• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лічильники води ультразвукові одноканальні, одноканальні з автономним живленням, одноканальні портативні

Лічильники води ультразвукові одноканальні, одноканальні з автономним живленням, одноканальні портативні

Завершена

3 343 776.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 343.78 UAH
Період оскарження: 28.03.2019 14:27 - 12.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 53199af13a194b6fb85655f162814eda
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000389-c.c3
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції Комунальним підприємством «Компанія «Вода Донбасу», надалі – «Замовник» були оголошені відкриті торги на закупівлю «Лічильників води ультразвукових одно канальних, одноканальних з автономним живленням, одноканальних портативних». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-28-000389-c. Тендерна документація розміщена замовником 28.03.2019 року на сайті: https://www.dzo.com.ua/tenders/3690127. Рішенням уповноважених осіб замовника (протокол від 23.04.2019 року №176) відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» на закупівлю по предмету «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів – за кодом CPV за ДК 021:2015-38420000-5 (Лічильники води ультразвукові двоканальні)» відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» вважає, що Технічні вимоги щодо предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації, Таблиця 2) містять вимоги, які допускають можливість не одностайного трактування функції предмету закупівлі, дискримінаційні умови (що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), що суперечить чинному законодавству України, з огляду на наступне. Стосовно невідповідності вимогам щодо предмету закупівлі. Детальні пояснення щодо внесення до тендерної документації вимог, які кваліфікуються, як лобіювання інтересів одного постачальника наведені в Таблиці 2 - Технічні вимоги щодо предмету закупівлі, яка є додатком 1 до цієї скарги. Крім того, слід зазначити, що розглянувши вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, подану скаржником, замовник змінив пункт 6 «Засоби захисту від несанкціонованого втручання у налаштування лічильника» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації згідно з вимогами «Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки», затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. додаток 1 п. 26-30. шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Стосовно зміни пункту 14 «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації замовник пояснив наступне: «При розробці тендерної документації та встановленні такої технічної вимоги, як «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб», підприємство виходило з особистих потреб, принципів максимальної економії та ефективності. Незважаючи на явні переваги, проведення періодичних перевірок (калібрування) ультразвукових лічильників обсягу рідин (особливо встановлених на великих діаметрах - 300 мм і більше) у процесі їх експлуатації з використанням високоточних еталонів об'єму, пов'язане з великими трудовитратами і суттєвою втратою часу. Великі трудовитрати і втрати часу, пов'язані з тим, що необхідно спорожнити водовід, зняти лічильник з трубопроводу, доставити до місця розташування еталона об'єму (найчастіше на матеріально-технічну базу постачальника витратоміра), провести калібрування у всьому діапазоні вимірювань, вивезти назад і знову встановити на трубопровід. В зв'язку з цим функція вбудованого імітатора часових затримок (Калібратор) дозволяє виконати калібрування без прямого використання еталона об'єму в умовах експлуатації витратоміра з залученням повірника з переносним обладнанням. Метрологічні характеристики «імітатора каліброваних часових затримок» повинні відповідати вимогам «Методики повірки імітаційним способом» підприємства — виробника витратомірів. Зауважуємо, що оснащення лічильників води засобами для калібрування не є унікальним технічним рішенням і передбачено у конструкції приладів вітчизняних та закордонних виробників. Детальніше про кількість виробників подібного обладнання ви можете ознайомитися за допомогою можливостей мережі Інтернет. Таким чином, пункт 14 «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації повністю відповідає вимогам та потребам Замовника, у зв’язку з чим, вилучатися або уточнюватися не буде.» ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» не погоджується вказаними твердженнями замовника з огляду на те, що: По-перше. Невідповідність об’єкта закупівлі вимогам Технічних регламентів України, Державних стандартів України. 1. Галузь застосування об'єкта закупівлі, яка задекларована у поясненні щодо вбудованого калібратора (розміщено на сайті системи держзакупівель ProZorro) не відповідає вимогам: • до лічильників води, які визначені в Додатку 3 Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №163 від 24.02.2016 року (далі – «Технічний регламент») • статті 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» № 2047-VIII від 18.05.2017 року. Крім того, функція вбудованого калібратора відсутня в рекомендаціях державних стандартів, дія яких розповсюджується на об’єкт закупівлі (а саме ДСТУ ISO 4064 або ДСТУ OIML R49). «Калібратор для калібрування або повірки» для надання його на ринку у якості засобу вимірювальної техніки повинен відповідати вимогам додатку 1 до Технічного регламенту. Не відповідає – оцінку відповідності не проведено. Відомості щодо оцінки відповідності підлягають публікації на офіційних сайтах органів із оцінки відповідності. Дані щодо оформлених сертифікатів оцінки відповідності на калібратор для повірки ультразвукових лічильників води в існуючих реєстрах (переліках, які розміщені на сайтах ННЦ «Інститут метрології» та ДП «Укрметртестстандарт») відсутні. Включення до складу об'єкта закупівлі калібратора порушує ст. 10 Технічного регламенту – відсутність сертифіката оцінки відповідності для калібратора є причиною неможливості надання даної продукції у статусі засобу вимірювальної техніки на ринку, а також ст.19 додатку 2 до Технічного регламенту – використання для повірки вбудованого калібратора, який не піддається калібруванню, відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025, створює характеристику, яка може бути застосована з метою обману. По-друге. Відсутність документів, які підтверджують якість продукції. Якість законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки повинна бути підтверджена наступними документами: • Декларацією відповідності, яку оформлює виробник (або інша юридична особа, на яку покладено таку функцію відповідно до п. 14-41 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки) – декларація, яку надає виробник, розповсюджується лише на водолічильник. Функція вбудованого калібратора в декларації відсутня. • Відомостями щодо виконання вимог, зазначених у відповідних національних стандартах (п. 53 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки). Мова ведеться про відсутність відомостей щодо оцінки відповідності або свідоцтва про калібрування на вбудований калібратор. • Відомостями, визначеними відповідними модулями оцінки відповідності, встановленими п. 54. та додатком 3 Технічного регламенту. Мова ведеться про відсутність відомостей про оцінку відповідності для вбудованого калібратора, якщо він надається на ринок як засіб вимірювальної техніки. По-третє. Нецільове використання бюджетних коштів. Функція вбудованого калібратора не входить в необхідний набор функцій, достатніх для використання результатів вимірювання у сфері законодавчо-регульованої метрології (набор функцій необхідний і достатній для застосування у сфері законодавчо-регульованої метрології наведено у додатку 3 Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р.). Таким чином, включення вбудованого калібратора до складу кожного екземпляра об’єкта закупівлі (лічильника води): • значно завищує вартість об’єкта закупівлі на стадії безпосередньо закупівлі; • значно (щонайменше у 8 раз) завищує вартість експлуатаційних витрат кожного екземпляра об’єкта закупівлі під час експлуатації за рахунок необхідності виконання операції калібрування вбудованого калібратора (1 раз на рік щонайменше) із метою забезпечення придатності його до застосування; • значні додаткові витрати на демонтування обладнання та щорічне відправлення його до калібрувальної лабораторії, оскільки міжповірочний інтервал для водолічильника становить 4 роки, а для калібратора міжкалібровочний інтервал – 1 рік. По-четверте. Збитки третіх осіб. Свідоме використання для повірки комерційних лічильників води вбудованого калібратора, який не відповідає вимогам державних нормативних актів може свідчити про намір внести додаткову похибку на користь власника або користувача приладу обліку води. Розмір збитків, які можуть бути свідомо заподіяні за допомогою невідповідного використання зазначеної функції, може становити від 1% до 50% вартості отриманої або наданої послуги (об’єму водоспоживання) або для фальсифікації звітних даних щодо питомої вартості послуги (тариф на водопостачання враховує дані щодо питомої собівартості транспортування води). Відповідно до ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З огляду на вищевикладене, на підставі та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу: 1. Прийняти скаргу до провадження. 2. Зобов’язати замовника Комунальне підприємство Компанія «Вода Донбасу» (87547, Україна, Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, код ЄДРПОУ 00191678) усунути вимоги в Тендерній документації (Додаток 2, Таблиця 2, пункт 14) шляхом їх уточнення або виключення. 3. В разі неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі. Додатки: - електронна копія платіжного доручення № 895 від 26.04.2019 року (оплата за розгляд скарги); - Таблиця 2 - Технічні вимоги щодо предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважені особи КП «Компанія «Вода Донбасу» розглянули Вашу вимогу (скаргу) на рішення про відхилення тендерної пропозиції та повідомляють наступне. По-перше, відповідно до протоколу засідання уповноважених осіб № 178 від 23.04.2019 р. тендерну пропозицію учасника - ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» було відхилено з наступних підстав: - відповідно до листа-гарантії №244/18 від 02.04.2019, наданому в файлі «інші документи.pdf» Учасника термін дії його тендерної пропозиції складає не менш 90 календарних днів з дати її розкриття, що є невідповідністю умовам п.4 розділу 3 тендерної документації, яким встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 100 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій); - згідно із службовою запискою відділу головного метролога, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. Висновок: загалом лічильники води, що пропонується учасником, не відповідають висунутим вимогам за 22 (двадцятьма двома) пунктами з 30 (тридцяти). Тобто, Ваша тендерна пропозиція була правомірно відхилена із зазначених підстав, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки вона не відповідала умовам тендерної документації. По-друге, зміст вашої вимоги стосується положень тендерної документації, які вже були розглянуті в відповідях на попередні Ваші вимоги. Після отримання відповідей на попередні вимоги, Вами було подано тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі, що свідчить про безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами тендерної документації. Тому незрозуміло, чому саме після подання Вами тендерної пропозиції, у Вас знову виникли зауваження з приводу тих самих положень тендерної документації, які вже розглядались. До того ж, згідно з п.1 р.3. тендерної документації на закупівлю по предмету: «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 38420000-5 (Лічильники води ультразвукові одноканальні, одноканальні з автономним живленням, одноканальні портативні)», неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Уповноважені особи забезпечили формування тендерної документації та розгляд тендерної пропозиції Учасника з урахуванням тих вимог, що передбачені законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: d05c2e5b71e547faaf847a6f9878e5a9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000389-c.b2
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції Комунальним підприємством «Компанія «Вода Донбасу», надалі – «Замовник» були оголошені відкриті торги на закупівлю «Лічильників води ультразвукових одно канальних, одноканальних з автономним живленням, одноканальних портативних». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-28-000389-c. Тендерна документація розміщена замовником 28.03.2019 року на сайті: https://www.dzo.com.ua/tenders/3690127. Рішенням уповноважених осіб замовника (протокол від 23.04.2019 року №176) відхилено тендерну пропозицію ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» на закупівлю по предмету «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів – за кодом CPV за ДК 021:2015-38420000-5 (Лічильники води ультразвукові двоканальні)» відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» вважає, що Технічні вимоги щодо предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації, Таблиця 2) містять вимоги, які допускають можливість не одностайного трактування функції предмету закупівлі, дискримінаційні умови (що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), що суперечить чинному законодавству України, з огляду на наступне. Стосовно невідповідності вимогам щодо предмету закупівлі. Детальні пояснення щодо внесення до тендерної документації вимог, які кваліфікуються, як лобіювання інтересів одного постачальника наведені в Таблиці 2 - Технічні вимоги щодо предмету закупівлі, яка є додатком 1 до цієї скарги. Крім того, слід зазначити, що розглянувши вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, подану скаржником, замовник змінив пункт 6 «Засоби захисту від несанкціонованого втручання у налаштування лічильника» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації згідно з вимогами «Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки», затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. додаток 1 п. 26-30. шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Стосовно зміни пункту 14 «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації замовник пояснив наступне: «При розробці тендерної документації та встановленні такої технічної вимоги, як «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб», підприємство виходило з особистих потреб, принципів максимальної економії та ефективності. Незважаючи на явні переваги, проведення періодичних перевірок (калібрування) ультразвукових лічильників обсягу рідин (особливо встановлених на великих діаметрах - 300 мм і більше) у процесі їх експлуатації з використанням високоточних еталонів об'єму, пов'язане з великими трудовитратами і суттєвою втратою часу. Великі трудовитрати і втрати часу, пов'язані з тим, що необхідно спорожнити водовід, зняти лічильник з трубопроводу, доставити до місця розташування еталона об'єму (найчастіше на матеріально-технічну базу постачальника витратоміра), провести калібрування у всьому діапазоні вимірювань, вивезти назад і знову встановити на трубопровід. В зв'язку з цим функція вбудованого імітатора часових затримок (Калібратор) дозволяє виконати калібрування без прямого використання еталона об'єму в умовах експлуатації витратоміра з залученням повірника з переносним обладнанням. Метрологічні характеристики «імітатора каліброваних часових затримок» повинні відповідати вимогам «Методики повірки імітаційним способом» підприємства — виробника витратомірів. Зауважуємо, що оснащення лічильників води засобами для калібрування не є унікальним технічним рішенням і передбачено у конструкції приладів вітчизняних та закордонних виробників. Детальніше про кількість виробників подібного обладнання ви можете ознайомитися за допомогою можливостей мережі Інтернет. Таким чином, пункт 14 «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації повністю відповідає вимогам та потребам Замовника, у зв’язку з чим, вилучатися або уточнюватися не буде.» ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» не погоджується вказаними твердженнями замовника з огляду на те, що: По-перше. Невідповідність об’єкта закупівлі вимогам Технічних регламентів України, Державних стандартів України. 1. Галузь застосування об'єкта закупівлі, яка задекларована у поясненні щодо вбудованого калібратора (розміщено на сайті системи держзакупівель ProZorro) не відповідає вимогам: • до лічильників води, які визначені в Додатку 3 Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №163 від 24.02.2016 року (далі – «Технічний регламент») • статті 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» № 2047-VIII від 18.05.2017 року. Крім того, функція вбудованого калібратора відсутня в рекомендаціях державних стандартів, дія яких розповсюджується на об’єкт закупівлі (а саме ДСТУ ISO 4064 або ДСТУ OIML R49). «Калібратор для калібрування або повірки» для надання його на ринку у якості засобу вимірювальної техніки повинен відповідати вимогам додатку 1 до Технічного регламенту. Не відповідає – оцінку відповідності не проведено. Відомості щодо оцінки відповідності підлягають публікації на офіційних сайтах органів із оцінки відповідності. Дані щодо оформлених сертифікатів оцінки відповідності на калібратор для повірки ультразвукових лічильників води в існуючих реєстрах (переліках, які розміщені на сайтах ННЦ «Інститут метрології» та ДП «Укрметртестстандарт») відсутні. Включення до складу об'єкта закупівлі калібратора порушує ст. 10 Технічного регламенту – відсутність сертифіката оцінки відповідності для калібратора є причиною неможливості надання даної продукції у статусі засобу вимірювальної техніки на ринку, а також ст.19 додатку 2 до Технічного регламенту – використання для повірки вбудованого калібратора, який не піддається калібруванню, відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025, створює характеристику, яка може бути застосована з метою обману. По-друге. Відсутність документів, які підтверджують якість продукції. Якість законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки повинна бути підтверджена наступними документами: • Декларацією відповідності, яку оформлює виробник (або інша юридична особа, на яку покладено таку функцію відповідно до п. 14-41 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки) – декларація, яку надає виробник, розповсюджується лише на водолічильник. Функція вбудованого калібратора в декларації відсутня. • Відомостями щодо виконання вимог, зазначених у відповідних національних стандартах (п. 53 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки). Мова ведеться про відсутність відомостей щодо оцінки відповідності або свідоцтва про калібрування на вбудований калібратор. • Відомостями, визначеними відповідними модулями оцінки відповідності, встановленими п. 54. та додатком 3 Технічного регламенту. Мова ведеться про відсутність відомостей про оцінку відповідності для вбудованого калібратора, якщо він надається на ринок як засіб вимірювальної техніки. По-третє. Нецільове використання бюджетних коштів. Функція вбудованого калібратора не входить в необхідний набор функцій, достатніх для використання результатів вимірювання у сфері законодавчо-регульованої метрології (набор функцій необхідний і достатній для застосування у сфері законодавчо-регульованої метрології наведено у додатку 3 Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р.). Таким чином, включення вбудованого калібратора до складу кожного екземпляра об’єкта закупівлі (лічильника води): • значно завищує вартість об’єкта закупівлі на стадії безпосередньо закупівлі; • значно (щонайменше у 8 раз) завищує вартість експлуатаційних витрат кожного екземпляра об’єкта закупівлі під час експлуатації за рахунок необхідності виконання операції калібрування вбудованого калібратора (1 раз на рік щонайменше) із метою забезпечення придатності його до застосування; • значні додаткові витрати на демонтування обладнання та щорічне відправлення його до калібрувальної лабораторії, оскільки міжповірочний інтервал для водолічильника становить 4 роки, а для калібратора міжкалібровочний інтервал – 1 рік. По-четверте. Збитки третіх осіб. Свідоме використання для повірки комерційних лічильників води вбудованого калібратора, який не відповідає вимогам державних нормативних актів може свідчити про намір внести додаткову похибку на користь власника або користувача приладу обліку води. Розмір збитків, які можуть бути свідомо заподіяні за допомогою невідповідного використання зазначеної функції, може становити від 1% до 50% вартості отриманої або наданої послуги (об’єму водоспоживання) або для фальсифікації звітних даних щодо питомої вартості послуги (тариф на водопостачання враховує дані щодо питомої собівартості транспортування води). Відповідно до ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З огляду на вищевикладене, на підставі та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу: 1. Прийняти скаргу до провадження. 2. Зобов’язати замовника Комунальне підприємство Компанія «Вода Донбасу» (87547, Україна, Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, код ЄДРПОУ 00191678) усунути вимоги в Тендерній документації (Додаток 2, Таблиця 2, пункт 14) шляхом їх уточнення або виключення. 3. В разі неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі. Додатки: - електронна копія платіжного доручення № 895 від 26.04.2019 року (оплата за розгляд скарги); - Таблиця 2 - Технічні вимоги щодо предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважені особи КП «Компанія «Вода Донбасу» розглянули Вашу вимогу (скаргу) на рішення про відхилення тендерної пропозиції та повідомляють наступне. По-перше, відповідно до протоколу засідання уповноважених осіб № 178 від 23.04.2019 р. тендерну пропозицію учасника - ПП «НВФ «ЕРГО МЕРА» було відхилено з наступних підстав: - відповідно до листа-гарантії №244/18 від 02.04.2019, наданому в файлі «інші документи.pdf» Учасника термін дії його тендерної пропозиції складає не менш 90 календарних днів з дати її розкриття, що є невідповідністю умовам п.4 розділу 3 тендерної документації, яким встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 100 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій); - згідно із службовою запискою відділу головного метролога, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. Висновок: загалом лічильники води, що пропонується учасником, не відповідають висунутим вимогам за 22 (двадцятьма двома) пунктами з 30 (тридцяти). Тобто, Ваша тендерна пропозиція була правомірно відхилена із зазначених підстав, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки вона не відповідала умовам тендерної документації. По-друге, зміст вашої вимоги стосується положень тендерної документації, які вже були розглянуті в відповідях на попередні Ваші вимоги. Після отримання відповідей на попередні вимоги, Вами було подано тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі, що свідчить про безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами тендерної документації. Тому незрозуміло, чому саме після подання Вами тендерної пропозиції, у Вас знову виникли зауваження з приводу тих самих положень тендерної документації, які вже розглядались. До того ж, згідно з п.1 р.3. тендерної документації на закупівлю по предмету: «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 38420000-5 (Лічильники води ультразвукові одноканальні, одноканальні з автономним живленням, одноканальні портативні)», неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Уповноважені особи забезпечили формування тендерної документації та розгляд тендерної пропозиції Учасника з урахуванням тих вимог, що передбачені законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення

Номер: b7bad4b8240746ed8ef31b2b3e33254b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000389-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації, Таблиця 2) містять вимоги, які або допускають можливість не одностайного трактування функції предмету закупівлі або суперечать чинному законодавству України: 1. «П. 6. Засоби захисту від несанкціонованого втручання у налаштування лічильника», підпункти 6.1 – 6.3: По перше: Вимоги до захисту від несанкціонованого втручання одностайно викладені в обов’язковому для виконання документі «Технічний регламент засобів вимірювальної техніки», затвердженому постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. додаток 1 п.26-30. Спосіб реалізації визначається розробником та перевіряється органом з оцінки відповідності під час проведення перевірки типу ЗВТ. По друге: відповідним пунктом Технічних вимог щодо предмету закупівлі для виключення можливості лобіювання інтересів певного Постачальника повинно бути встановлення вимоги щодо оцінки відповідності засобу вимірювальної техніки (який і є предметом закупівлі, і до якого КМУ встановлено необхідну вимогу), а не спосіб реалізації законодавчо регульованої вимоги. По третє: саме для галузі застосування предмета закупівлі «Технічний регламент засобів вимірювальної техніки», затверджений постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. передбачає вимогу: «30. Для засобів вимірювальної техніки, результати вимірювання яких використовуються для проведення розрахунків за комунальні послуги, показання загальної поставленої кількості продукції або показання, з яких може бути визначено загальну кількість поставленої продукції, повне або часткове посилання на які служить основою для оплати, не повинні допускати переналаштування в період експлуатації.», яка передбачає нікчемність функцій доступу до зміни налаштувань предмета Закупівлі. 2. «П. 14 вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб»: По перше: дані щодо необхідних метрологічних характеристик «імітатора каліброваних часових затримок» не наведені, дані щодо окремої оцінки відповідності «імітатора каліброваних часових затримок» відсутні, що робить неможливим надання пропозиції, яка задовольнить обґрунтовані технічні вимоги Замовника. По друге: зважаючи на те, що виходячи із опису функції «імітатора каліброваних часових затримок» в Технічних вимогах щодо предмету закупівлі, «імітатор каліброваних часових затримок» передбачає застосування під час виконання робіт із періодичної повірки ЗВТ, вищеозначена функція відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повинна піддаватися окремій процедурі оцінки відповідності (п. 20 додатку 1 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого наказом №94 КМУ від 13 січня 2016 року); По третє: включення до вимог щодо предмету закупівлі додаткової функції, яка не може бути використана безпосередньо Замовником (на разі відсутності у Замовника окремої повірочної лабораторії, акредитованої на право проведення повірки лічильників води відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025), необґрунтовано завищує вартість предмету закупівлі та може привести до нецільового використання коштів. Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу 1. Розглянути вимогу в установлений законом строк. 2. Усунути вимоги в Тендерній документації (Додаток 2, Таблиця 2, пункти 6, 14) шляхом їх уточнення або виключення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважені особи КП «Компанія «Вода Донбасу» розглянули Вашу вимогу щодо усунення порушення та повідомляють наступне. Стосовно зміни пункту 6 «Засоби захисту від несанкціонованого втручання у налаштування лічильника» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації повідомляємо, що зазначений пункт буде змінено згідно з вимогами «Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки», затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. додаток 1 п. 26-30. шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Стосовно зміни пункту 14 «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації пояснюємо наступне. При розробці тендерної документації та встановленні такої технічної вимоги, як «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб», підприємство виходило з особистих потреб, принципів максимальної економії та ефективності. Незважаючи на явні переваги, проведення періодичних перевірок (калібрування) ультразвукових лічильників обсягу рідин (особливо встановлених на великих діаметрах - 300 мм і більше) у процесі їх експлуатації з використанням високоточних еталонів об'єму, пов'язане з великими трудовитратами і суттєвою втратою часу. Великі трудовитрати і втрати часу, пов'язані з тим, що необхідно спорожнити водовід, зняти лічильник з трубопроводу, доставити до місця розташування еталона об'єму (найчастіше на матеріально-технічну базу постачальника витратоміра), провести калібрування у всьому діапазоні вимірювань, вивезти назад і знову встановити на трубопровід. В зв'язку з цим функція вбудованого імітатора часових затримок (Калібратор) дозволяє виконати калібрування без прямого використання еталона об'єму в умовах експлуатації витратоміра з залученням повірника з переносним обладнанням. Метрологічні характеристики «імітатора каліброваних часових затримок» повинні відповідати вимогам «Методики повірки імітаційним способом» підприємства — виробника витратомірів. Зауважуємо, що оснащення лічильників води засобами для калібрування не є унікальним технічним рішенням і передбачено у конструкції приладів вітчизняних та закордонних виробників. Детальніше про кількість виробників подібного обладнання ви можете ознайомитися за допомогою можливостей мережі Інтернет. Таким чином, пункт 14 «Вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб» таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації повністю відповідає вимогам та потребам Замовника, у зв’язку з чим, вилучатися або уточнюватися не буде.
Статус вимоги: Задоволено