• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам"яне

Торги відмінено

802 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 020.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2019 09:56 - 06.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 27902a3d5960403e9f563819f7e86420
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-22-000046-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
№ 04-06/3 від 04.06.2019 року Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м.Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПОСТАЧ 2018» Юридична адреса: вул. Єлізавети Чавдар,1кв, м. Київ, 02072. Фактична адреса: вул. Єлізавети Чавдар,1кв, м. Київ, 02072 Телефон: Факс: +380506453887 Адреса електронної пошти: 64garant@gmail.com КЗ НОВОТРОЇЦЬКА ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ 75300, Україна, Херсонська обл., Новотроїцьк, смт.Новотроїцьке, вулиця Банкова, 40 +380554850485 ShevchenkoNN82@yandex.ru Процедура – відкриті торги предмет закупівлі: вугілля кам’яне Оголошення UA-2019-04-22-000046-a СКАРГА щодо визначення переможця в процедурі закупівлі UA-2019-04-22-000046-a 22 квітня 2019 року КЗ Новотроїцькою протитуберкульозною лікарнею (далі – Замовник) було оголошено тендер на закупівлю вугілля кам’яне, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-000046-a. 13-го травня 2019 року відбувся аукціон, в якому приймали участь чотири учасники. Після розгляду тендерних пропозиції учасників, на етапі кваліфікації, три пропозиції які були нижчими по ціні були дискваліфіковані. Пропозицію ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД, з найвищою ціною за результатом аукціону, було визнано найкращою. Протокол про обрання переможця було опубліковано 28 травня 2019 року. Підчас проведення аналізу пропозиції ТОВ «СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД», Замовник не звернув увагу на очевидну не відповідність вимогам тендерної документації, при тому, що за ці самі невідповідності було відхилена інших учасників даної закупівлі. А саме: До Атестату про акредитацію Випробувального центру ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не надані всі сторінки додатку (267 сторінок як було зазначено в самому Атестаті), які є його невід’ємними частинами. Згідно акту відбору проб замовника ТОВ «Спецвугілля Трейд» до Випробувального центру ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» надано 3 кг. Вугілля марки ДГ(13-100), але згідно ДСТУ 4096-2002 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети» Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань чітко вказано про необхідність відбору з 16 точок вагою не менше 0,06х100= 6кг., де 100 максимальний розмір кусків вугілля. Таким чином згідно ДСТУ 4096-2002, ТОВ «Спецвугілля Трейд» зобов’язано був надати не менш як 16х6=96 кг. вугілля для отримання реальних показників якості вугілля. Відповідно результати показників якості вугілля (протокол випробувань, сертифікат якості та сертифікат відповідності), надані до пропозиції, не повинні прийматися до розгляду тендерним комітетом Замовника, оскільки є недостовірними. Згідно наданих ТОВ «Спецвугілля Трейд» сторінок додатку до атестату Випробувальний центр ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у межах своєї сфери має право випробувати Тверде паливо: «Визначення загальної вологи вугілля - ГОСТ 6382-91, ГОСТ 11014-81. Визначення масової частки вологи в твердому паливі – ГОСТ 27314-91», але в Протоколі випробувань, сертифікаті якості та посвідченні якості вказаний інший стандарт ДCTY EN 14774.3:2O09, що вказує на некомпетентність цього «Центру» в проведених випробуваннях та ставить під сумнів надані результати. Згідно наданих сторінок додатку до атестату Випробувальний центр ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у межах своєї сфери має право випробувати Тверде паливо: «Визначення масової частки золи в активному вугіллі - ГОСТ 12596-67», але в Протоколі випробувань, сертифікаті якості та посвідченні якості вказаний інший стандарт ГОСТ-11022-95, що вказує на некомпетентність цього «Центру» в проведених випробуваннях та ставить під сумнів надані результати. З вище наведеного можемо робити висновок, що документи які надав ТОВ «Спецвугілля Трейд» не можуть свідчити про якість запропонованого товару. Виходячи з вище викладеного стає очевидним, що рішення про визнання переможцем ТОВ «Спецвугілля Трейд» суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим керуючись та статями 16; 17; 18 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И Т Ь 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника відмінити протокол про визнання переможцем ТОВ «Спецвугілля Трейд». Додатки: 1. Платіжне доручення на перерахування плати за подання скарги – 1 арк. Фінансовий директор Дмитрієв О.С.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2019 20:25
Дата виконання рішення Замовником: 05.07.2019 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом прийнято рішенння №13 від 05.07.2019 р. про відміну процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018", Александр Станиславович Дмитриев +380506453887 64garant@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: c45d575ff6d1432b81485dca24b4908e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-22-000046-a.b1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Вимога про наявність на складі 50% вугілля є дискримінаційною щодо учасників які не мають в наявності на складі товару, що є предметом закупівлі з сертифікатами якості 2019 року, так як учасник бере участь в численній кількості торгів та не може закуповувати для кожного замовника продукцію наперед, ще не здобувши перемогу в торгах, оскільки це економічно необґрунтовано. Учасним не зобов’язаний мати в наявності НА МОМЕНТ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ товару, а планує його придбання у разі перемоги в торгах та укладання договору за результатами процедури закупівлі для конкретного Замовника та із якісними показниками, які ним вимагаються та отримати посвідчення якості та зробити сертифікати якості. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах для учасників, які закуповують вугілля за фактом постачання у кількості та з якісними показниками, що відповідають потребам конкретного Замовника. Багаточисленими рішеннями АМКУ вимогу щодо наявності на складі у учасника товару та сертифікатів якості 2019 року ВИЗНАНО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, приводим у приклад «найсвіжіше» Рішення АМКУ від 10.04.2019 № 4340. Крім того, вимога щодо надання сертифікатів 2019 року є дискримінаційною вимогою, адже учасники могли придбати товар у 2018 році і зробити відповідні сертифікати якості. ВИМАГАЄМО: Привести тендерну документацію у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі Вашої відмови від виключення з тендерної документації дискримінаційних, ми, будемо вимушені звернусь за захистом своїх прав в орган оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! 26.04.2019 року були внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації, згідно яких Учасники повинні надати: - гарантійний лист в довільній формі, щодо підтвердження наявності в учасника не менше 50% вугілля, що є предметом закупівлі на складі учасника, .. – або гарантійний лист від виробника товару. Також тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вправі вимагати від потенційних постачальників постачання продукції виготовленої та перевіреної у 2019 році, тому що вугілля, яке зберігається тривалий строк, підлягає фізико-механічному впливу (стає хрупким, погіршується його якість) та ставить під сумнів його відповідність умовам Документації та ДСТУ 7146:2010. Тому, при бажанні взяти участь у цьому тендері особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності, сертифікат якості на товар, що є предметом закупівлі і подати його у складі тендерної пропозиції. Адже Постачальники несуть відповідальність за якість товару, що постачається. З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що вимоги стосовно надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів на товар не є дискримінаційною вимогою та не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено