• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (офісне устаткування)

офісне устаткування

Торги не відбулися

449 890.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 249.45 UAH
Період оскарження: 29.01.2019 13:05 - 20.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника фізичної особи – підприємця Куткової Тетяни Юріївни та рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"

Номер: 06cfae56730f4574b183aa074cc46f18
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.a9
Назва: Оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника фізичної особи – підприємця Куткової Тетяни Юріївни та рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
Скарга:
Оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника фізичної особи – підприємця Куткової Тетяни Юріївни та рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.05.2019 19:24
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2019 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення прийняте тендерним комітетом та оприлюднене у вигляді протоколів
Автор: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Татьяна Татьяна +380954100395 tendprozfopk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Не відповідність пропозиції ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" умовам документації

Номер: a19ae5142c0c4a8981d3711ce3bb87c7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.b8
Назва: Не відповідність пропозиції ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" умовам документації
Вимога:
Вимога у файлі, що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. ТОВ «Культтовари+» наданий паспорт виробника по позиції 51 ТД. 2. Товар, запропонований «Культтовари+», по позиції 35 містить всі найменування передбачені технічним вимогам до предмету закупівлі. Папка з притиском, запропонована «Культтовари+», передбачає місткість до 120 аркушів. Вимога тендерної документації до скотчу двостороннього є 40мм х 5м, тобто площа складає 200 см2. Товар, запропонований «Культтовари+», має площу 480 см2.У зв’язку з тим, що скотч двосторонній використовують для склеювання певних предметів, до уваги береться площа таких предметів. Запропонована ТОВ «Культтовари+» продукція відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. 3. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не вказує, що додаток є його невід’ємною частиною. Отже наданий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи задовольняє вимоги тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не відповідність пропозиції ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" умовам тендерної Документації

Номер: 02994210dd5e4c55a22229a94e91ea7e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.b7
Назва: Не відповідність пропозиції ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" умовам тендерної Документації
Вимога:
Вимога у файлі, що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Етикетки, які містяться в складі тендерної пропозиції ФОП «Куткова Тетяна Юріївна», надані у такому вигляді, що зі змістом зазначених документів неможливо ознайомитись у зв’язку з поганою якістю зображення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правомірність відхилення пропозиції ФОП Куткова Т.Ю.

Номер: 2a93c6748c1549d38da1d628c191e29d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.b6
Назва: Не правомірність відхилення пропозиції ФОП Куткова Т.Ю.
Вимога:
Шановний Замовнику! Як Ви можете стверджувати, що нами не надані документи, які дають змогу встановити приналежність і якість продукції, якщо всі документи , які Вами вимагалися в тендерній документації містяться в поданій нами тендерній пропозиції в повному обсязі. В якості підтвердження приналежності товару Вам надані зразки товару, який Вас влаштовує. Бо жодного зауваження стосовно зразків товару Вами не встановлено та не зазначено. В розділі 3 частини 1 тендерної документації міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції, а саме: помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, якщо такі помилки не призводять до значного спотворення інформації, допущеної очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів (інформації) можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності та встановити , що така помилка не навмисна. Враховуючи вищевикладене зазначена Вами інформація повинна бути врахована як формальний недолік, бо при комплексному розгляді наданої інформації (зразків і фото) у Вас є можливість встановити інформацію,яка відповідає дійсності та дає змогу повністю ідентифікувати товар та підтверджує його приналежність і якість , що і вимагалось Вами в п.2.3 Додатку 4 тендерної документації , тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. у Вас не має. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. та надати змістовну відповідь стосовно зазначеного питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Етикетки, які містяться в складі тендерної пропозиції ФОП «Куткова Тетяна Юріївна», надані у такому вигляді, що зі змістом зазначених документів неможливо ознайомитись у зв’язку з поганою якістю зображення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правомірність відхилення пропозиції

Номер: 9848e897c5bd4b039a40623eddb08fe5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.a5
Назва: Не правомірність відхилення пропозиції
Вимога:
Вимога у файлі, що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Не надані документи, які дають змогу встановити приналежність і якість продукції
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правомірність відхилення пропозиції ФОП Куткова Т.Ю.

Номер: f44116e1aa9e4fe0b28bd0d6e90393b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.a4
Назва: Не правомірність відхилення пропозиції ФОП Куткова Т.Ю.
Вимога:
Вимога в файлі , що додається.
Вирішення: Тендерною документацією вимагалися зразки документів, які зокрема підтверджуватимуть приналежність і якість продукції. Етикетки, які містяться в складі тендерної пропозиції ФОП «Куткова Тетяна Юріївна», надані у такому вигляді, що зі змістом зазначених документів неможливо ознайомитись у зв’язку з поганою якістю зображення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 6925692a0cf846c0bc6b56be87d498d0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.b3
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 4 тендерної документації п.51 Вами передбачено закупівлю Набору офісного для керівника . Хочемо зазначити, що даний набір повинен закуповуватись за кодом ДК 021:2015-79810000-5 – Друкарські послуги, так як набір з логотипом АТ «Укрзалізниця» потрібно виготовити виключно за індивідуальним замовленням (тобто отримати послуги з друкування за макетом Замовника). тож він виготовлюється типографськими організаціями згідно КВЕДУ «18.12 Друкування іншої продукції». Більшість організацій які займаються продажем готового офісного устаткування та приладдя, згідно КВЕДУ «46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення», мають при цьому змогу продавати лише товар. Зазначаємо, що Замовник закупляє не типографські послуги, а офісне устаткування та приладдя різне. Таким чином об’єднуючи в одному коді товари та послуги, Замовник значно обмежує коло Учасників. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне, але документація не повинна обмежувати конкуренцію та приводити до дискримінації Учасників. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в Додаток 4 з виключенням п.51 Офісний набір для керівника з логотипом АТ «Укрзалізниця», так як дані умови обмежують конкуренцію на ринку та призводять до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється замовником та може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Підстав вважати вказані вимоги ТД дискримінаційними у замовника немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 6e5bbfe51d784ab7a87d78ecc2c00f9e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.a2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. По-перше, рік виготовлення продукції вимагається - 2019 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2018-2019 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2019 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2018-2019 рр. По-друге, наявна вимога стосовно зразків запропонованої продукції, а саме: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Така вимога також звужує коло потенційних учасників, так як за дуже короткий строк (2 робочі дні) потрібно доставити на адресу замовника, тобто до м.Харкова, вищеперелічені зразки запропонованого товару на позиції 1-49. Але на це потрібно більше часу. Або вже цей товар повинен бути в наявності на складі в учасника. Більше того, на разі лютий місяць і можуть бути погодні перешкоди Тому враховуючи вищеперелічене, просимо Вас змінити дану вимогу та викласти її в наступній редакції: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк до 4 робочих днів з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

запитання

Номер: 94e1ac775f57420e817fce11f2a558d7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-29-001740-b.a1
Назва: запитання
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. По-перше, рік виготовлення продукції вимагається - 2019 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2018-2019 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2019 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2018-2019 рр. По-друге, наявна вимога стосовно зразків запропонованої продукції, а саме: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Така вимога також звужує коло потенційних учасників, так як за дуже короткий строк (2 робочі дні) потрібно доставити на адресу замовника, тобто до м.Харкова, вищеперелічені зразки запропонованого товару на позиції 1-49. Але на це потрібно більше часу. Або вже цей товар повинен бути в наявності на складі в учасника. Більше того, на разі лютий місяць і можуть бути погодні перешкоди Тому враховуючи вищеперелічене, просимо Вас змінити дану вимогу та викласти її в наступній редакції: учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі (поз. 1-49) які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк до 4 робочих днів з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 02.02.2019 19:32
Опис причини скасування: питання
Дата скасування: 02.02.2019 19:32