• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Подушка (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), ковдра ватяна (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), покривало (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), підковдра (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), простирадло (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наволочка (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушник махровий для обличчя (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет) рушник махровий для лазні (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушник вафельний для ніг (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), пелюшка фланелева (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наматрацник (чохол) для ватного матрацу (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), жалюзі горизонтальні (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет).

Торги не відбулися

924 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 249.30 UAH
Період оскарження: 13.05.2019 14:39 - 25.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: d8383ed5313b4aa0a2d10a8c94a33bed
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-13-001387-a.a2
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2019 21:13
Дата виконання рішення Замовником: 21.06.2019 12:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7764-р/пк-пз від 13.06.2019 тендерним комітетом Камишівського психоневрологічного інтернату прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю Подушки (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), ковдри ватяної (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), покривала (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), підковдри (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), простирадла (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наволочки (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушнику махрового для обличчя (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет) рушнику махрового для лазні (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушнику вафельного для ніг (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), пелюшки фланелевої (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наматрацнику (чохлу) для ватного матрацу (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), жалюзів горизонтальних (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-13-001387-a
Автор: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Тетяна Ходаківська +380442392003, +380672328712 thodakovskaya@tk-domtex.com.ua http://www.tk-domtex.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель

Номер: 7e4a92ed462146e8b74bd75bd41afa08
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-13-001387-a.a1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Вимога:
Вимога в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Камишівського психоневрологічного інтернат ознайомившись та проаналізувавши дану вимогу з врахуванням всіх принципів повноти, об’єктивності та неупередженості повідомляє учасника, який подав вимогу про наступне: Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись даною можливістю, регламентованою законом, Замовником у Тендерній документації була зазначена вимога щодо необхідності надання зразку товару переможцем закупівлі. Дана процедура детальним чином виписана у Додатку № 5 Тендерної документації та встановлена з метою того, щоб переконатися у якості запропонованого товару та його відповідності умовам закупівлі. Значна вартість закупівлі зумовлює те, що замовник до укладання договору повинен переконатися у тому, що товар дійсно відповідає вимогам Тендерної документації. Окрім цього, сама вимога щодо надання переможцем закупівлі зразку товару не може вважатися дискримінаційною, оскільки жодним чином не направлена на звуження конкуренції. Більш того, у своїй вимозі, Потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вказаних умов Документації, та не довів, яким чином наведені умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі та перешкоджають Потенційному учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Також повідомляємо, що відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі визнається тендерна пропозиція, яка відповідає умовам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. А отже, вимога щодо надання переможцем закупівлі зразку товару та подальше його надання не призводить до порушення принципу максимальної економії та ефективності, що встановлений у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно вимоги, встановленій у п. 5.7. Додатку 3 Тендерної документації, щодо здійснення поставки товару Постачальником, в присутності представника Постачальника зазначаємо наступне. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у Тендерній документації встановлює один з кваліфікаційних критеріїв, визначених у частині 2 даної статті, зокрема критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, наявність у постачальника транспортного засобу, який він буде використовувати для самостійного постачання товару (без використання послуг кур’єрської доставки) кореспондується з приписами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не носить ознак дискримінації. При написанні же вимоги, потенційний учасник допустив хибний умовивід стосовно того, що якщо іншими нормативно-правовими актами прямо не передбачена обов’язкова наявність у суб’єкта господарювання транспортного засобу, то він його може не мати і постачати товар за допомогою кур’єрської служби. Водночас виходячи з такої логіки, наявність досвіду виконання аналогічного договору, необхідна наявність працівників теж прямо не передбачена цивільним, господарським законодавством України. Тож виходить, що замовник не може застосовувати кваліфікаційні критерії, а сама стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконною. Звичайно, що це не відповідає дійсності, що у свою чергу підтверджує хибність думок потенційного учасника, які він виклав у своїй вимозі. Постачання товару безпосередньо постачальником призводить до швидкої заміни товару, до такого ж швидкого складання претензійних документів (актів виявлених недоліків), у випадку доставки товару неналежної якості, комплектності. Окрім цього, саме постачальник, а не кур’єрська служба доставки, підписує видаткову накладну у місці поставки товару. Додатково зазначаємо, що у перших пунктах Інструкції П-6 та Інструкції П-7 зазначається, що вони застосовуються у тих випадках, коли умовами постачання не передбачено іншого порядку приймання товару. У зв’язку з тим, що Замовник визначив інший порядок приймання, дані норми превалюють над Інструкціями з приймання товару, та призводять до незастосування пунктів Інструкцій П-6, П-7 у частині можливості постачання товару кур’єрськими службами доставки. Враховуючи вищенаведене, усі вимоги, визначені тендерною документацією є законними, обґрунтованими та такими, які направлені на забезпечення постачання якісного товару. У зв’язку з цим, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено