-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Продукція для чищення
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2019 15:18 - 18.03.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
54e16d6398664e54b65466cc89637a55
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-000480-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, платіжне доручення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга УО Бровари.pdf 15.04.2019 21:01
- Платіжне доручення №1844 (15.04.2019).pdf 15.04.2019 21:01
- IMG_5090.JPG 16.04.2019 10:37
- Рішення від 18.04.2019 № 4740 (+лист Замовнику).pdf 18.04.2019 21:22
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2019 № UA-2019-03-07-000480-c.c2.pdf 08.05.2019 18:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2019 № 5742.pdf 11.05.2019 19:21
- Рішення від 10.05.2019 № 5742.pdf 14.05.2019 23:16
- Протокол 207.pdf 17.05.2019 13:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2019 21:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2019 23:16
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2019 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасовано рішення (протокол) тендерного комітету управління освіти і науки Броварської міської ради від 05.04.2019 № 165 щодо визначення ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" переможцем процедури закупівлі за предметом код ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення
скасовано рішення (протокол) тендерного комітету управління освіти і науки Броварської міської ради від 04.04.2019 № 163 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Гренландія"
Вимога
Без відповіді
Порушення Закону
Номер:
a10f6abc6d5c46a2bc3853cb712e865a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-000480-c.a3
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Шановний Замовник!
Вимагаємо відмінити процедуру закупівлі UA-2019-03-07-000480-c "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення" з підстави “неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель”, передбаченої ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
У Додатку 2 “ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ” до тендерної документації зазначено: “Запропоновані еквіваленти повинні ПОВНІСТЮ відповідати предмету закупівлі. В порівняльній таблиці вказати: склад, агрегатний стан, спосіб використання засобу та його робочих розчинів (у разі якщо запропонований засіб є концентратом), термін придатності засобу та його робочих розчинів (у разі якщо запропонований засіб є концентратом), наявність або відсутність антимікробного, призначення засобу, умови та температурний режим зберігання, безпечність (токсичність засобу), фізико-хімічні властивості та фасування, застереження при використанні, умови транспортування, торгову марку (назву) запропонованого засобу, виробника.”
У той же час у рішенні АМКУ № 5742-р/пк-пз від 10.05.2019 вказано: “Документація не містила окремих вимог до складу, способу використання засобу та його робочих розчинів (у разі якщо запропонований засіб є концентратом).”
Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Зміст Додатка 2 до тендерної документації свідчить про те, щодо складу, способу використання засобу та його робочих розчинів (у разі якщо запропонований засіб є концентратом) є необхідними технічними характеристиками, але вимоги до цих характеристик відсутні у тендерній документації. Це робить неможливим об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, як того вимагає ст.3 Закону.
На цьому етапі (після закінчення строку на подання тендерних пропозиції) згідно з ч.2 ст.23 Закону неможливо вносити зміни у тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене під час складення тендерної документації було допущено порушення, яке зараз неможливо усунути.
Окремо звертаємо увагу на те, що у протоколі тендерного комітету №163 від 04.04.2019 зазначено:
“Згідно наданої інструкції, з 1 л запропонованого еквіваленту можливо приготувати лише 66,6 л робочого розчину, в той час як із 1 л засобу «ЕконормvitaПідлога» можливо приготувати від 66,6 л до 200 л робочого розчину. Таким чином, засіб «ЕконормvitaПідлога» є в рази економічно вигіднішим за еквівалент.”
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону тендерний комітет забезпечує, зокрема, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Забезпечити це можливо лише шляхом відміни цієї процедури та проведенням нових торгів за тендерною документацією, у якій будуть визначені усі необхідні технічні характеристики, що дозволять визначити дійсно найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію у перерахунку
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2019 11:52
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
41ae33d559194e8a98fc44ff1a318bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-000480-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник.
Учасник, як еквівалент засобу «Еконормvita Скло», пропонує засіб для миття скла «Top Gear». В наданій інструкції вказаний склад: «вода питна більше 30%, ізопропанол 15-30%, неіоногенні ПАР, аніонні ПАР, оцтова кислота, нашатирний спирт, антиресорбенти, комлексоутворювачі, віддушка, барвник <5%.» Запропонований еквівалент містить оцтову кислоту, що є небезпечною речовиною. Так, згідно даних з відкритих джерел, оцтова кислота перебуваючи у стані пари в повітрі, пошкоджує очі, ніс та горло, низькоконцентровані розчини оцтової кислоти можуть подразнювати слизові оболонки (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%86%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0#%D0%A2%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C), що може бути небезпечним для персоналу та вихованців Ваших закладів. Надана інструкція, та сертифікат якості вказують, що засіб є дезінфекційним. Закупівля засобу дезінфекційного в цій процедурі не передбачена. Отже, запропонований засіб для миття скла «Top Gear» не може бути еквівалентом засобу «Еконормvita Скло».
Учасник, як еквівалент засобу «Еконормvita Антижир», пропонує засіб для видалення жиру «Top Gear». В наданій інструкції вказаний склад: «вода, натрію гідроокис 5-15%, аніонні ПАР, неіоногенні ПАР, калію гідроокис, коплексоутворювач <5%», що не відповідає складу засобу «Еконормvita Антижир». Склад засобу «Еконормvita Антижир»: вода підготовлена, ПАР<5%, натрію гідроксид, органічний розчинник. Крім того, згідно інструкції, із 1 л запропонованого еквіваленту можливо приготувати лише 2 л робочого розчину, в той час як із 1 л засобу «Еконормvita Антижир» можливо приготувати від 20 до 500 літрів робочого розчину. З цим показником засіб «Еконормvita Антижир» в 10-250 разів економічний ніж запропонований еквівалент. Запропонований засіб для видалення жиру «Top Gear» не може бути еквівалентом засобу «Еконормvita Антижир».
Пов'язані документи:
Учасник
- Еконорм Анти-жир.pdf 02.04.2019 10:33
Дата подачі:
02.04.2019 10:33
Вирішення:
Дякуємо. При кваліфікації участника - приймемо до уваги дану інформацію.
Статус вимоги:
Задоволено