-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Озерна, 11,11а,12,13,14,14а,15,16,16/1,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,34/36,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,45а,46,48,50,50а,52 Дарницького району м. Києва
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Озерна, 11,11а,12,13,14,14а,15,16,16/1,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,34/36,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,45а,46,48,50,50а,52 Дарницького району м. Києва
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2019 12:01 - 30.04.2019 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
976bbbcaa3e9403b9158528a811cd520
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-25-001120-b.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Оголошенні про проведення закупівлі, а саме:
1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 30.04.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником).
Учасник надав сканкопію Трудової угоди з інженером-проектувальником. Але ця сканкопія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О.С.Фесенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 23.05.2019 14:03
Дата подачі:
23.05.2019 14:03
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліфікації
Номер:
7d05e9ad50b14792ba5d95ea9d0615b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-25-001120-b.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було проведено наступну закупівлю: ID UA-2019-04-25-001120-b Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Озерна, 11,11а,12,13,14,14а,15,16,16/1,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,34/36,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,45а,46,48,50,50а,52 Дарницького району м. Києва.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.
У закупівлі взяли участь 2 учасники.
Електронною системою закупівель була визначена, як найбільш економічно вигідна, ціна учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито численні порушення під час виконання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у 2018 році робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва, виконання цих робіт з порушенням календарного графіку, не у повному обсязі, не якісно та не своєчасно.
Відповідно до пункту 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Вищезазначені Замовником підстави дискваліфікації не є законними та не відповідають дійсності.
Так, як документи учасником - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Разом з тим, усі здійснені у 2018 році ТОВ «АФІНАЦЕНТР», як переможцем допорогових закупівель, роботи з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва на усіх без виключення об’єктах були виконані своєчасно, якісно та у повному обсязі. Акти виконаних робіт були підписані Замовником без жодних зауважень щодо іх своєчасності, об’ємів, якості та відповідності ДБН. Також, прийняття виконаних робіт проводилося за участю представника технічного нагляду Замовника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 16.05.2019 13:40
- відповідь на скаргу.PDF 17.05.2019 12:24
Дата подачі:
16.05.2019 13:40
Вирішення:
Управління капітального будівництва Дарницької РДА відхиляє скаргу ТОВ "Афінацентр"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2019 12:25
Підтвердження вирішення:
скаргу ТОВ "Афінацентр" відхилено