• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за Капітальним ремонтом (термомодернізація) на об'єкті " Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська- відокремлений структурний підрозділ КЛПУ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" по вул.Остапа Вишні, буд.24,м.Краматорськ,Донецька обл.

Здійснення технічного нагляду за Капітальним ремонтом (термомодернізація) на об'єкті "Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська- відокремлений структурний підрозділ КЛПУ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" по вул.Остапа Вишні,буд.24,м.Краматорськ,Донецька обл.

Завершена

125 713.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 628.57 UAH
Період оскарження: 17.04.2019 15:13 - 23.04.2019 08:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо перегляду рішення про визначення переможцем

Номер: 15bb343a79c54c718d0d5fd5b7fa6cb7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000941-c.b1
Назва: Вимога щодо перегляду рішення про визначення переможцем
Вимога:
Закупівля UA-2019-04-17-000941-c Здійснення технічного нагляду за Капітальним ремонтом (термомодернізація) на об'єкті "Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська- відокремлений структурний підрозділ КЛПУ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" по вул.Остапа Вишні,буд.24,м.Краматорськ,Донецька обл. Замовник - Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська -відокремленний структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф». Розглянувши протокол Замовника №2019-35 від 08 травня 2019р. про вибір Переможця, звертаємо Вашу увагу, що 30 серпня 2017 запрацювала система ризик-індикаторів ProZorro. Вона дозволяє в автоматичному режимі виявляти закупівлі, у яких потенційно є порушення норм та принципів Закону “Про публічні закупівлі”. Зазначена система запроваджена відповідно до ч.2 Ст.7.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з критеріїв, які відслідковує система, є аномальна економія (понад 60%). Враховуючи результати аукціону і суму пропозиції Комунального підприємства Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва" 46 800,00 грн економія становить 62,8%. Тобто у випадку визначення КП Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва" переможцем процедури закупівлі це свідчить про значну корупційну складову та непрозорість закупівлі. Крім того, ціна пропозиції учасника допорогових торгів розраховується на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об’єкту і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Виходячи з запропонованої ціни за здійснення технічного нагляду в розмірі 46 800,00 грн та згідно розрахунку учасника планована трудомісткість становить 34 людино-дні. Враховуючи, що ремонтні роботи з термомодернізації виконуватимуться в період з травня 2019 по 31.12.2019 та беручи до уваги обсяги робіт, дана кількість людино-днів не є достатньою для якісного здійснення технічного нагляду та призводить до невиконання своїх договірних зобов’язань. Просимо переглянути рішення Замовника про визначення переможцем Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати на підставі технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі податку на додану вартість. Учасник/учасник-переможець торгів формує ціну тендерної пропозиції на підставі вартості робіт, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю. Учасником на виконання вимог оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель надано підтвердження виконання робіт, що є предметом закупівлі «Здійснення технічного нагляду за Капітальним ремонтом (термомодернізація) на об’єкті «Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська - відокремлений структурний підрозділ КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» по вул.Остапа Вишні, буд.24, м.Краматорськ, Донецька обл.» за кінцеву ціну, подану учасником на електронному аукціоні. Крім того, система ризик-індикаторів ProZorro в автоматичному режимі дозволяє виявляти закупівлі, у яких потенційно (а не 100 відсотково!) є порушення норм та принципів Закону “Про публічні закупівлі”. Система ризик індикаторів покликана ідентифікувати тендери, за якими є підвищений ризик неефективності проведення процедури або ризик обмеження конкуренції. Допорогова процедура закупівель з предметом закупівлі «Здійснення технічного нагляду за Капітальним ремонтом (термомодернізація) на об’єкті «Станція швидкої медичної допомоги м.Краматорська - відокремлений структурний підрозділ КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» по вул.Остапа Вишні, буд.24, м.Краматорськ, Донецька обл.» проведена відповідно до Наказу від 19.03.2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» та з додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Принципи здійснення публічних закупівель додержані в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено