• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Крем для рук регенеруючий Манорм, 1000 мл.

Завершена

3 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 114.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 14:31 - 10.05.2019 17:25
Вимога
Вирішена

порушення

Номер: f6f93aeb9ee54e44bec06762d13c1134
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001794-a.a1
Назва: порушення
Вимога:
Шановний замовнику, а що більше не має професійних кремів окрім Манорму, чи ви вже домовились із завідомим учасником про ціну і забули написати "вираз або еквівалент"?При оголошенні закупівлі Замовником чітко вказані назви засобів без зазначення виразу « або еквівалент». Це ж який такий Закон дозволяє Замовнику так себе вести, наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35- відмінений, тож принцип проведення за купівель в тому числі і допорогових залишається не змінний, отже Закон Про публічні закупівлі з його принципипами є єдиний для всіх закупівель. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Частиною І статті 2 Закону Укра'іни "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і nocjryr. вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведения публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, дода йте вираз «або еквівалент»,в іншому разі ми направимо листа до Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замість вказаного наказу № 35 ДП "Прозорро" було прийнято наказ № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019. Новим наказом затверджується інструкція для використання допорогових закупівель. Слід зазначити, що зміна наказу не впливатиме на механізм проведення допорогових закупівель. Також, 20 березня 2019 року ДП "Прозорро" прийняло та оприлюднило наказ № 11 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Дана закупівля викладена згідно чинних наказів.
Статус вимоги: Задоволено