• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень спеціалізованої школи № 307

Завершена

1 890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2019 13:38 - 29.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога на визначення переможця

Номер: d74dda6375a949a3910e515f67124794
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001417-a.b2
Назва: вимога на визначення переможця
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п. 5, Учасник повинен надати договір на вивіз будівельного сміття. Відповідно до п. 1.4. наданого Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" Договору про надання послуг по вивезенню та утилізації сміття, надання послуг оформлюється шляхом підписання Заявки - додатку, а згідно п. 6.3., ці Заявки-додатки складають його невід'ємну частину. Також, відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, в тому числі, шляхом надання їх копій (не менше двох). Відповідно до наданого аналогічного договору № 242 від 18.10.2017 р, саме , згідно п 6.2.1. Невід'ємною частиною договору є проектно-кошторисна документація. Такої кошторисної документації не міститься у додатках до договору, тобто не надано Учасником у своїй пропозиції. Також, відповідно до наданого аналогічного договору №8/3130 від 28.08.2018, саме , згідно п.3.1, договір містить кошторис, що є Додатком №1 до договору. Але пропозиція Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" також не містить Додатку №1, який є його невід'ємною частиною. Відповідно, договори Учасника подані не в повному обсязі, а пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає умовам тендерної документації, та не підтверджують основні Кваліфікаційні критерії , які визначені Ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Практика рішень АМКУ, вже давно містить інформацію про те, що ненадання додатків до договору, які є його невід'ємною частиною є підставою для Відхилення ПРОПОЗИЦІЇ (Рішення АМКУ № 332№ -р/пк-ск від 13.03.2019 р., 1413-р/пк-ск від 18.08.2015 р. тощо) Згідно з якими, було встановлено, що таким чином були порушені умови тендерної документації, з підстав ненадання додатків до договору, які є його невід'ємною частиною. Тому, вимагаємо ВІДМІНИТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКИ про визначення переможцем закупівлі Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", в іншому випадку ми будемо звертатися до АМКУ з вимогою відмінити рішення замовника про визначення переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва (далі - Замовник) розглянувши вимогу до закупівлі UA-2019-05-17-001417-a Лот 2 (Капітальний ремонт приміщення їдальні в спеціалізованій школі № 307) повідомляє наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з тендерною документацію Замовника основним критерієм щодо визначення переможця є ціна та досвід Учасника. Нами повністю дотримано вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тому визначення переможця є правомірним та обґрунтованим. Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога на визначкення переможця

Номер: 983ebf70c2634debabfbf554ccfa208f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-001417-a.b1
Назва: вимога на визначкення переможця
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п. 5, Учасник повинен надати договір на вивіз будівельного сміття. Відповідно до п. 1.4. наданого Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" Договору про надання послуг по вивезенню та утилізації сміття, надання послуг оформлюється шляхом підписання Заявки - додатку, а згідно п. 6.3., ці Заявки-додатки складають його невід'ємну частину. Також, відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, в тому числі, шляхом надання їх копій (не менше двох). Відповідно до наданого аналогічного договору № 242 від 18.10.2017 р, саме , згідно п 6.2.1. Невід'ємною частиною договору є проектно-кошторисна документація. Такої кошторисної документації не міститься у додатках до договору, тобто не надано Учасником у своїй пропозиції. Також, відповідно до наданого аналогічного договору №8/3130 від 28.08.2018, саме , згідно п.3.1, договір містить кошторис, що є Додатком №1 до договору. Але пропозиція Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" також не містить Додатку №1, який є його невід'ємною частиною. Відповідно, договори Учасника подані не в повному обсязі, а пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" не відповідає умовам тендерної документації, та не підтверджують основні Кваліфікаційні критерії , які визначені Ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Практика рішень АМКУ, вже давно містить інформацію про те, що ненадання додатків до договору, які є його невід'ємною частиною є підставою для Відхилення ПРОПОЗИЦІЇ (Рішення АМКУ № 332№ -р/пк-ск від 13.03.2019 р., 1413-р/пк-ск від 18.08.2015 р. тощо) Згідно з якими, було встановлено, що таким чином були порушені умови тендерної документації, з підстав ненадання додатків до договору, які є його невід'ємною частиною. Тому, вимагаємо ВІДМІНИТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКИ про визначення переможцем закупівлі Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", в іншому випадку ми будемо звертатися до АМКУ з вимогою відмінити рішення замовника про визначення переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва (далі - Замовник) розглянувши вимогу до закупівлі UA-2019-05-17-001417-a Лот 1 (Капітальний ремонт актової зали в спеціалізованій школі № 307) повідомляє наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з тендерною документацію Замовника основним критерієм щодо визначення переможця є ціна та досвід Учасника. Нами повністю дотримано вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тому визначення переможця є правомірним та обґрунтованим. Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено