-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Подушка (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), ковдра ватяна (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), покривало (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), підковдра (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), простирадло (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наволочка (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушник махровий для обличчя (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет) рушник махровий для лазні (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушник вафельний для ніг (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), пелюшка фланелева (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наматрацник (чохол) для ватного матрацу (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), жалюзі горизонтальні (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет).
Торги не відбулися
924 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 249.30 UAH
мін. крок: 1% або 9 249.30 UAH
Період оскарження:
13.05.2019 14:39 - 25.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
d8383ed5313b4aa0a2d10a8c94a33bed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-001387-a.a2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення та встановлення дискримінаційних вимог.pdf 24.05.2019 17:33
- Скарга АМКУ_ Камишівський психоневрологічний інтернат.docx 24.05.2019 17:33
- Screenshot_2019-05-23_Google_Карты.png 24.05.2019 17:33
- Screenshot_2019-05-24_Google_Карты.png 24.05.2019 17:33
- Платіжне доручення 8082 від 23.05.2019.pdf 24.05.2019 17:33
- Рішення від 29.05.2019 № 6835 + лист Замовнику.pdf 29.05.2019 20:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2019 № 7764.pdf 14.06.2019 15:50
- Рішення від 12.06.2019 № 7764.pdf 19.06.2019 21:13
- Протокол внесення змін.pdf 21.06.2019 12:19
- Лист-відповідь АМКУ.pdf 21.06.2019 12:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2019 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.06.2019 21:13
Дата виконання рішення Замовником:
21.06.2019 12:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7764-р/пк-пз від 13.06.2019 тендерним комітетом Камишівського психоневрологічного інтернату прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю Подушки (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), ковдри ватяної (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), покривала (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), підковдри (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), простирадла (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наволочки (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушнику махрового для обличчя (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет) рушнику махрового для лазні (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), рушнику вафельного для ніг (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), пелюшки фланелевої (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), наматрацнику (чохлу) для ватного матрацу (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), жалюзів горизонтальних (джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-13-001387-a
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Номер:
7e4a92ed462146e8b74bd75bd41afa08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-13-001387-a.a1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Вимога:
Вимога в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення дискримінаційних умов.docx 17.05.2019 11:13
- Відповідь на вимогу по пост.білизні.pdf 20.05.2019 10:11
Дата подачі:
17.05.2019 11:13
Вирішення:
Тендерний комітет Камишівського психоневрологічного інтернат ознайомившись та проаналізувавши дану вимогу з врахуванням всіх принципів повноти, об’єктивності та неупередженості повідомляє учасника, який подав вимогу про наступне:
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Керуючись даною можливістю, регламентованою законом, Замовником у Тендерній документації була зазначена вимога щодо необхідності надання зразку товару переможцем закупівлі. Дана процедура детальним чином виписана у Додатку № 5 Тендерної документації та встановлена з метою того, щоб переконатися у якості запропонованого товару та його відповідності умовам закупівлі.
Значна вартість закупівлі зумовлює те, що замовник до укладання договору повинен переконатися у тому, що товар дійсно відповідає вимогам Тендерної документації.
Окрім цього, сама вимога щодо надання переможцем закупівлі зразку товару не може вважатися дискримінаційною, оскільки жодним чином не направлена на звуження конкуренції.
Більш того, у своїй вимозі, Потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вказаних умов Документації, та не довів, яким чином наведені умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі та перешкоджають Потенційному учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі визнається тендерна пропозиція, яка відповідає умовам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. А отже, вимога щодо надання переможцем закупівлі зразку товару та подальше його надання не призводить до порушення принципу максимальної економії та ефективності, що встановлений у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимоги, встановленій у п. 5.7. Додатку 3 Тендерної документації, щодо здійснення поставки товару Постачальником, в присутності представника Постачальника зазначаємо наступне.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у Тендерній документації встановлює один з кваліфікаційних критеріїв, визначених у частині 2 даної статті, зокрема критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, наявність у постачальника транспортного засобу, який він буде використовувати для самостійного постачання товару (без використання послуг кур’єрської доставки) кореспондується з приписами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не носить ознак дискримінації.
При написанні же вимоги, потенційний учасник допустив хибний умовивід стосовно того, що якщо іншими нормативно-правовими актами прямо не передбачена обов’язкова наявність у суб’єкта господарювання транспортного засобу, то він його може не мати і постачати товар за допомогою кур’єрської служби. Водночас виходячи з такої логіки, наявність досвіду виконання аналогічного договору, необхідна наявність працівників теж прямо не передбачена цивільним, господарським законодавством України. Тож виходить, що замовник не може застосовувати кваліфікаційні критерії, а сама стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконною. Звичайно, що це не відповідає дійсності, що у свою чергу підтверджує хибність думок потенційного учасника, які він виклав у своїй вимозі.
Постачання товару безпосередньо постачальником призводить до швидкої заміни товару, до такого ж швидкого складання претензійних документів (актів виявлених недоліків), у випадку доставки товару неналежної якості, комплектності. Окрім цього, саме постачальник, а не кур’єрська служба доставки, підписує видаткову накладну у місці поставки товару.
Додатково зазначаємо, що у перших пунктах Інструкції П-6 та Інструкції П-7 зазначається, що вони застосовуються у тих випадках, коли умовами постачання не передбачено іншого порядку приймання товару. У зв’язку з тим, що Замовник визначив інший порядок приймання, дані норми превалюють над Інструкціями з приймання товару, та призводять до незастосування пунктів Інструкцій П-6, П-7 у частині можливості постачання товару кур’єрськими службами доставки.
Враховуючи вищенаведене, усі вимоги, визначені тендерною документацією є законними, обґрунтованими та такими, які направлені на забезпечення постачання якісного товару. У зв’язку з цим, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено