• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO27000 та ISO14298» Перший пусковий комплекс та розділ 3-4 третього пускового комплексу (креслення 236-СКС-1 арк1-2)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: роботи з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO27000 та ISO14298» Перший пусковий комплекс та розділ 3-4 третього пускового комплексу (креслення 236-СКС-1 арк1-2); перелік та обсяги виконання робіт відображені Додатку 2 до тендерної документації («Вимоги до предмету закупівлі. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання»), а також, в «Проекті» (з кресленнями та специфікаціями Проекту Учасники можуть ознайомитися після підписання документу про нерозголошення інформації яка має комерційну таємницю за адресою: м. Київ вул. Дегтярівська 38-44. Телефон для довідок (044) 481-03-47). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: учасник зобов‘язується приступити до виконання Робіт безпосередньо протягом 1 (однієї) доби після отримання заявки на виконання Робіт. Учасник зобов‘язується не пізніше 60 (шістдесятого) календарного дня з дати підписання договору надати Замовнику письмове повідомлення про наявність у Учасника устаткування (обладнання), яке буде встановлюватися (монтуватися) під час виконання Робіт за договором, та узгодити із Замовником дати початку виконання Робіт у Місці виконання робіт. Після отримання зазначеного у договорі повідомлення Учасника та узгодження Сторонами дати початку виконання Робіт у Місці виконання робіт, Замовник забезпечує працівникам Учасника доступ до Місця виконання Робіт в порядку, визначеному договором. Учасник зобов‘язується виконати весь обсяг Робіт, визначений договором впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати надання Замовником доступу до Місця виконання Робіт працівникам Учасника.

Торги не відбулися

14 075 648.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 000.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2019 15:28 - 30.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: 9e3d773060b24124a25c4ffa9f3979c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-002162-a.a5
Назва: Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Правові підстави для відхилення тендерних пропозицій при проведенні закупівель визначаються частинами 1 та 2 Статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та частиною 1 Статті 30 а також частиною 7 Статті 28. Переліченим вище не передбачені санкції до учасників закупівлі із приводу недоступності або неактивності будь-яких сайтів публічної мережі internet, адже, цей фактор існує за межами гарантованого контролю учасників попри їх об’єктивні можливості. Дійсність в складі тендерної документації вимоги обов’язкової доступності та активності сайтів, інформацією яких підтверджується наявність сертифікації SAN HANA TDI у запропонованого учасником у складі робіт сховища даних, створює можливості для маніпуляцій та зловживань, адже доступність сайтів в певних мережних зонах під час оцінки пропозицій учасників піддається деструктивному впливу третіх осіб з цілями протизаконного спотворення результатів закупівлі. Виходячи із викладеного вище вимагаємо виключити в тендерній документації із переліку документів, які Учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити) в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді (Загальні положення. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в пункті 9) коментар “*Сайт обов’язково має бути активним, у випадку неактивного сайту, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена”. Слід відзначити, що в разі існування сумніву у Замовника стосовно сертифікації SAN HANA TDI у запропонованого учасником у складі робіт сховища даних, він може скористатися положенням частини 7 Статті 28 та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до компетентних та авторитетних джерел і у разі виявлення недостовірної інформації відхилити тендерну пропозицію такого учасника на законних підставах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями), Замовником буде внесено зміни до тендерної документації на підставі запиту. Зміни до тендерної документації по закупівлі "Роботи з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO27000 та ISO14298» Перший пусковий комплекс та розділ 3-4 третього пускового комплексу (креслення 236-СКС-1 арк1-2)" буде опубліковано відповідно до вимог ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: 01fbd0d6d286463b8f0d6553c0da9207
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-002162-a.a4
Назва: Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Правові підстави для відхилення тендерних пропозицій при проведенні закупівель визначаються частинами 1 та 2 Статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та частиною 1 Статті 30 а також частиною 7 Статті 28. Переліченим вище не передбачені санкції до учасників закупівлі із приводу недоступності або неактивності будь-яких сайтів публічної мережі internet, адже, цей фактор існує за межами гарантованого контролю учасників попри їх об’єктивні можливості. Дійсність в складі тендерної документації вимоги обов’язкової доступності та активності сайтів, інформацією яких підтверджується сумісність запропонованого учасником у складі робіт серверного обладнання з SAP в CERTIFIED SAP HANA® HARDWARE DIRECTORY створює можливості для маніпуляцій та зловживань, адже доступність сайтів в певних мережних зонах під час оцінки пропозицій учасників піддається деструктивному впливу третіх осіб з цілями протизаконного спотворення результатів закупівлі. Виходячи із викладеного вище вимагаємо виключити в тендерній документації із переліку документів, які Учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити) в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді (Загальні положення. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в пункті 8) коментар “*Сайт обов’язково має бути активним, у випадку неактивного сайту, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена”. Слід відзначити, що в разі існування сумніву у Замовника стосовно сумісності запропонованого учасником у складі робіт серверного обладнання із SAP в CERTIFIED SAP HANA® HARDWARE DIRECTOR, він може скористатися положенням частини 7 Статті 28 та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до компетентних та авторитетних джерел і у разі виявлення недостовірної інформації відхилити тендерну пропозицію такого учасника на законних підставах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями), Замовником буде внесено зміни до тендерної документації на підставі запиту. Зміни до тендерної документації по закупівлі "Роботи з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO27000 та ISO14298» Перший пусковий комплекс та розділ 3-4 третього пускового комплексу (креслення 236-СКС-1 арк1-2)" буде опубліковано відповідно до вимог ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: 938274cc4c4443538f3794364bfe7a31
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-002162-a.a3
Назва: Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до інформації Торгово-промислової палати України, в тому числі тою, що офіційно оприлюднена на її веб-порталі за адресою https://ucci.org.ua/siertifikatsiia-pokhodzhiennia, сертифікати походження товарів оформлюються для підтвердження походження товарів: - Торгово-промисловою палатою країни, із території якої здійснюється експорт партії товарів; - або Торгово-промисловою палатою України при імпорті партії товарів зарубіжного виробництва на підставі товаро-транспортних документів та партію товарів, що надійшла на її митну територію; та необхідні для завершення процедур митного оформлення. Предметом даної закупівлі є роботи з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних. Детальне вивчення тендерної документації вказує на відсутність постачання товарів в складі робот, що надаються. В ТД лише присутні вимоги до обладнання, яке має бути встановлено в процесі проведення робіт. Таким чином, вказаною вимогою надання Сертифікату походження товару учасниками в складі їх тендерних пропозицій Замовник необгрунтовано обмежує коло учасників лише такими, що в повному обсязі мають вже на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій в своєму розпорядженні все обладнання, яке має бути встановлено в процесі проведення робіт, та відмовляє в участі у процедурі закупівлі учасникам, які можуть у випадку перемоги в закупівлі придбати необхідне обладнання до дати початку виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу, що серед передбачених частиною 1 Статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відсутнє визначення “учасник не забезпечений на момент подання тендерної пропозиції на виконання робіт обладнанням, яке має бути встановлено в процесі проведення робіт” або подібне. Також звертаємо Вашу увагу на офіційне роз’яснення Торгово-промислової палати України, з якого слідує, що Сертифікат походження товару за формою СТ-1 оформлюється виключно при експортних операціях між країнами СНД (зазвичай із Росії) і таким чином не застосовуваний в умовах даної закупівлі. З урахуванням викладеного вище, вимагаємо виключити із тендерної документації закупівлі вимогу надання учасниками в складі тендерних пропозицій Скан-копія(ї) діючого(их) Сертифікату(ів) походження товару(ів) за формою СТ-1 на запропоноване учасником у складі робіт устаткування (обладнання), як дискримінаційну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями), Замовником буде внесено зміни до тендерної документації на підставі запиту. Зміни до тендерної документації по закупівлі "Роботи з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO27000 та ISO14298» Перший пусковий комплекс та розділ 3-4 третього пускового комплексу (креслення 236-СКС-1 арк1-2)" буде опубліковано відповідно до вимог ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: 615dc54ab09841ceada3421715fbcd27
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-002162-a.a2
Назва: Про виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, в тому числі креслення та специфікації Проекту, ми дійшли висновку про відсутність в складі робот з побудови комплексної системи обробки, зберігання та передачі даних, що є предметом закупівлі, верхолазних робот або таких, що виконуються на висоті. Наша компанія зацікавлена в участі в закупівлі та має намір в разі перемоги виконати всі роботи без порушення вимог законодавства з охорони праці. Проте, не мотивована ніякими об’єктивними потребами здійснення закупівлі вимога наявності в учасника дозволу на роботи верхолазні та/або роботи що, виконуються на висоті, видані у відповідних державних органах є нездійсненою для нас тобто дискримінаційною. Вимагаємо виключити із тендерної документації вказану вимогу про обов’язковість надання учасниками в складі тендерної пропозиції “5) Скан-копія(ї) діючого(их) дозволу(ів) учасника та/або скан-копія(ії) діючої(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці учасника на роботи верхолазні та/або роботи що, виконуються на висоті, видані (зареєстровані) у відповідних державних органах”, як таку, що не відповідає положенням частини 4 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час виконання робіт є необхідність прокладання кабелів на висоті більше ніж 1,3 м. Ці роботи вважаються такими, які проводяться на висоті. (Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) (роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання Проектної документації

Номер: e4502f4bd3c24f9597898113954e2ceb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-002162-a.c1
Назва: Надання Проектної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" одним з принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників, що також викладено в частині 2 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі": замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Частина 2 статті 22 Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Керуючись вищевикладеним, просимо надати вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю шляхом завантаження інформаціі щодо «Проекту» з кресленнями та специфікаціями в електронному вигляді через електронну систему закупівель або ж надати законодавчо обґрунтоване роз’яснення щодо конфіденційності Проектної документації, з якою Учасники можуть ознайомитися тільки після підписання документу про нерозголошення інформації. Дякуємо за увагу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно діючого на Державному підприємстві «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі - Поліграфкомбінату "Україна") ПОЛОЖЕННЯ про комерційну таємницю та ділову конфіденційну інформацію Поліграфкомбінату "Україна", яке розроблене на підставі Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Кримінального кодексу України, Кодексу про адміністративні правопорушення України, Закону України "Про інформацію", Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції", постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 №611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", міжнародних стандартів ISO/ІЕС 27001:2013, РСІ "Вимоги фізичної безпеки", РСІ "Вимоги логічної безпеки" сертифікаційних вимог по ISO 14298:2013 (для урядового рівня) інформація щодо складу програмного, апаратного забезпечення та специфікація обладнання, інформаційних систем та мереж, які використовуються на підприємстві, Відомості щодо схем розміщення та планування приміщень структурних підрозділів, цехів, служб підприємства, відомості про структуровану кабельну систему - відносяться до відомостей, що становлять комерційну таємницю Поліграфкомбінату "Україна": п.п. 1.3, 2.4, 2,6 ПЕРЕЛІКу відомостей, що становлять комерційну таємницю Поліграфкомбінату "Україна". Ця інформація не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 №611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці" і доступ до неї регулюється внутрішніми документами Поліграфкомбінату "Україна", які нормують інформаційну безпеку підприємства в режимі рівня зумовленого наданими в першому абзаці нормативними актами України та сертифікаційними умовами міжнародних стандартів. Допуск до інформації не є обмеженим. Кожен учасник може ознайомитися з необхідною документацією в режимі, встановленому на підприємстві. Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону. Відповідно до ст. 162 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання, що є володільцем технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами, за умов, що ця інформація має комерційну цінність у зв'язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а володілець інформації вживає належних заходів до охорони її конфіденційності. Відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено