаходиться в постійному штаті підприємства, а також була надана довідка, щодо зобов’язання на момент підписання договору з Замовником до предмету закупівлі мати в наявності підприємства кваліфікованих робітників для виконання умов договору, найманих за цивільно – трудовими договорами.
ТОВ «АУДІТ ПРОМ» всі умови Згідно Додатку 1 ст.16 п.2 були виконані.
На зауваження:«Згідно Додатку 4 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за 2017-2018 рік» ТОВ «АУДІТ ПРОМ» повинно надати для документального підтвердження надаються копії вказаних учасником у таблиці договорів та копії довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, що свідчить про належне виконання договору (згідно п.3 Додатка 1). До своєї тендерної документації ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не надав договорів, оскільки у Договір № 1/а від 29.10.2018 року), Договорі підряду № 2/а від 12.11.2018 року та Договорі підряду №3/а від 12.11.2018 року надані дефектні акти(що є невід’ємною частиною договору), складені ТОВ «АУДІТ ПРОМ» та затверджені замовником на російській мові. А вимоги Тендерної документації, згідно Розділу 1 «Загальні положення», пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції»: Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником і мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою за винятком документів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, угоди та ін.) викладені не на українській мові. Таким чином, ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не надав договорів та пропозиція не відповідає тендерной документації у цій частині.»
Пояснення:Згідно Розділу І п.7 Тендерної документації: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником і мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою за винятком документів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, угоди та ін.) викладені не на українській мові.»
Також, згідно Додатку 1 ст.16 п.3: «Довідка про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), складена за формою Додатку 4, з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) в межах зазначеної закупівлі є договір(ори), що є аналогічним(и) за предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією(ями) договору(ів) та копією(ями) довідки(ок) про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, що свідчить про належне виконання договору(ів)).»
Учасник торгів,для участі в будь - якій закупівлі,не готує безпосередньо аналогічні договори та довідки про вартість виконаних робіт(складених за формою КБ-3що свідчить про належне виконання договору), а лише надає сканкопії цих договорів з актом за формою КБ-3.
На зауваження: «Також у ТОВ «АУДІТ ПРОМ» немає досвіду виконання робіт з улаштування обшивки укосів гіпсокартоними, і гіпсоволоконними листами та досвіду робіт установки металопластикових вікон та дверей, згідно вимог Додатку №7 Тендерної документації.»
В наданих Учасником ТОВ «АУДИТ- ПРОМ» аналогічних договорів були зазначені роботи з встановлення металопластковіх вікон, монтаж дверей, та обробка укосів.
На зауваження:« Згідно Додатку 1 п.4 «Загальні вимоги до кваліфікаційних критеріїв» ТОВ «АУДІТ ПРОМ» надає Пояснювальну записку №29/04-17 від 29.04.2019 року в якої повідомляє, що надає довідку в довільній формі, згідно вимог кваліфікаційних критеріїв, а саму довідку не надає. Замовник за відсутність цієї довідки, як одну з причин, відхилив тендерну пропозицію ФОП Корсун Є. А.»
Пояснення:Учасник ФОП Корсун Є. А. не уважно ознайомився з документами наданими Учасником ТОВ «АУДИТ- ПРОМ». Адже в пояснювальній записці є повідомлення на довідку, яка йде на другій сторінці. Завантажений документ називається «записка та довідка _загальні вимоги до кваліфікаційних критеріїв».
На зауваження:« Згідно тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання Учасником копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу, завірена наступним чином: напис "Згідно з оригіналом", назва посади, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище, та печатка (за наявністю). У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу». ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не надав до пропозиції належним чином завірені копії аналогічних договорів та копій актів КБ-3 та копії офіційних документів, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій.
Пояснення:Учасник ФОП Корсун Є. А. не уважно ознайомився з документами наданими Учасником ТОВ «АУДИТ- ПРОМ». Учасником ТОВ «АУДІТ ПРОМ» було надано сканований оригінал документів: аналогічних договорів, копій актів КБ-3 та копії офіційних документів, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій. Таким чином умови Тендерної документації Згідно Розділу ІІІ п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) були виконані.
На зауваження:«Окремо про Договірну ціну, яку подав ТОВ «АУДІТ ПРОМ» з запізненням, після розкриття пропозицій:
1. У Довідки № 29/04-7 від 29.04.2019 року «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі Урзуфської ЗОШ, вул. Шкільна, 7, с.Урзуф, Мангушський район, Донецька область, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ТОВ «АУДІТ ПРОМ» надав згоду з обсягами робіт та іншим, згідно додатку № 7 «Технічне завдання». У кошторисної документації Локальний кошторис №2-1-1 занижені обсяги робіт, згідно довідки № 29/04-7 від 29.04.2019 року та Додатку7 Тендерної документації.
2. У «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 капітальний ремонт» кошторисна трудомісткість – 6823,24 людино-год, що не співпадає з даними наведеними у довідки про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - або трудомісткість завищена, або взагалі неможливо виконати ці роботи.
3. У «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 капітальний ремонт», ІІ Будівельні машини і механізми вказана будівельна техніка, якої не має у Довідки №29/04-02 від 29.04.2019 року «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Це свідчить про те, що Кошторис не співпадає з даними тендерної пропозиції. а саме що завищена ціна або ТОВ «АУДІТ ПРОМ» не зможе виконати роботи.
4. Завищені ціни: п.191-194 змішувач 1800 грн (середня ціна закупки 600грн);
169-171 мінеральна вата;
Розподільний щиток 6587грн (середня ціна закупки 927 грн);
222,224 пісок природний збагачений 1500 грн (середня ціна закупки 300 грн);
266 світлодіодні світильники 1146 грн (ціна закупки 380 грн);
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Pвертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича
Номер:
23d76446f8174673bfa12d8a1e4c4641
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-002890-a.a1
Назва:
Pвертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича
Вимога:
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Корсун Євгена Анатолійовича Протоколом №7 засідання тендерного комітету Відділу містобудування, архітектури та з питань житлово-комунального господарства Мангушської райдержадміністрації від 08 травня 2019 року пропозиція учасника була відхилена з наступних причин.
1. В додатку № 4 (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) Учасником не зазначена повна назва предмета закупівлі, а саме «Капітальний ремонт душових та умивальник кімнат в гуртожитку № 1 Індустріального інституту ДВНЗ «Дон НТУ» (2 етап - Капітальний ремонт по заміні віконних та дверних блоків в умивальних кімнатах);
2. в Додатку № 4 (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) надані роботи № 1 та № 2 можна вважати однією роботою з «Капітального ремонту душових та умивальних кімнат в гуртожитку №1» яка поділена на два етапи (другий та третій), і е перехідною з 2017р. на 2018р.;
3. в додатку № 4 (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) робота № 3 вказано договір № 256 від 28.11.2018р., але довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) надана до договору № 269 від 06.12.18р.
Заперечення п.п. 1,2,3: В додатку № 4 зазначена назва предмету договору, як і вимагається Тендерною документацією та додатком № 4. Учасник надав 2 договори, що вимагалось тендерною документацією. Два договори – достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
4. в зазначених договорах в додатку №4 (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) не має досвіду з виконання електромонтажних робіт;
Заперечення п.4: Замовник неуважно вивчив пропозицію ФОП Корсун Є. А., оскільки в Акті КБ-2В до договору № 01-3131 від 27.03.2018 року у переліку зданих робіт є і електромонтажні роботи. Слід зауважити, що об’єм цих робі в Технічному завданні до Тендерної документації незначний, а кваліфікація робітників Учасника дозволяє виконати ці роботи.
5. в додатку №1 (Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановленим в тендерній документації) п.4 «Загальні вимоги до кваліфікаційних критеріїв» зазначено: «При формуванні кваліфікаційної частини конкурсної документації учасник керується діючим законодавством України та країни реєстрації учасника (для нерезидентів). У разі якщо законодавством не передбачено форму документа, яку необхідно надати учаснику згідно з умовами тендерної документації - учасник повинен надати пояснювальну записку з цього приводу і надати аналогічний документ, передбачений діючим законодавством» учасником не було надано пояснювальної записки з цього приводу, і не було надано аналогічного документ, передбачений діючим законодавством;
Заперечення п. 5: ФОП Корсун Є. А. у своїй пропозиції керуючись діючим законодавством України надав усі документи, які вимагав Замовник від резидента. Слід зауважити, що Учасник не повинен надавати в підтвердження цього довідки, згідно Закону України про публічні закупівлі, які є у відкритих реєстрах, а саме у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
6. при публікації учасником технічного завдання повторюються пункти 131-142 и 201- 202(три рази); Договірна ціна не відповідає ДСТУ і технології проведення робіт в пунктах: - п.п. 66,70,73,79 - видалений насос гідравлічний, а в розцінці враховані г / і; - п.п.199,200,201- укладка асфальту: видалений бітум і катки ; - п.п.78 - з розцінки видалені всі матеріали і механізми, провести під’єднання за технологію неможливо; - завищена витрата піни монтажної; - п.250- видалені всі матеріали, нічим кріпити гофротрубу, неможливо виконати роботи відповідно до технології ; - з усіх робіт видалений ресурс "Вода" - 26,43м3; -в Підсумковій відомості ресурсів врахований зайвий ресурс "Розчин готовий опоряджувальній цементно-вапняковий 1: 1: 6 - 0,88м3.
Заперечення п.6: Договірна ціна розраховувалась Учасником в інформаційній моделі останньої версії програмного забезпечення АВК. У розрахунках договірної ціни та у Довідки № 12 «Технічні характеристики» Учасник вказав обсяги робіт згідно Додатку №7 «Технічне завдання» до Тендерної документації (як і інші учасники).
Стосовно технології робіт пояснюємо наступне: усі матеріали наведені у середньо статистичних цінах по регіону, матеріали та вартість роботи деяких механізмів ФОП Корсун Є. А. виконує та постачає за рахунок свого прибутку. Якість робіт та відповідність ДСТУ і технології проведення робіт в пунктах Замовник може перевірити, згідно проекту договору (на його основі складеному договорі на закупівлю), як під час виконання робіт так і після завершення, та протягом гарантійного терміном. Договірна ціна та розрахунки відповідають Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами тендерної документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо пояснити, з яких причин була відхилена тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Є. А., а також переглянути рішення тендерного комітету від 08 травня 2019 року.
У іншому випадку, Фізична особа-підприємець Корсун В.А. буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості (Дозорро).
Слід зауважити, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Є. А. значно нижче найближчої ціни пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ-ПРОМ" (майже на 349000,00 грн). З вищенаведеного вбачається, що дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Корсун.pdf 13.05.2019 23:46
- відповідь.pdf 17.05.2019 13:17
Дата подачі:
13.05.2019 23:46
Вирішення:
Щодо поданої вимоги про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2019-04-16-002890-a.a, дата подання: 13 травня 2019 23:46) згідно ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Відділу містобудування, архітектури та з питань житлово-комунального господарства Мангушської райдержадміністрації повідомляє наступне:
- на Ваше Заперечення п.п. 1,2,3: «В додатку № 4 зазначена назва предмету договору, як і вимагається Тендерною документацією та додатком № 4. Учасник надав 2 договори, що вимагалось тендерною документацією. Два договори – достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.»
зазначимо повторно, що в додатку № 4 (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) Учасником не зазначена повна назва предмета закупівлі, а саме уточнююча частина «в умивальних кімнатах». Також зауважимо, що Вами в додатку № 4 (наявність досвіду виконання аналогічних договорів) було зазначено 3 договори! Повторно звертаємо Вашу увагу на договір № 256 від 28.11.2018р.(додаток 4, робота №3), та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) надана до договору № 269 від 06.12.18р., що вже є невідповідністю виконаного договору та п.п.1.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Також роботи №1 та №2можна вважати однією роботою з «Капітального ремонту душових та умивальних кімнат в гуртожитку №1» яка поділена на два етапи (другий та третій), і є перехідною з 2017р. на 2018р..;
- Заперечення п.4: «Замовник неуважно вивчив пропозицію ФОП Корсун Є. А., оскільки в Акті КБ-2В до договору № 01-3131 від 27.03.2018 року у переліку зданих робіт є і електромонтажні роботи. Слід зауважити, що об’єм цих робі в Технічному завданні до Тендерної документації незначний, а кваліфікація робітників Учасника дозволяє виконати ці роботи.»
Уважно переглянувши пропозицію ФОП Корсун Є. А. зазначимо, що дійсно в договорі № 01-3131 від 27.03.2018 року були виконані електромонтажні роботи:
- п.67 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 1- клавішних - 9шт.
- п.69 Монтаж світильників для світлодіодних ламп, які встановлюються на штирах, кількість ламп 1шт. - 9шт.;
- п.71 Прокладання проводів при схованій проводці в борознах -27,81 м..
Звертаємо Вашу увагу, що об’єм робіт в Технічному завданні (Додаток №7 Тендерної документації) не є незначним, як Ви відмітили. Та не є рівноцінним!Тобто можна зробити висновки за дуже малий досвід виконання аналогічних робіт, що не гарантує якісного виконання капітального ремонту будівлі Урзуфської ЗОШ, вул. Шкільна, 7, с.Урзуф, Мангушський район, Донецька область.
- щодо Заперечення п. 5: «ФОП Корсун Є. А. у своїй пропозиції керуючись діючим законодавством України надав усі документи, які вимагав Замовник від резидента. Слід зауважити, що Учасник не повинен надавати в підтвердження цього довідки, згідно Закону України про публічні закупівлі, які є у відкритих реєстрах, а саме у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.»
зазначимо, як постійний учасник закупівель, Ви повинні розуміти, що всі умови, прописані в тендерній документації Замовника є обов’язковими до виконання учасниками, у тому числі додаток 1. А саме, повторюємо: в додатку №1 (Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановленим в тендерній документації) п.4 «Загальні вимоги до кваліфікаційних критеріїв» зазначено: «При формуванні кваліфікаційної частини конкурсної документації учасник керується діючим законодавством України та країни реєстрації учасника (для нерезидентів). У разі, якщо законодавством не передбачено форму документа, яку необхідно надати учаснику згідно з умовами тендерної документації – учасник повинен надати пояснювальну записку з цього приводу і надати аналогічний документ, передбачений діючим законодавством» учасником не було надано пояснювальної записки з цього приводу, і не було надано аналогічний документ, передбачений діючим законодавством.
Після повторного розгляду, виходячи з вищезазначеного та керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо причини невідповідності пропозиції ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" (ІПН 3168202370) умовам закупівлі достатньо аргументованими для дискваліфікації.
Але не зважаючи на Ваші зауваження та непорозуміння, дякуємо за Вашу участь у закупівлі, сподіваємось на подальшу Вашу співпрацю згідно діючого законодавства та бажаємо успіхів!
Статус вимоги:
Відхилено