• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

134398

Завершена

1 224 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 120.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2019 11:13 - 25.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 2b39d97577b341f99b7a1c5f70842527
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000464-c.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне: На сам перед зазначаємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено. Щодо посилання на те, що Замовником сформовані технічні вимоги до предмету закупівлі таким чином, що її положення не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник може визначати окремі частини предмету закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Виходячи з діючого законодавства, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника. Твердження про те, що в даній процедурі закупівлі міститься дискримінаційні вимоги та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), призводять до обмеження конкуренції та унеможливлюють створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, сприяють проявам корупції у фармацевтичній сфері, як наслідок унеможливлюють здешевлення предмету закупівлі, вважаємо недоцільними. Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами. Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою ціну. Також однією з підстав закупівлі в цілому одним лотом є доцільність придбання необхідної продукції у одного постачальника, оскільки це економить витрати на транспортування, системність та своєчасність здійснення поставок Замовнику. Розбиття на значну кількість лотів зумовить додаткові ризики, що окремі лоти (позиції) не відбудуться з підстав наприклад відсутності учасників або не підписання договору переможцями, тощо. Відсутність одного з найменувань необхідного нам матеріалу (матеріалів) призведе до неможливості надання своєчасної та якісної медичної допомоги та може поставити під загрозу здоров’я та життя звернувшихся за допомогою громадян.
Статус вимоги: Відхилено