-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Борошно пшеничне вищий гатунок
Борошно пшеничне вищий гатунок (Детально у додатку №3 до ТД)
Завершена
166 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2019 08:45 - 22.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2a85d7f968d640a2937b9c0086ccaa79
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-000022-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
щодо неправомірної дискваліфікації
Товариству з обмеженою відповідальністю «ВАВІЛОН АГРО», код ЄДРПОУ 40802338 (далі – ТОВ «ВАВІЛОН АГРО»), щодо участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: борошна пшеничного вищого ґатунку (код 15610000-7 згідно ДК 021:2015 – Продукція борошномельно- круп’яної промисловості) автоматично електронною системою закупівель було визначено як найбільш економічно вигідну пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Однак, на підставі ВИТЯГУ З ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019 засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ХАЕС щодо розгляду та відхилення пропозиції від 26.04.2019 року тендерну пропозицію Учасника – ТОВ «ВАВІЛОН АГРО» було відхилено згідно ч.1ст.30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), затвердженої рішенням тендерного комітету , а саме вимогам п. 6 Розділу ІІІ ТД, де ТОВ «ВАВІЛОН АГРО» не розмістив протягом одного робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду остаточну тендерну пропозицію(цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні .
Проте , якщо звернути увагу на закон , то згідно нього :
У пункті 5 статті 25 Закону зазначено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання..
У абзаці 3 пункту 1 статті 35 зазначено, що учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Частиною 4 статті 36 Закону вже передбачено необхідність відповідності пропозиції за результатом аукціону умовам договору про закупівлю.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Відповідь надано: Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
2.В складі тендерної пропозиції учасником були подані не коректно документи відповідно Додатку №1 ТД , а саме : Інформація від учасника , про те,що він не підпадає під дію Закону України «про санкції» ,подана не повноцінно , а саме надана за 2018 р.
Проте , якщо читати Додаток №1 ТД , то там чітко вказано що ці довідки подаються учасником закупівлі в довільній формі , обмежень щодо терміну дії цих довідок не було встановлено в умовах ТД.
Також в частині 2 ВИТЯГУ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019 учасником були подані не коректно документи та інформацію про відсутність підстав для відмовив участі у процедурі закупівлі зазначених у п/п. 2,3,4,5,6,8,9,10 частини 1 та частини 2 ст 17 ЗУ «про публічні закупівлі» надана за 2018 р.
Просимо надати роз’яснення по частині 2 ВИТЯГУ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019(далі – ВИТЯГ) адже в Законі а саме ч 3 вказано що «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Також просимо звернути увагу та надати роз’яснення щодо п/п 9 ст 17 Закону у «Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та п/п 10 ст 17 Закону «юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.» наше підприємство не підпадає під п/п 9 а п/п 10 взагалі не може вимагатись так як сума закупівлі менше 20 мільйонів гривень.
Частиною 3 статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Таким чином, проведення процедури закупівлі, в тому числі розгляд пропозицій учасників покладається на Тендерний комітет.
Тендерний комітет не може приймати рішення на підставі тверджень осіб, які не входять до складу тендерного комітету, оскільки це є порушенням норм ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, Частиною 4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами.
Всупереч вимогам ч. 4. ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» в «ВИТЯГ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019» НЕ ВІДОБРАЖЕНО результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Таким чином, у зв’язку з тим, що:
- пропозиції Учасників розглядались не Тендерним комітетом, а особою , яка не має відношення до тендерного комітету;
-Протоколу тендерного комітету стосовно закупівлі № UA-2019-04-10-000022-c НЕ було опубліковано взагалі .
-У «ВИТЯГ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019» НЕ відображено результати поіменного голосування членів комітету, з кожного питання, таке рішення не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню.
Вимагаємо вважати ВИТЯГ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019 недійсним так як не були дотримані умови Закону ст. 10 ч.1. «Оприлюднення інформації про закупівлю, протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;», ст11 ч.4. «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.»
Також вимагаємо вважати ВИТЯГ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019 недійсним так як не ВИТЯГУ не було поставлено печатки Уповноваженого органу, а також ЕЦП було накладено особою «Головатюк Віта Ігорівна» яка не має відношення до тендерного комітету а відповідно і не може приймати рішення замість нього.
З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- також вимагаємо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати ВИТЯГ з ПРОТОКОЛУ №666 від 31.05.2019 засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ХАЕС щодо розгляду та відхилення пропозиції ТОВ «ВАВІЛОН АГРО».
3. Опублікувати протокол рішення тендерного комітету належним чином у системі «ProZorro» до тендерної закупівлі UA-2019-04-10-000022-c
4. Повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника – ТОВ «ВАВІЛОН АГРО» та винести відповідне рішення щодо визнання його переможцем як найбільш економічно вигідну, ціна якої після проведення електронного аукціону є найнижчою.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВАВІЛОН вимога.docx 03.06.2019 23:55
- вимога.pdf 03.06.2019 23:55
- Витяг з протоколу №695 від 07.05.19.pdf 07.06.2019 14:41
Дата подачі:
03.06.2019 23:55
Вирішення:
Рішення тендерного комітету (Протокол №695 від 07.05.2019)
Статус вимоги:
Відхилено