• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»

-

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2019 12:29 - 22.05.2019 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: bdaba945704a4f539786a0ec5c2ff914
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000683-b.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
За результатами аналізу протоколу №17 засідання тендерного комітету Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 28.05.2019 року, а також документації закупівлі Консультаційних послуг з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-000683-b, нами встановлено, що в технічних вимогах, кваліфікаційних вимогах Учасників, а також в проекті договору про закупівлю послуг, Замовником встановлені дискримінаційні умови, що порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, що випливає з наступного. Встановлені Вами вимоги є дискримінаційними, оскільки надають можливість прийняти участь у даній закупівлі виключно підприємствами, що реалізують цілком конкретне ПЗ (MASTER), що вбачається з наступного: 1. Додаток №1 до документації закупівлі: П. 2.6. Підтвердження кваліфікації спеціалістів: - Копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х) - копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 2-х). П. 2.9 Довідка у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ, яким надавалися послуги постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ», із зазначенням періоду виконання договору, а на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг. П. 2.10. Для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ». 2. Додаток №2 до документації закупівлі «Технічні вимоги» П. 1. Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» в обсязі від 100 годин: … П. 2. Організація процедур конвертації даних між існуючою обліковою системою та автоматизованою системою бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ». 3. Додаток №4 до документації закупівлі «Проект Договору». П. 1. Договору (предмет договору) містить пряме посилання на цілком конкретне програмне забезпечення, а саме: «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони домовились: Виконавець зобов’язується надати Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ». Більше того, сама назва даної закупівлі також містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення (Master:Комплексний облік для бюджетних установ), без зазначення будь-якої альтернативи, це повністю обмежило коло потенційних учасників, а отже не сприяє економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель), а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлені Замовником вимоги обмежують будь-яку конкуренцію в цілому. - максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів. - відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою; - зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання. Таким чином, встановлені Вами вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року «Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» та надати нам відповідь із врахування наявності даного документа. У зв’язку із вищезазначеним, просимо Вас відмінити допорогові закупівлі Консультаційних послуг з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-000683-b, оскільки вони були проведені за наявності дискримінаційних вимог та з грубим порушенням основних принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Для безперервного ведення бухгалтерського обліку та швидкісного здійснення операцій, що пов’язані з бюджетним процесом, Департаментом укладено договір на комплекс послуг з постачання в електронній формі та встановлення ліцензійного програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ». Таким чином, враховуючи те, що на персональних комп`ютерах працівників Департаменту вже встановлено програмне забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» встановлені в документації закупівлі вимоги не є дискримінаційними, а чітко відповідають потребам Замовника. Закупівля послуг з обслуговування іншого ліцензійного продукту призвела б до неефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Не задоволено