-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Вірменська, 5 Дарницького району м. Києва
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Вірменська, 5 Дарницького району м. Києва
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2019 12:14 - 29.04.2019 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до замовника
Номер:
9cdc3181f05f4c50be22ea7361e0b9d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-24-001265-b.b1
Назва:
Вимога до замовника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було проведено наступну закупівлю: ID UA-2019-04-24-001265-b Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Вірменська, 5 Дарницького району м. Києва. (Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
У закупівлі взяли участь 2 учасники.
Електронною системою закупівель була визначена, як найбільш економічно вигідна, ціна учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито численні порушення під час виконання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у 2018 році робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва, виконання цих робіт з порушенням календарного графіку, не у повному обсязі, не якісно та не своєчасно.
Відповідно до пункту 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Вищезазначені Замовником підстави дискваліфікації не є законними та не відповідають дійсності.
Так, як документи учасником - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Разом з тим, усі здійснені у 2018 році ТОВ «АФІНАЦЕНТР», як переможцем допорогових закупівель, роботи з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва на усіх без виключення об’єктах були виконані своєчасно, якісно та у повному обсязі. Акти виконаних робіт були підписані Замовником без жодних зауважень щодо іх своєчасності, об’ємів, якості та відповідності ДБН. Також, прийняття виконаних робіт проводилося за участю представника технічного нагляду Замовника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 16.05.2019 12:02
- відповідь на скаргу.PDF 17.05.2019 12:00
Дата подачі:
16.05.2019 12:02
Вирішення:
Управління капітального будівництва Дарницької РДА відхиляє скаргу ТОВ "Афінацентр"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2019 12:00
Підтвердження вирішення:
скаргу ТОВ "Афінацентр" відхилено