• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області)

Завершена

3 960 804.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 804.02 UAH
Період оскарження: 10.04.2019 11:32 - 21.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b про закупівлю по предмету: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотр

Номер: f14c1a9a7e3d44429791239bc3a87e1f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.b7
Назва: СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b про закупівлю по предмету: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотр
Скарга:
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b про закупівлю по предмету: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області) Службою автомобільних доріг у Київській області (код ЄДРПОУ26345736) (далі – Служба авотомільних доріг, Служба, Замовник) протоколом №25В-5-19 від 13.05.2019р. (надалі – Рішення від 13.05.2019р., Рішення, оформлене Протоколом від 13.05.2019р.) за результатом розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства „ОККО КОНТРАКТ” (код ЄДРПОУ 36248687) (надалі – Переможець, ПП „ОККО КОНТРАКТ”, Учасник 1, Підприємство), вирішено визначити переможцем торгів ПП „ОККО КОНТРАКТ” на закупівлю за державні кошти бензин та дизельне паливо (09130000-9 - нафта і дистиляти) вартістю 3 960 804,00 гривень. Товариство з обмеженою відповідальністю „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД” (далі - ТОВ „КАНТ”, Учасник 2) також взяло участь у процедурі відкритих торгів, які були проведені Замовником на закупівлю: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області) відповідно до оголошення у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b - Закупівля на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozzoro” (далі - веб-портал „Prozzoro”). Тому, як Учасник цих закупівель, користується своїм правом та подає скаргу на Рішення від 13.05.2019 р. до Органу оскарження у порядку та строки визначені ст. 18 Закону України „Про публічні закупівлі” у зв’язку з наступним. Ознайомившись з тендерною пропозицією ПП „ОККО КОНТРАКТ”, вважаємо, що Рішення від 13.05.2019р. про обрання цього Учасника 1 переможцем підлягає скасуванню у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ПП „ОККО КОНТРАКТ” вимогам Тендерної документації (надалі по тексту ТД) Замовника за нижче переліченим критерієм: Відповідно до пп. 1.2.6 п. 1.2 Розділу ІІ ТД документи, які необхідно надати Учаснику: „Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується одним або кількома наступними документами із зазначенням зразка підпису представника Учасника: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.” На виконання пп. 1.2.6 п. 1.2 Розділу ІІ ТД, у складі власної тендерної пропозиції Переможцем було надано Довіреність від 19.07.2018р. №ОК-2018/104 (надалі – Довіреність, Довіреність від 19.07.2019р. та/або Довіреність ). Даною Довіреністю ПП „ОККО КОНТРАКТ”, в особі Директора Стоянського Сергія Сергійовича, який діє на підставі повноважень, що надані йому Статутом Підприємства, на підставі повноважень, що надані йому Статутом Підприємства, на підставі усної попередньої домовленості з представником, уповноважує Кучабську Ірину Орестівну (надалі – Представник, Кучабська І.О.), представляти інтереси Підприємства. Для цього Представнику надаються такі права (п. 1, 2 повноважень): 1) укладати та підписувати на умовах передоплати (авансу) договори, які мають своїм предметом купівлю-продаж, зберігання нафтопродуктів та зрідженого газу, темних нафтопродуктів (мастил), мінеральних добрив, супутніх товарів, оренду термінального обладнання та відповідних карток (старт-карток, паливних карток), надання інформаційно-консультативних послуг; 2) укладати та підписувати на умовах післяоплати (відтермінування оплати, товарного кредиту) договори, що не перевищують 190 000 000,00грн. (сто дев’яносто мільйонів гривень, нуль копійок) які мають своїм предметом купівлю-продаж, зберігання нафтопродуктів та зрідженого газу, темних нафтопродуктів (мастил), мінеральних добрив, супутніх товарів, в тому числі договори, у
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.06.2019 22:19
Автор: ТОВ "КАНТ", Друзь Юрій +380442479859 tender-kant@ukr.net http://www.google.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: d89fe7d2a27a46f2a2d768bb64451c90
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.a6
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Прошу розглянути вимогу у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу Служба автомобільних доріг в Київській області (далі - Замовник) повідомляє наступне: 1. Що стосується порушення п.5.2.2. Тендерної документації та вимоги 4.1 Додатку 4, а саме: видалення Учасником пунктів 4.1.2 – 4.1.4 та розділу 5 Договору поставки від 16.04.2019р. № ТТР-Д—968, з причин, як ви зазначили «конфіденційності інформації» (хоча п. 8.10 Договору не зазначено, які саме пункті є конфіденційними), але навіть у такому випадку ви були зобов’язані виконати вимогу п.2.3. Р.V Тендерної документації, а саме: що у разі якщо Учасник/Переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати / надавати якийсь із вказаних у Р. ІІІ документів, в тому числі частин документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника/Переможця та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів. Зазначене роз’яснення в складі тендерної пропозиції Вами не надано. 2 . Що стосується невірного зазначення предмету закупівлі у Додатку № 6 Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» та строку дії аналогічного договору у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п.п. 2.2. п. 2 Р.V Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника може містити формальні несуттєві помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції Учасника. Відповідно п.п. 2.2.3. п. 2 Р.V Тендерної документації допускається у пропозиції описок, друкарських, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи те, що Учасник надав у складі тендерної пропозиції лист вих. № 7 від 25.04.2019р., в якому не вірно зазначив предмет закупівлі, вказавши «ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти ( Бензин А-95, дизельне паливо, газ пропан-бутан автомобільний)», натомість визначений Замовником предмет закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області)», що не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, а є повною невідповідністю предмету закупівлі. Також, в порушення вимоги п. 5.2.1 ТД Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, строк дії якого з 14.03.2019 до 31.12.2019р., а в скан-копії наданого аналогічного договору строк дії: з 14.03.2019 до 30.04.2019р., що свідчить про недостовірність вказаних даних, які не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок а тому не можуть бути враховані як такі, що відповідають умовам п.п. 2.2. та 2.2.3 п. 2 Р. V Тендерної документації. 3 . Що стосується недотримання вимоги п. 1.1. Р 1 Проекту договору в частині надання універсальних бланків-дозволів. Під час перевірки поданих в складі тендерної пропозиції документів, Замовник виявив невідповідність умовам Тендерної документації в частині надання універсальних талонів – дозволів, які діють на всій мережі АЗС, виходячи з наявних Договорів по кожному окремому Договору-партнерства. З цього приводу Замовник надав аргументовану відповідь 13.05.2019р. на попередню Вашу вимогу від 10.05.2019р. Також, слід зазначити, що Замовник перевіряє та приймає рішення відносно оцінки тендерних пропозицій на підставі тих документів, які були подані в складі тендерної пропозиції Учасника, поданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В зв’язку з цим додаткова інформація, що надана Учасником у абз. 3 пункту 3 вимоги (навіть без підтверджуючих документів стосовно талонів) не може бути прийнята до врахування Замовником. В тому числі з огляду на вимогу абз. 4 п. 5 ст. 28 Закону про публічні закупівлі в частині внесення змін до змісту тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене та з метою дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, у Замовника немає підстав задовольнити подану вимогу стосовно скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРПОМТРЕЙДІНГ».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Додаткова інформація щодо дискваліфікації ТОВ "Укрпромтрейдінг" 41967948

Номер: 34153f846f8e4978a002ad86360426b0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.a5
Назва: Додаткова інформація щодо дискваліфікації ТОВ "Укрпромтрейдінг" 41967948
Вимога:
На підставі ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Укрпромтрейдінг» умовам тендерної документації, а саме не дотримання вимоги п.1.1 Р.1 Проекту договору в частині надання універсальних бланків-дозволів (талонів тощо), які повинні діяти на всій мережі АЗС, наданої в тендерній пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу щодо додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Укрпромтрейдінг» умовам тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2019 09:55
Підтвердження вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу Служба автомобільних доріг в Київській області (далі - Замовник) повідомляє наступне: Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» (далі - Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації (далі - ТД), тендерний комітет визначив, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД, виходячи з того, що в наданих на 2019 рік в Договорах поставки не дотримано вимоги п. 1.1 Р. І Проекту договору (що є невід’ємною частиною ТД) в частинні надання універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо), які повинні діяти на всій мережі АЗС, наданої в тендерній пропозиції. В супереч даній вимозі Учасник надає договори поставок, які містять інформацію щодо строків та умов поставки (відпуску) товару з порушенням вищевказаної вимоги а саме: - у Договорі №ТД-3814/МЕД від 9 квітня 2019 року Р.2 «Умови поставки» у п.2.2. вказано, що отримання товару (заправки нафтопродуктами транспортного засобу на АЗС) здійснюється після пред’явлення Уповноваженою особою Покупця картки на пальне оператору АЗС, яка повинна відповідати зразку зазначеному в Додатковій угоді №1 до договору мережі АЗС ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ». Та сама форма талону діє і для мережі АЗС ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» Додаткова угода №3 до Договору поставки №ТТР-Д-968 від 16 квітня 2019 року. В той же час у Договорі № 1124/08шк від 07 березня 2019 Р.3 «Строки та умови поставки товару» у п.3.1. вказано, що після погодження Сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії) Постачальник надає за податковою накладною Покупцю картку (и) на пальне «WOG» встановленої форми відповідно номіналу (далі – картка(и)). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластикованому носії. Містить емблему торгової марки «WOG», вказану на вид (марку) Товару та номінал. Таким чином Учасник планує надавати два типи талонів, що порушує вимогу ТД в п. 1.1 Р. І Проекту договору в частинні надання універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо), які повинні діяти на всій мережі АЗС, наданої в тендерній пропозиції. Також звертаємо Вашу увагу на те, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам ТД, тендерний комітет Замовника визначив, що його тендерна пропозиція не відповідає і іншим умовам ТД, а саме: - в порушення вимоги п. 5.2.1 ТД Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, строк дії якого з 14.03.2019 до 31.12.2019р., а в скан-копії наданого аналогічного договору строк дії: з 14.03.2019 до 30.04.2019р (додається), що свідчить про недостовірність вказаних даних. - в порушення вимоги п. 5.2.2 ТД Учасником надано скан-копію Договору поставки від 16.04.2019р. № ТТР-Д—968 з ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» не в повному обсязі, а саме: відсутні частини документу, що унеможливлюють отримання інформації. В наданому вищезазначеному Договорі Учасником навмисно приховані пункти 4.1.2-4.1.4, 4.3.3 Р. 4 ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН та повністю прихована інформація щодо Р. 5 Договору (додається). - у Додатку № 6 ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» зазначене невірне посилання на предмет вищезазначеної закупівлі, а саме: «ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, газ пропан-бутан автомобільний)», що не відповідає найменуванню предмета закупівлі Замовника (додається). Зважаючи на вищевикладене та керуючись п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник прийняв рішення по сукупності вищезазначених порушень відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно п.2 ст.16 Закону та умовам ТД протокол №25В-4-19. Додатки: 1. Додаткова угода №1 до Договору поставки №ТД-3814/МЕД від 9 квітня 2019 року. 2. Додаткова угода №3 до Договору поставки №ТТР-Д-968 від 16 квітня 2019 року. 3. Скан-копія стор. 1 Договору № 1124/08шк від 07 березня 2019 року. 4. Скан-копія стор. 2-4 Договору поставки від 16.04.2019р. № ТТР-Д— 968.
Вимога
Є відповідь

Відповідь на вимогу.

Номер: f1c45caedbf74db2b1d8031b07a2c26c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.a4
Назва: Відповідь на вимогу.
Вимога:
Шановний Замовник. У вкладенні надаємо обгрунтування відхилення вимоги ОККО.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник розглянув Вашу вимогу (лист від 03.05.2019 № 1) та прийняв до врахування в частині роз’яснення щодо постачання, зберігання та порядку видачі нафтопродуктів, а також мережі АЗС, передбачених Договором від 07.03.2019 р №1124/08ШК. Водночас інформуємо Вас, що остаточне рішення по результатам розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» буде прийнято з урахуванням всіх вимог, визначених тендерною документацією Замовника в установлені Законом терміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Підстави для відхилення

Номер: 4808b810e4774e4991c3a34062e12e4f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.a3
Назва: Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. п. 5.2.2 ч.5 розділу 3 до тендерної документації встановлює вимогу обов’язкового характеру щодо надання довідки про наявність матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації). У зв’язку з виробничою необхідністю та виконанням функцій і завдань Служби щодо безперервного експлуатаційного утримання мережі доріг Київської області відповідно до покладених на неї зобов’язань Законами України «Про автомобільні дороги», «Про дорожній рух» і діючих нормативних документів, що регламентують правила ремонту та утримання доріг, Учасник обов’язково повинен мати мережі АЗС по м. Києву, Київській області та по всіх областях України, які знаходяться у власності або на які підтверджено право використання.». Керуючись умовами договору №1124/08ШК від 07.03.2019 р. , наданого учасником торгів в складі тендерної пропозиції, предметом договору є поставка нафтопродуктів партіями. Правова природа даного договору не передбачає наявність в учасника правомочності щодо володіння/користування/розпорядження самими АЗС. Відповідно, учасник не може підтвердити свою відповідність вимозі щодо наявності мережі АЗС по всіх областях України, які знаходяться у власності або на які підтверджено право використання. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що розглянувши Договір від 07.03.2019 р №1124/08ШК, Замовником встановлено, що умовами вищезазначеного Договору передбачено наступне: згідно п. 1.1 вказаного Договору, ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» (далі – Постачальник) зобов’язується постачати ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» (далі – Покупець) нафтопродукти партіями (далі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар від постачальника та оплатити його вартість на умовах даного Договору Відповідно до п. 1.2 Договору Постачальник зобов’язується зберігати придбаний Покупцем у Постачальника Товар протягом строку на умовах, передбачених цим Договором. При цьому, згідно змісту п.п. 3.2, 3,9 Товар повертається (видається) Покупцеві зі зберігання лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником Покупцеві, тільки пред’явнику картки на пальне. П. 3.7 Договору визначено, що зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється на автозаправних станціях користувача, перелік яких погоджено сторонами у додатку 1 до вищезазначеного Договору. На підставі зазначеного Замовник немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» в цій частині. Інформуємо Вас, що остаточне рішення по результатам розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» буде прийнято з урахуванням всіх вимог, визначених тендерною документацією Замовника в установлені Законом терміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: 062113b147864a088cc185daf7c03da8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.a2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Дискримінаційні вимоги, прописані в ТД, порушують право нашого підприємства прийняти участь в закупівлі, а саме: 1) В розділі 3 ТД п. 5 пп. 5.2.1. Замовник вимагає від учасників: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2018 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), скан-копію виконаного договору, позитивний відгук ….. Аналогічним договором буде вважатись договір на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС.» Вказаний Замовником часовий період є дискримінаційною вимогою та ПОРУШУЄ НАШЕ ЗАКОННЕ ПРАВО ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ у цій закупівлі з наступних підстав. Наше підприємство не має аналогічних договорів (на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо)) за період 2016-2018 роки, однак має УКЛАДЕНІ ТА ВИКОНАНІ ДОГОВОРИ у 2019 році на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС. В ТД НЕ ВСТАНОВЛЕНА МОЖЛИВІСТЬ подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році, що може свідчити про умисне дискримінування Замовником Учасників, які або не були створенні в той період або не проводили підприємницьку діяльність пов’язану з продажем бланків-дозволів. Таким чином, Замовник дискримінує всіх учасників які мають укладені та виконані договори у 2019 році, в тому числі наше підприємство, та всіх новостворених учасників, які не здійснювали підприємницьку діяльність у період 2016-2018 роках. Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2016-2018 р.р. Ми як потенційний учасник цієї закупівлі, здійснюючи свою діяльність згідно норм чинного законодавства, маючи досвід укладеного та виконаного договору протягом 2019 року ПОЗБАВЛЕНІ можливості прийняти участь у цій закупівлі, що я прямою дискримінацією наших прав. Замовник встановлюючи таку вимогу порушує наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»: Статтю 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до ТД, а саме: розширити часові рамки аналогічних договорів, у тому числі договорів укладених та виконаних протягом 2019 року. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018. В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дорого дня! Розглянувши Вашу вимогу, Тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення задовольнити вимогу та внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2019 років.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 8100a7e8702c469aac4fe72efa05e99e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000518-b.a1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
При уважному вивченні умов ТД, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які перешкоджають нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, а саме: 1) В розділі 3 ТД п. 5 пп. 5.2.1. Замовник вимагає від учасників: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2018 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), скан-копію виконаного договору, позитивний відгук від Замовника, у разі якщо Замовником була не Служба автомобільних доріг у Київській області. Аналогічним договором буде вважатись договір на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС. Відгук до договору, який зазначений в Додатку №3 повинен бути адресований на Службу автомобільних доріг у Київській області.» Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наше законне право прийняти участь у цій закупівлі з наступних підстав. Наше підприємство має укладені та виконані у 2019 році аналогічні договори на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС. В ТД не встановлена можливість подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році. Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2016-2018 р.р. Замовник вимагає надання відгуку адресованого на Службу автомобільних доріг у Київській області. Зазначена вимога є дискримінаційною та необґрунтованою, з наступних підстав. Відгуки про виконання договору надаються Замовниками Учасникам одноразово після повного виконання договору. Відгуки Замовника адресовані Учаснику і Учасник має право їх надавати будь якому підприємству, установі, організації будь-якої форми власності як підтвердження повного виконання своїх зобов’язань за договором. Незрозуміло, чому відгук має бути адресований саме Службі автомобільних доріг у Київській області і чим замовника не влаштовують відгуки видані на учасника, зміст яких свідчить про повне виконання договору. Окрім того, надання відгуків це добровільна справа Замовника, не врегульована нормами чинного законодавства, Учасник не може постійно просити різні відгуки від Замовника про виконання одного й того самого договору. Таким чином, в закупівлі можуть прийняти участь лише учасники які зможуть отримати від замовників відгуки адресовані на Службу автомобільних доріг у Київській області. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! По суті Вашої вимоги Замовник повідомляє наступне: Відповідно до п. 5.2.1. Р ІІІ Тендерної документації Замовник вимагає надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2018 років, для того, щоб Учасник міг підвередити свою кваліфікацію та відповідність предмету закупівлі. Заданий період становить 3 роки, що розширює коло Учасників та дає можливість участі всім стабільно працюючим організаціям. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником дана закупівля проводиться повторно, так як попередні торги не відбулися. Треба зазначити, що вимоги п 5.2.1. в даній закупівлі не змінювалися при цьому на попередні торги прийшло шість Учасників, що підтверджує добросовісну конкуренцію та недискримінацію Учасників. Відповідно до п. 5.2.1. Р ІІІ Тендерної документації вимагається надати позитивний відгук від Замовника, у разі якщо Замовником була не Служба автомобільних доріг у Київській області. Слід зазначити, що позитивний відгук є гарантією спроможності виконання та якості наданих послуг, тому вимагається надати відгук безпосередньо від Замовника по наданому договору. Також зважаючи на те, що Замовником в попередніх періодах було неодноразово виявлено факт підробки Учасниками аналогічних відгуків, Тендерним комітетом було встановлено та прописано дану вимогу у всіх Тендерних закупівлях Замовника. Також треба заначити, що Замовник не вимагає відгук про виконання договору, а лише підтвердження надійності, спроможності та безперебійності надання послуг (товару) за наданим договором. Зважаючи на приведені Учасником порушення частини третьої статті 5 Закону даною вимогою Замовник повідомляє, що сам не одноразово надавав та надає аналогічні відгуки службам, організаціям, установам Замовником яких була Служба автомобільних доріг у Київській області, тому не бачить причин у відмові надати відповідний позитивний відгук Замовником. Виходячи з вищенаведеного, Тендерним комітетом прийнято рішення не задовольнити дану вимогу Учасника у зв’язку з відсутністю на думку Комітету дискримінаційних вимог та обґрунтування підстав невиконання даних вимог Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено