-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка»
обсяг закупівлі визначено у відповідності до тендерної документації
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2019 14:49 - 09.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Номер:
204def4e49b245839eb3f4fbbd58417b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-24-002083-b.a2
Назва:
СКАРГА У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Скарга:
Тендерним комітетом Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» (далі – Замовник) на веб-сайті «Prozorro» 24.04.2019 розміщено тендерну документацію на закупівлю (UA-2019-04-24-002083-b) «Код (ДК 021:2015) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка»)». Очікувальна вартість 2 500 000,00 грн.
13.05.2019 відбулись відкриті торги на яких Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» (далі – ДП «НДПІ містобудування», Скаржник) запропонувало здійснити закупівлю на загальну суму 998 000,00 грн.
17.05.2019 на веб-сайті «Prozorro» Замовником торгів оприлюднено протокол засідання тендерного комітету № 41 від 17.05.2019 в якому вказано про визначення переможця торгів та повідомлення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України.
ДП «НДПІ містобудування», вважає рішення тендерного комітету Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» безпідставним, таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушує права учасника та може завдати збитки державним інтересам. З огляду на зазначене Скаржник просить дане рішення скасувати, а прийняти відповідно до чинного законодавства виходячи з наступного.
Відповідно до п.п. 3.1 п.3 розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій», Тендерної документації згідно предмету закупівлі: «Код (ДК 021:2015) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка»)», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проаналізувавши тендерну пропозицію Підприємства об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України можна зробити висновок, що вона не відповідає вимогам, вказаним в п.п. 5.1.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації.
В п.п. 5.1.1 п.5 вказано, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1. копію виконаного аналогічного договору:
Підприємство об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України в якості аналогічних договорів надало копії трьох договорів, укладених з державним підприємством Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя:
- «розробка історико-архітектурного опорного плану м.Гуляйполе Запорізької області з визначенням меж і режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів»;
- «розробка історико-архітектурного опорного плану м.Очаків з визначенням меж і режимів використання зон охорони памяток та історичних ареалів»;
- «розробка історико-архітектурного опорного плану м.Житомира з визначенням меж і режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів»;
Разом з тим, предметом закупівлі є «Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка», а не розробка історико-архітектурного опорного плану, який є лише складовою частиною проектної документації вказаної в технічному завдання до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
Плани організації території історико-культурних заповідників визначаються положеннями Закону України «Про охорону культурної спадщини» та іншими нормативно-правовими актами в сфері охорони об’єктів культурної спадщини.
Розробка історико-архітектурних опорних планів визначена Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності, ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад і зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту», іншими нормативно-правовими актами.
Таким чином, плани організації території історико-культурних заповідників і історико-архітектурні опорні плани це різні проектні документації урегульовані різними нормативно-проавовими актами.
2. Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника та датований, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих учасником послуг згідно договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти, своєчасності та якості надання послуг.
Підприємство об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України в якості позитивних відгуків про виконання вище вказаних історико-архітектурних опорних планів надав лист Державного підприємства Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя від 10.05.2019 № Д-1076 де вказується, що «розроблена Інститутом проектна документація була виконана на високому професіональному рівні та у відповідності з чинним законодавством».
Вказаний лист Державного підприємства Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя розглядати як позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції не можна з наступних підстав.
Згідно «Порядку розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 02.06.2011 № 64, історико-архітектурний опорний план розробляється на замовлення виконавчих органів місцевого самоврядування.
Тобто, Державне підприємство Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя не являлося Замовником розроблення історико-архітектурних опорних планів в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», на положення якого посилався Замовник торгів в в п.п. 5.1 п.5 розділу «Інструція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, а Підприємство об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України виконувало роботи на умовах субпідряду.
В тендерній пропозиції Підприємства об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України дані, що розроблені ними історико-архітектурні опорні плани прийняті Замовниками (виконавчими органами місцевого самоврядування) та надана їм позитивна оцінка відсутні.
Таким чином, прийняття Тендерним комітетом Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» рішення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України, тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників, суперечить п.3 розділу «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Закону та може завдати істотної шкоди державним інтересам.
22.05.2019 ДП «НДПІ містобудування» через систему «Prozorro» подав скаргу до Тендерного комітет Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» на рішення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України, на яку відповідь не надано.
Пунктом 9 статті 18 Закону передбачено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедур закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись чинним законодавством України, ДП «НДПІ містобудування», -
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Тендерним комітетом Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Тендерний комітет Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» скасувати протокол засідання тендерного комітету № 41 від 17.05.2019 та повідомлення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України.
4. Зобов’язати Тендерний комітет Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» прийняти рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга до Антимонопольного комітету України 27.05.2019 18:11
- Рішення від 29.05.2019 № 6846 + лист Замовнику.pdf 29.05.2019 20:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2019 № 7762.pdf 14.06.2019 15:58
- Рішення від 13.06.2019 №7762.pdf 19.06.2019 23:47
- Заперечення на скаргу.pdf 06.06.2019 18:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2019 18:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.06.2019 23:47
Вимога
Без відповіді
Тендерний комітет Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» 16735, Чернігівська область, Ічнянський район, селище Качанівка, вул. Глінки, 1 СКАРГА У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Номер:
cf97046d650d403386a06774a9466a22
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-24-002083-b.b1
Назва:
Тендерний комітет Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» 16735, Чернігівська область, Ічнянський район, селище Качанівка, вул. Глінки, 1 СКАРГА У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Вимога:
Тендерний комітет Національного історико-культурного заповідника
«Качанівка»
16735, Чернігівська область, Ічнянський район,
селище Качанівка, вул. Глінки, 1
СКАРГА
У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18
ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Тендерним комітетом Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» (далі – Замовник) на веб-сайті «Prozorro» 24.04.2019 розміщено тендерну документацію на закупівлю (UA-2019-04-24-002083-b) «Код (ДК 021:2015) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка»)». Очікувальна вартість 2 500 000,00 грн.
13.05.2019 відбулись відкриті торги на яких Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» (далі – ДП «НДПІ містобудування», Скаржник) запропонувало здійснити закупівлю на загальну суму 998 000,00 грн.
17.05.2019 на веб-сайті «Prozorro» Замовником торгів оприлюднено протокол засідання тендерного комітету № 41 від 17.05.2019 в якому вказано про визначення переможця торгів та повідомлення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України.
ДП «НДПІ містобудування», вважає рішення тендерного комітету Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» безпідставним, таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушує права учасника та може завдати збитки державним інтересам. З огляду на зазначене Скаржник просить дане рішення скасувати, а прийняти відповідно до чинного законодавства виходячи з наступного.
Відповідно до п.п. 3.1 п.3 розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій» , Тендерної документації згідно предмету закупівлі: «Код (ДК 021:2015) - 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка»)», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проаналізувавши тендерну пропозицію Підприємства об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України можна зробити висновок, що вона не відповідає вимогам, вказаним в п.п. 5.1.1 п.5 розділу «Інструція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації.
В п.п. 5.1.1 п.5 вказано, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1. копію виконаного аналогічного договору:
Підприємство об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України в якості аналогічних договорів надало копії трьох договорів, укладених з державним підприємством Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя:
- «розробка історико-архутектурного опорного плану м.Гуляйполе Запорізької області з визначенням меж і режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів»;
- «розробка історико-архутектурного опорного плану м.Очаків з визначенням меж і режимів використання зон охорони памяток та історичних ареалів»;
- «розробка історико-архутектурного опорного плану м.Житомира з визначенням меж і режимів використання зон охорони памяток та історичних ареалів»;
Разом з тим, предметом закупівлі є «Послуги з розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка», а не розробка історико-архітектурного опорного плану, який є лише складовою частиною проектної документації вказаної в технічному завдання до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
Плани організації території історико-культурних заповідників визначаються положеннями Закону України «Про охорону культурної спадщини» та іншими нормативно-правовими актами в сфері охорони об’єктів культурної спадщини.
Розробка історико-архітектурних опорних планів визначена Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності, ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад і зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту», іншими нормативно-правовими актами.
Таким чином, плани організації території історико-культурних заповідників і історико-архітектурні опорні плани це різні проектні документації урегульовані різними нормативно-проавовими актами.
2. Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника та датований, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих учасником послуг згідно договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти, своєчасності та якості надання послуг.
Підприємство об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України в якості позитивних відгуків про виконання вище вказаних історико-архітектурних опорних планів надав лист Державного підприємства Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя від 10.05.2019 № Д-1076 де вказується, що «розроблена Інститутом проектна документація була виконана на високому професіональному рівні та у відповідності з чинним законодавством».
Вказаний лист Державного підприємства Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя розглядати як позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції не можна з наступних підстав.
Згідно «Порядку розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 02.06.2011 № 64, історико-архітектурний опорний план розробляється на замовлення виконавчих органів місцевого самоврядування.
Тобто, Державне підприємство Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя не являлося Замовником розроблення історико-архітектурних опорних планів в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», на положення якого посилався Замовник торгів в в п.п. 5.1 п.5 розділу «Інструція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, а Підприємство об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України виконувало роботи на умовах субпідряду.
В тендерній пропозиції Підприємства об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України дані, що розроблені ними історико-архітектурні опорні плани прийняті Замовниками (виконавчими органами місцевого самоврядування) та надана їм позитивна оцінка відсутні.
Таким чином, прийняття Тендерним комітетом Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» рішення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України, тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників, вимогам тендерної документації, суперечить Закону та може завдати істотної шкоди державним інтересам.
Враховуючи викладене, керуючись чинним законодавством України, ДП «НДПІ містобудування» просить скасувати рішення про намір укласти договір з Підприємством об’єднання громадян «Інститут культурної спадщини» Всеукраїнської Ради з охорони культурної спадщини України на розроблення плану організації території Національного історико-культурного заповідника «Качанівка» та прийняти рішення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
В іншому випадку вимушені будемо звернутися до Органу оскарження та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
22.05.2019 12:27